AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg klarer ikke å stole på de jeg dater/er sammen med. Jeg sjekker hele tiden hvor de befinner seg på facebook «venner i nærheten», jeg følger med på snapscore, ser om de følger nye på instagram, om de kommenterer bilder av andre jenter mm. Jeg vet dette er laaaangt i fra normalt, og jeg kan lage scenarioer oppe i hodet mitt ut i fra det jeg finner, og ærlig bli frekk og sint på vedkommende. Sant skal sies at jeg har opplevd at to partnere har vært utro tidligere. Men jeg ønsker ikke å ha det slik som dette, det er heller ikke greit ovenfor den jeg dater å invadere privatlivet hans slik. Trenger gjerne tips og hvordan jeg kan slutte........ Anonymkode: 1aa33...a25
Missbehave Skrevet 17. januar 2020 #2 Skrevet 17. januar 2020 Jeg har også hatt en eks som har vært utro. Jeg tror for din del at det beste er å senke skuldrene og puste dypt. Tillit er veldig viktig i et forhold og sjalusi hjelper ikke. Vis at du er trygg på deg selv og at du stoler på ham. Hvis han viser seg å ikke være til å stole på, så er det grunn til å bli skeptisk. Fram til da bør du roe ned. Ikke alle menn er utro. Det er vanskelig når du har laget deg den vanen, men du kan prøve. Min nyeste eks syntes jeg virket så selvsikker fordi jeg virket så trygg på meg selv at han ikke skulle være utro. Dette likte han veldig godt. Jeg er verdens mest usikre person, men fordi jeg ikke er sjalu, virker jeg mer selvsikker enn jeg er. De fleste menn liker ikke kvinner som er usikker på seg selv (har jeg fått inntrykk av). 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #3 Skrevet 17. januar 2020 15 timer siden, Missbehave skrev: Jeg har også hatt en eks som har vært utro. Jeg tror for din del at det beste er å senke skuldrene og puste dypt. Tillit er veldig viktig i et forhold og sjalusi hjelper ikke. Vis at du er trygg på deg selv og at du stoler på ham. Hvis han viser seg å ikke være til å stole på, så er det grunn til å bli skeptisk. Fram til da bør du roe ned. Ikke alle menn er utro. Det er vanskelig når du har laget deg den vanen, men du kan prøve. Min nyeste eks syntes jeg virket så selvsikker fordi jeg virket så trygg på meg selv at han ikke skulle være utro. Dette likte han veldig godt. Jeg er verdens mest usikre person, men fordi jeg ikke er sjalu, virker jeg mer selvsikker enn jeg er. De fleste menn liker ikke kvinner som er usikker på seg selv (har jeg fått inntrykk av). Han snakker endel om andre jenter, som at «oi hun er deilig, synd hun har kjæreste» og er veldig aktiv på instagram. Han er også veldig flørtete av natur, kanskje ikke det beste valget for meg. Tips til hvordan jeg kan fremstå mer selvsikker? Jeg later som jeg ikke bryr meg, og sier ting som «ja hun var fin, men jeg synes henne er finere». Og hvordan jeg kan klare å slutte å følge med på hvor han er, aktiviteten hans på sosiale medier osv.... ts Anonymkode: 1aa33...a25
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #4 Skrevet 17. januar 2020 Du er ikke syk! Du er miljøskadet! Naturlig å bli sånn etter å ha blitt bedratt, og av flere partnere, og av å være sammen med nok en dust som snakker om andre jenter og gjør deg usikker! Det eneste du trenger selvsikkerhet til er å innse at du er en bra dame som fortjener å ikke være så usikker på deg selv. Innse at det finnes bra menn der ute som ikke er så dumme som han og de du har vært med! ❤ Anonymkode: bdec1...c3b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #5 Skrevet 17. januar 2020 Skjønner du er betatt av han, men du fortjener å heller ha frihet i hodet og følelsene dine nok til å bruke all den tiden du bruker på å stresse over han og sjekke ting, på deg selv og noe som bygger deg selv opp og er godt for deg! ❤ En som er sånn er virkelig ikke noe å samle på. Du behøver en som aldri gir deg tvil og som forstår usikkerhetene dine pga de forrige forholdene dine, og som forsikrer deg med handlinger om at du aldri trenger å være usikker på han Anonymkode: bdec1...