3141592 Skrevet 18. januar 2020 #21 Skrevet 18. januar 2020 Med de to første gikk trettheten over da jeg gikk over i andre trimester. Nå er jeg 21 fullgåtte og fortsatt zombie.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #22 Skrevet 18. januar 2020 I mitt første svangerskap sov jeg på det meste 12-16 i timer i døgnet, men det slapp rundt uke 14, og det samme gjorde kvalmen. Jeg ble i god form, jobbet 100% frem til tre uker før fødsel, kjøpte meg ny sykkel og syklet i byen frem til fødsel, dro på skiturer og etterhvert båtturer, fotturer og fjellturer. De eneste plagene jeg hadde mot slutten var halsbrann, så jeg kunne ikke vaske badekaret eller støvsuge så mye. Ellers hadde jeg mye energi, lærte meg også å strikke og produserte masse babyklær, var på besøk hos venninner, på kafé, studerte et universitetsfag på kveldstid, gikk på kino og restaurant. Søvnen var god hele veien, og måtte ikke opp for å tisse før den siste måneden, og selv da var jeg bare oppe 1 gang, max 2. Litt vanskelig å finne god sovestilling, riktignok. Jeg var sikkert heldig, men det kan da ikke være så unormalt med lette svangerskap heller? De første tre månedene var som sagt bånn, jeg gikk ned flere kilo og så ut som et vrak (pga kvalme), men etterpå var det supert. Anonymkode: 2fb7a...3c4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #23 Skrevet 19. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: I mitt første svangerskap sov jeg på det meste 12-16 i timer i døgnet, men det slapp rundt uke 14, og det samme gjorde kvalmen. Jeg ble i god form, jobbet 100% frem til tre uker før fødsel, kjøpte meg ny sykkel og syklet i byen frem til fødsel, dro på skiturer og etterhvert båtturer, fotturer og fjellturer. De eneste plagene jeg hadde mot slutten var halsbrann, så jeg kunne ikke vaske badekaret eller støvsuge så mye. Ellers hadde jeg mye energi, lærte meg også å strikke og produserte masse babyklær, var på besøk hos venninner, på kafé, studerte et universitetsfag på kveldstid, gikk på kino og restaurant. Søvnen var god hele veien, og måtte ikke opp for å tisse før den siste måneden, og selv da var jeg bare oppe 1 gang, max 2. Litt vanskelig å finne god sovestilling, riktignok. Jeg var sikkert heldig, men det kan da ikke være så unormalt med lette svangerskap heller? De første tre månedene var som sagt bånn, jeg gikk ned flere kilo og så ut som et vrak (pga kvalme), men etterpå var det supert. Anonymkode: 2fb7a...3c4 Får du noe ut av å tråkke TS ned? Anonymkode: 80e89...c61
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå