Gå til innhold

Hvorfor trumfer strikking alt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.1.2020 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Det var litt kødd da. Men nei sitter ikke med iPhone i møter. 

Anonymkode: ab1ef...6e1

Samsung da?

Anonymkode: 452e7...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uenig i at det alltid er sosialt akseptert.

Anonymkode: 16c94...937

Skrevet

Jeg synes også det er rart at strikking er godkjent, men ikke andre ting. Synes ikke vi bør be folk slutte å strikke, men at det kan bli sosialt akseptert at noen trenger et lite tidsfordriv selvom man følger med på samtalen.

Feks konsentrerte jeg meg bedre på skolen dersom jeg tegnet «telefonteninger». Dette var helt uaktuelt for alle lærerne... 

Anonymkode: 45c5f...e3a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes også det er rart at strikking er godkjent, men ikke andre ting. Synes ikke vi bør be folk slutte å strikke, men at det kan bli sosialt akseptert at noen trenger et lite tidsfordriv selvom man følger med på samtalen.

Feks konsentrerte jeg meg bedre på skolen dersom jeg tegnet «telefonteninger». Dette var helt uaktuelt for alle lærerne... 

Hva er det?

Anonymkode: 1a41e...e3d

Skrevet

Det er ikke like ille som mobilen, men man får ikke full oppmerksomhet fra noen som strikker. Skal man ha en romantisk kveld eller kvalitetstid med barna må strikketøyet bort. Til hverdags er det ikke noe problem.

Skrevet
På 19.1.2020 den 13.41, AnonymBruker skrev:

I tillegg kan den intense "klikkingen" være temmelig irriterende for alle som sitter i nærheten. 

Uten at strikkerne ser ut til å bry seg, selvfølgelig...        

Anonymkode: 887b7...136

LOL. Sitter i forelesning as ee speak og har en strikker RETT VED SIDEN av meg. Hører ingenting. Tastaturklapringen fra de som skriver på pc derimot...

Med riktige pinner lager det minimalt med lyd, og overdøves fullstendig av foreleser og andre lyder i rommet.

Anonymkode: 9cb19...c54

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL. Sitter i forelesning as ee speak og har en strikker RETT VED SIDEN av meg. Hører ingenting. Tastaturklapringen fra de som skriver på pc derimot...

Med riktige pinner lager det minimalt med lyd, og overdøves fullstendig av foreleser og andre lyder i rommet.

Så sidemannen strikker. Du sitter på KG. Og øvrige klikker høyt på tastatur. 

Merker jeg er glad jeg var ferdig studert før smarttelefoner fantes, og strikking ble trendy igjen. 

Anonymkode: a54fd...2bf

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det?

Anonymkode: 1a41e...e3d

Telefontegninger. Ble litt feil fordi telefonen automatisk endret ordet til telefonregninger, så ble det dessverre feil da jeg rettet opp. Sorry. Skal aldri gjenta seg.

Skrevet

Jeg tar med meg strikk og hekleprosjekt overalt, og jeg gir bf i hvordan folk opplever det. Har ADD, og om du var en dag i mine sko, ville du kasta garnposer etter meg - strikking har blitt en lifesaver der jeg endelig får med meg samtaler og viktige detaljer. Telefonen bruker jeg kun hjemme for å spille Hay Day🙂 

Anonymkode: 7c5bc...337

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Word. 

Jeg ble selv sur da vi studentene var med på bransjekonferanse, og ei strikka selbuvotter på 5 pinner, I metall. Det klirra som søren, og som bonus mista hun pinnen i gulvet hele tia... Det er de som gir oss strikker dårlig rykte! 

Ellers har jeg strikket på buss, tog, fly, møte, konferanse, i kirken, i selskap, på kino og teater..( Hmm, lurer på hvor jeg ikke har strikket..) og fått bare positive tilbakemeldinger. Kan godt hende noen gremmet seg, men det fikk misliker og holder for seg selv går bare utover dem (og de som må lese utblåsningen2 deres på KG 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...