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #6 Skrevet 17. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke syk! Du er miljøskadet! Naturlig å bli sånn etter å ha blitt bedratt, og av flere partnere, og av å være sammen med nok en dust som snakker om andre jenter og gjør deg usikker! Det eneste du trenger selvsikkerhet til er å innse at du er en bra dame som fortjener å ikke være så usikker på deg selv. Innse at det finnes bra menn der ute som ikke er så dumme som han og de du har vært med! ❤ Anonymkode: bdec1...c3b Ååå, tusen takk gode deg ❤️ Jeg har vurdert flere ganger å avslutte nettopp på grunn av dette, men det er vanskelig når du er forelsket.. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du er betatt av han, men du fortjener å heller ha frihet i hodet og følelsene dine nok til å bruke all den tiden du bruker på å stresse over han og sjekke ting, på deg selv og noe som bygger deg selv opp og er godt for deg! ❤ En som er sånn er virkelig ikke noe å samle på. Du behøver en som aldri gir deg tvil og som forstår usikkerhetene dine pga de forrige forholdene dine, og som forsikrer deg med handlinger om at du aldri trenger å være usikker på han Anonymkode: bdec1...c3b Tusen takk for fine ord ❤️ Det verste er at jeg har fortalt han flere ganger om hvordan det sårer meg og hvorfor, når jeg nå tar det opp føler jeg at jeg «maser» og han tar det ikke seriøst lenger.. Krever enormt med energi fra meg, og som du sier burde jeg bruke den på andre ting.. ts Anonymkode: 1aa33...a25
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #7 Skrevet 17. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååå, tusen takk gode deg ❤️ Jeg har vurdert flere ganger å avslutte nettopp på grunn av dette, men det er vanskelig når du er forelsket.. Tusen takk for fine ord ❤️ Det verste er at jeg har fortalt han flere ganger om hvordan det sårer meg og hvorfor, når jeg nå tar det opp føler jeg at jeg «maser» og han tar det ikke seriøst lenger.. Krever enormt med energi fra meg, og som du sier burde jeg bruke den på andre ting.. ts Anonymkode: 1aa33...a25 Ja jeg skjønner det er vanskelig når man liker noen så godt! Har vært gjennom det.. Men hvis du spør deg selv eller lat som du selv er en venninne av deg selv, det er jo egentlig ikke noe å like det at han er så hensynsløs og "utro-ish"-tendenser? Handlingene hans med dette sier mere enn søte ord og varme klemmer... At han ikke engang respekterer følelsene dine og deg nok til å stoppe når du har fortalt at han sårer deg...Vel.. Dust er han! Han ignorerer og overkjører følelsene dine og oppfører seg på en måte man ikke skal når man er sammen med noen man respekterer og elsker. Det her kommer til å tære myyyyye mere på deg jo lengre du blir, jeg holdt på i flere år og ble en person jeg hatet, sjalu, kontrollerende, viet alt til han og hva han gjorde og hva jeg kunne gjøre for å toppe de andre jentene så jeg ble tryggere på at han bare ville ha meg. Til slutt tok jeg han i utroskap, og det burde jeg skjønt lenge, men jeg ble bare mer og mer eiesyk jo mer usikker han gjorde meg. Hadde det virkelig ikke bra med meg selv og etter det forholdet så har jeg lært meg å se tegnene tidlig og dumpe de om de ikke oppfører seg som i et forhold eller ikke tar hensyn til at de sårer meg. Han sårer deg jo faktisk med overlegg, og det er ikke kjærlighet. Ikke finn deg i det, du er altfor god og ung til å få livet kastet bort og psyken ødelagt pga en sånn dust. Anonymkode: bdec1...