Gå til innhold

Matforgiftning? spyr og spyr hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spiste noe tvilsom middag i sted som kanskje hadde stått litt for lenge, det viste seg at det hadde den! Har spydd enorme mengder den siste timen, hva skal jeg gjøre, er sette vanlig? Bor alene og vet ikke hva jeg skal gjør, aldri hatt dette før

Anonymkode: faa8f...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. Gir seg etterhvert. 

Anonymkode: 2b822...7d4

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig. Gir seg etterhvert. 

Anonymkode: 2b822...7d4

Takk dette er helt sjukt, spiste ikke så mye liksom og er helt sjukt dårlig. Magen min skvulper som bare det, hjelp

Skrevet

Det gir seg. Spis kjeks eller knekkebrød og drikk vann. Om du har kulltabletter hjemme ta to sånne, eller kjøp på apotek. Det er greit å ha liggende til en annen gang

Anonymkode: 0a01b...898

• Liker 1
Skrevet

Husk myyyye veske!! Og noe salt. 

Anonymkode: 6f403...565

Skrevet

Jeg sluttet å kaste opp, hadde ikke mer å kaste opp, trodde det var over. Helt til jeg måtte på do... der ble jeg faktisk sittende i 2 timers tid, er ganske sikker på at jeg har tømt meg for absolutt alt av innhold i hele kroppen min, drikker forsiktig vann og har fått i meg litt salt, det ser endelig ut til å være over. Herregud så jævlig det var..!

• Liker 6
Skrevet

TS, -er du OK..?

Knekkebrød, -uten noe kan funke, -evt. F.eks. litt Druesukker, -eller vanlig Sukker..? Pitte litt salt ..?

Er jo ikke farlig, -eller "forbudt" å ringe Legevakt, på Tlf: 116117.

"Alle kommuner i Norge har en legevaktordning for øyeblikkelig helsehjelp hele døgnet. Ring 116117 for å komme i kontakt med legevaktsentralen i området der du oppholder deg. Er det akutt og står om liv, ring 113. ..." 

Ref. helsenorge.no Hjelpetilbud i kommunen Legevakt 

( Æsj, -Googlet  Tlf. Legevakt, Kom bare opp masse kvalmt dyre private, -på de første sidene ..!

FUCK THAT, -Og fingeren fra meg, -til kvalmt dyre S.K. "Legevakter"... -Om man ikke var kvalm fra før... -Serr. ... )

a.

• Liker 3
Skrevet

Det går veldig mye omgangsyke nå, så det kan like gjerne være det. Og det er heftige saker til tisder. 

Skrevet

Tusen takk dere, det var nok den maten i går, for det begynte veldig fort etter, og jeg kjente at hele kroppen bare ville bli kvitt det, jeg har hatt omgangssyke, men dette var som en intensiv ekstremversjon. Våknet nå og blir hjemme fra alt, er helt gåen og utmattet, men føler meg helt frisk igjen sånn sett. Det der var litt av en tur!

• Liker 1
Skrevet

Hva spiste du? Viktig å drikke masse!

Anonymkode: 54aa5...bd3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva spiste du? Viktig å drikke masse!

Anonymkode: 54aa5...bd3

Noe gryterett jeg fikk av foreldrene mine for et par dager siden, megatatabben var visst at jeg ikke gjennomvarmet den, jeg spiste den kald. Takk jeg har en vannflaske i senga jeg smådrikker av hele tiden

Skrevet

Det der er så jævlig 🙈 god bedring ts! 

Anonymkode: cfadf...920

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så jævlig 🙈 god bedring ts! 

Anonymkode: cfadf...920

Ja det er faen meg noe av det verste jeg har opplevd når det kommer til sånne plager, helt sinnsykt! Takk! 

Skrevet

Jeg hadde kraftige smerter nederst i ryggen når jeg var matforgiftet.. fødsel kan ikke sammenlignes med kraftig matforgiftning! 😒 satt på dass i 1 døgn med bøtta mellom beina 😆 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kraftige smerter nederst i ryggen når jeg var matforgiftet.. fødsel kan ikke sammenlignes med kraftig matforgiftning! 😒 satt på dass i 1 døgn med bøtta mellom beina 😆 

Shit satan 1 DØGN! hos meg varte det i går kveld og utover natten, et døgn hadde jeg ikke orket, føler med deg! Ja kjente magen skulle revne i går, det var så ille, er bare glad jeg ikke måtte på do og spy samtidig, at det ene kunne vente 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...