AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #1 Skrevet 17. januar 2020 Må si jeg blir oppgitt og lei meg. Hva skjer i dagens daitingmarked, er det et kjøttmarked? Partneren skal være vakker, kjekk, ha alt på stell med jobb, bolig, jobb og økonomi! Men det er ikke nok, du må være perfekt ellers også, vakker, kjekk, ha en flott kropp, ikke for mye kjønnshår, helst bleke anus😂. Hva f..... skjer, er folk blitt helt crazy. Hva med å møte en normal person, uten anusbleking, uten andenebb, uten muskler som svulmer. Er dette normalt, ser menn og kvinner som er helt normale, men hva søren skjer? Det er om og gjøre og ha sex og så dumpe daten, og enten gohste eller fortelle at sexen var dårlig! Anonymkode: 691ae...0ab 1
OnFire Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 Vet ikke om kravlistene er noe i nærheten av dette, men du har kokt sammen mange krav som har blitt nevnt her inne fordelt på flere innlegg 😄 Det er gjerne damer som er fryktelig kravstore. Mitt inntrykk er at menn i langt større grad tar det man får. Nedfallsfrukten, litt satt på spissen. Menn er i hvert fall i langt større grad åpne for å date nedover. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Det er nok mange damer som vil date nedover også, spesielt om de er litt eldre og finner en mann som gjør inntrykk med sin personlighet selv om utseendet ikke her helt "Brad Pitt" Det er bare å finne denne damen, og det kan fort ta noen dates. La være som mann å høvle over det som man ikke er ute etter er karakter! Vente med sex til man treffer denne damen i stedet for i infisere både sjel og snabel med sykdom. Kan bomme, da må man bare lære til neste gang. Og for all del ikke binde seg inn i et forhold fordi man er desperat, men ikke passer sammen. Det er helt katastrofe. Anonymkode: 12441...944
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg blir oppgitt og lei meg. Hva skjer i dagens daitingmarked, er det et kjøttmarked? Partneren skal være vakker, kjekk, ha alt på stell med jobb, bolig, jobb og økonomi! Men det er ikke nok, du må være perfekt ellers også, vakker, kjekk, ha en flott kropp, ikke for mye kjønnshår, helst bleke anus😂. Hva f..... skjer, er folk blitt helt crazy. Hva med å møte en normal person, uten anusbleking, uten andenebb, uten muskler som svulmer. Er dette normalt, ser menn og kvinner som er helt normale, men hva søren skjer? Det er om og gjøre og ha sex og så dumpe daten, og enten gohste eller fortelle at sexen var dårlig! Anonymkode: 691ae...0ab Kjenner ikke igjen no av dette. Ja mange er om å gjøre å ha sex men tror ikke de mener å bare dumpe. Mange vil ikke det samme så da er det dump. Noen ghoster har jeg hørt og det er dårlig at enkelte er så konfliktskye . Fenomenet har vel alltid finnes bare at før het det fade ut kontakten Anonymkode: e8829...7ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg blir oppgitt og lei meg. Hva skjer i dagens daitingmarked, er det et kjøttmarked? Partneren skal være vakker, kjekk, ha alt på stell med jobb, bolig, jobb og økonomi! Men det er ikke nok, du må være perfekt ellers også, vakker, kjekk, ha en flott kropp, ikke for mye kjønnshår, helst bleke anus😂. Hva f..... skjer, er folk blitt helt crazy. Hva med å møte en normal person, uten anusbleking, uten andenebb, uten muskler som svulmer. Er dette normalt, ser menn og kvinner som er helt normale, men hva søren skjer? Det er om og gjøre og ha sex og så dumpe daten, og enten gohste eller fortelle at sexen var dårlig! Anonymkode: 691ae...0ab Det er ikke så mange år til jorda går under Mulig dere alle oppfører seg litt apeshit. Anonymkode: ce2a3...2d3
Gjest Katarina441 Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 Kunne ikke falt meg inn å ha slike kravlister, jeg faller for menn med sjarm og glimt i øyet, jeg har et krav og det er at jeg ønsker å bli sett men selv dét ene kravet er for mye forlangt😂 når en er godt voksen så blir andre egenskaper mere verdsatt enn flott kropp og utseende😉
Svartfugl Skrevet 18. januar 2020 #8 Skrevet 18. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si jeg blir oppgitt og lei meg. Hva skjer i dagens daitingmarked, er det et kjøttmarked? Partneren skal være vakker, kjekk, ha alt på stell med jobb, bolig, jobb og økonomi! Men det er ikke nok, du må være perfekt ellers også, vakker, kjekk, ha en flott kropp, ikke for mye kjønnshår, helst bleke anus😂. Hva f..... skjer, er folk blitt helt crazy. Hva med å møte en normal person, uten anusbleking, uten andenebb, uten muskler som svulmer. Er dette normalt, ser menn og kvinner som er helt normale, men hva søren skjer? Det er om og gjøre og ha sex og så dumpe daten, og enten gohste eller fortelle at sexen var dårlig! Anonymkode: 691ae...0ab Har aldri møtt disse kravene du snakker om. Du må ikke ta alt det tullet du leser her seriøst! Inntrykket mitt er at de fleste drømmer om en vanlig partner som er normalt slank, pynter seg litt til date og har orden på livet. Men jeg har en veldig pen venninne, og det jeg legger merke til, er at når man er så pen, så blir man naturligvis populær blant mange, men man tiltrekker seg også en god del personer som er veldig overfladiske og opptatt av utseendet. Får lyst til å si det noen ganger, at noen av mennene hun treffer, rett og slett lyser "douche", men vil ikke framstille det som om hun går for idoter eller at jeg er misunnelig, for jeg unner henne virkelig all den positive oppmerksomheten da hun ikke er så selvsikker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå