Gå til innhold

Utdrikningslag, Gdansk


ksku

Anbefalte innlegg

Hei alle! 

Vi er en jentegjeng som planlegger tur til Gdansk i forbindelse med utdrikningslag. I den forbindelse lurte jeg på om noen hadde gjort det samme? Og har gode tips til hva man kan finne på der? Bruden ønsker et aktivt utdrikningslag, og vil ikke vase rundt i byen i kostymer.

Tips til andre aktiviteter/hyggelig ting å gjøre sammen i en slik setting, uavhengig av Gdansk, settes også stor pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke ment som en negativ kommentar:) 

 

Men er dere helt sikre på at bruden kunne tenke seg utdrikningslag i utlandet? Så lenge dere vet at hun kunne tenke seg det er det jo helt topp, men jeg vil helst ikke til utlandet i utdrikningslaget mitt. Av flere grunner, men blandt annet for at det ikke skal bli så dyrt for venninnene mine. Jeg har gjort det klart ovenfor mine forlovere da, så jeg ville faktisk følt det litt kjipt hvis de trosset det ene ønsket.

Masse lykke til:) hilsen kommende brud

Anonymkode: fae0c...453

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det! Bruden var veldig tydelig på at hun ønsket udl i utlandet og siden det var så komplisert arrangere brukte hun eventbyrå. 
vi betalte 8000 per person for torsdag til søndag. Alt utenom lommepenger inkludert. dvs nattklubber, stripper, hesteridning, drinkkurs, hotel, fly, taxibuss og «goodie bags»

 

var dødsgøy!!!

 

12 av 18 inviterte var med. 

Anonymkode: 7eb0f...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Vi gjorde det! Bruden var veldig tydelig på at hun ønsket udl i utlandet og siden det var så komplisert arrangere brukte hun eventbyrå. 
vi betalte 8000 per person for torsdag til søndag. Alt utenom lommepenger inkludert. dvs nattklubber, stripper, hesteridning, drinkkurs, hotel, fly, taxibuss og «goodie bags»

 

var dødsgøy!!!

 

12 av 18 inviterte var med. 

Anonymkode: 7eb0f...236

Kanskje ikke like gøy når alle de andre 11 skal ha samme type opplegg...da har du brukt 100 000  på venners utdrikningslag 😂

Anonymkode: 37719...d3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 13.56, ksku skrev:

Hei alle! 

Vi er en jentegjeng som planlegger tur til Gdansk i forbindelse med utdrikningslag. I den forbindelse lurte jeg på om noen hadde gjort det samme? Og har gode tips til hva man kan finne på der? Bruden ønsker et aktivt utdrikningslag, og vil ikke vase rundt i byen i kostymer.

Tips til andre aktiviteter/hyggelig ting å gjøre sammen i en slik setting, uavhengig av Gdansk, settes også stor pris på. 

Vi gjorde dette 😀😀😀 kjempe suksess.

 

tok fredag til søndag. Fredag i gdansk, lørdag i Sopot. Vi leide VIP service slik at vi hadde en som alltid åpnet døren til leiligheten vår (trengte ikke passe på nøkkel, noe som også er vanskelig med 12 jenter da noen vil feste lenger enn andre) 

Inkludert i VIP pakken var også sjåfører så vi tok aldri taxi. De passet også på oss på klubbene.

Vi hadde skyting og bodypaint som aktivitet. Så ble vi hentet i 4 ferrarier på flyplassen! 😀

Betalte 5500 inkludert alt. Eller betalte 200 ekstra for flytog Oslo S til Gardermoen da 🤪🤟🏽 
ellers var alt inkludert.

 

syns menn generelt er flinkere enn oss jenter til udl så dette var dødsgøy!!! Bruden ville heller ha kvalitet med få enn mange og ett kjedelig opplegg. Hun er en skikkelig hurrajente. 
 

kos dere! 

Anonymkode: 7eb0f...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 1/22/2020 at 2:56 AM, AnonymBruker said:

Dette er ikke ment som en negativ kommentar:) 

 

Men er dere helt sikre på at bruden kunne tenke seg utdrikningslag i utlandet? Så lenge dere vet at hun kunne tenke seg det er det jo helt topp, men jeg vil helst ikke til utlandet i utdrikningslaget mitt. Av flere grunner, men blandt annet for at det ikke skal bli så dyrt for venninnene mine. Jeg har gjort det klart ovenfor mine forlovere da, så jeg ville faktisk følt det litt kjipt hvis de trosset det ene ønsket.

Masse lykke til:) hilsen kommende brud

Anonymkode: fae0c...453

En helgetur til Gdansk koster mindre enn en kveld på byen i Oslo

Anonymkode: 55d5b...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar :)  Valget om å ta det utenlands er basert på nettopp det at hun ønsker en tur med overnatting, og ser at mannen nærmest hver gang er på utenlandstur når det er utdrikningslag. Hun hadde for all del ikke krevd et slikt utdrikningslag, ettersom hun er verdens mest ydmyke og skjønne jente - og jeg tenker at det understrekes av at 90% av de inviterte sier ja med en gang :)  Samtidig har vi også hatt samtlige utdrikningslag til nå i nærheten av hjembyen, og vi nærmer oss midten av 30-årene, så økonomien hos de fleste er grei. 

Samtidig vil vi ikke gjøre det til en fryktelig dyr tur for de involverte. Vi håper å få fly og hotell til rett rundt 2000 per pers, og deretter bruke 1500-2000 på det resterende opplegget. Vi blir der i bunn og grunn kun én hel dag, men trenger å fylle denne med noe spennende. Hadde vi vært i Norge, hadde vi sannsynligvis gått for rafting/klatring/rapellering og en skikkelig gøy hyttetur. 

Vi har gjerne lyst til å gjøre noe aktivt og gøy i Gdansk også, men samtidig spise deilig mat og finne et utested med god stemning på kvelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, ksku said:

Tusen takk for alle svar :)  Valget om å ta det utenlands er basert på nettopp det at hun ønsker en tur med overnatting, og ser at mannen nærmest hver gang er på utenlandstur når det er utdrikningslag. Hun hadde for all del ikke krevd et slikt utdrikningslag, ettersom hun er verdens mest ydmyke og skjønne jente - og jeg tenker at det understrekes av at 90% av de inviterte sier ja med en gang :)  Samtidig har vi også hatt samtlige utdrikningslag til nå i nærheten av hjembyen, og vi nærmer oss midten av 30-årene, så økonomien hos de fleste er grei. 

Samtidig vil vi ikke gjøre det til en fryktelig dyr tur for de involverte. Vi håper å få fly og hotell til rett rundt 2000 per pers, og deretter bruke 1500-2000 på det resterende opplegget. Vi blir der i bunn og grunn kun én hel dag, men trenger å fylle denne med noe spennende. Hadde vi vært i Norge, hadde vi sannsynligvis gått for rafting/klatring/rapellering og en skikkelig gøy hyttetur. 

Vi har gjerne lyst til å gjøre noe aktivt og gøy i Gdansk også, men samtidig spise deilig mat og finne et utested med god stemning på kvelden. 

Gode restaurant hvis dere litt "finere" mat:

https://mercatorestauracja.pl/home-en/

https://gardtastescandinavian.com/no/gard-gdynia/ (ligger i Gdynia)

 

Anonymkode: 55d5b...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...