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #8 Skrevet 17. januar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skjønner det er vanskelig når man liker noen så godt! Har vært gjennom det.. Men hvis du spør deg selv eller lat som du selv er en venninne av deg selv, det er jo egentlig ikke noe å like det at han er så hensynsløs og "utro-ish"-tendenser? Handlingene hans med dette sier mere enn søte ord og varme klemmer... At han ikke engang respekterer følelsene dine og deg nok til å stoppe når du har fortalt at han sårer deg...Vel.. Dust er han! Han ignorerer og overkjører følelsene dine og oppfører seg på en måte man ikke skal når man er sammen med noen man respekterer og elsker. Det her kommer til å tære myyyyye mere på deg jo lengre du blir, jeg holdt på i flere år og ble en person jeg hatet, sjalu, kontrollerende, viet alt til han og hva han gjorde og hva jeg kunne gjøre for å toppe de andre jentene så jeg ble tryggere på at han bare ville ha meg. Til slutt tok jeg han i utroskap, og det burde jeg skjønt lenge, men jeg ble bare mer og mer eiesyk jo mer usikker han gjorde meg. Hadde det virkelig ikke bra med meg selv og etter det forholdet så har jeg lært meg å se tegnene tidlig og dumpe de om de ikke oppfører seg som i et forhold eller ikke tar hensyn til at de sårer meg. Han sårer deg jo faktisk med overlegg, og det er ikke kjærlighet. Ikke finn deg i det, du er altfor god og ung til å få livet kastet bort og psyken ødelagt pga en sånn dust. Anonymkode: bdec1...c3b Ja, jeg vet så inderlig godt at du har rett. Hadde aldri latt noen jeg er glad i få lov til å forbli i et slikt forhold.. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, de gangene det tipper over kan jeg sitte med sterkt hat ovenfor jenter jeg aldri har møtt. Jeg føler han bryter meg ned bit for bit, litt som min forrige eks., for så å smørre på med gode ord og fine handlinger slik at jeg blir værende. For hver gang føler jeg meg litt mindre verdt, litt mere usikker på meg selv.. og jeg er nå begynt å vurdere meg selv opp mot de jentene han snakker om/følger/kommenterer på instagram. Jeg klarer ikke å være meg selv, da jeg ikke føler meg selv er god nok. Huff, ved å skrive dette forstår jeg hvor langt inni det jeg er igjen.. og jeg som lovde å aldri havne her igjen. Tips tas gjerne i mot ❤️ ts Anonymkode: 1aa33...a25
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #9 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet så inderlig godt at du har rett. Hadde aldri latt noen jeg er glad i få lov til å forbli i et slikt forhold.. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver, de gangene det tipper over kan jeg sitte med sterkt hat ovenfor jenter jeg aldri har møtt. Jeg føler han bryter meg ned bit for bit, litt som min forrige eks., for så å smørre på med gode ord og fine handlinger slik at jeg blir værende. For hver gang føler jeg meg litt mindre verdt, litt mere usikker på meg selv.. og jeg er nå begynt å vurdere meg selv opp mot de jentene han snakker om/følger/kommenterer på instagram. Jeg klarer ikke å være meg selv, da jeg ikke føler meg selv er god nok. Huff, ved å skrive dette forstår jeg hvor langt inni det jeg er igjen.. og jeg som lovde å aldri havne her igjen. Tips tas gjerne i mot ❤️ ts Anonymkode: 1aa33...a25 Du må komme deg vekk fra han. Nekt avhengigheten å vinne, for du taper deg selv og livet! Ta screenshot av det du jar skrevet her og les det hver dag. Våkne opp. Du klarer det du må bare ikke la deg blende av når han er søt. Han ødelegger deg! Anonymkode: bdec1...c3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå