Thyra Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Er de greie? Eller er det bare noe billig ræl som går i stykker med en gang? Nye barnevogner koster jo fort fra 10 000 og oppover. Jeg trenger bare en vogn som holder til 1 unge. Blir ikke noen søsken som skal arve... Er det noen som har erfaring med vogner derfra? Hva med annet utstyr?
Marisana Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 5 minutter siden, Thyra skrev: Er de greie? Eller er det bare noe billig ræl som går i stykker med en gang? Nye barnevogner koster jo fort fra 10 000 og oppover. Jeg trenger bare en vogn som holder til 1 unge. Blir ikke noen søsken som skal arve... Er det noen som har erfaring med vogner derfra? Hva med annet utstyr? Jeg har en moewo-trille som er kjøpt fra jollyroom. Godt fornøyd med den, og jeg har ikke inntrykk av at den er dårligere enn andre vogner. Min kosta i underkant av 2000, og den er blitt godt brukt både til trilling og soving 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 4 minutter siden, Thyra said: Er de greie? Eller er det bare noe billig ræl som går i stykker med en gang? Nye barnevogner koster jo fort fra 10 000 og oppover. Jeg trenger bare en vogn som holder til 1 unge. Blir ikke noen søsken som skal arve... Er det noen som har erfaring med vogner derfra? Hva med annet utstyr? Kommer kanskje aller mest an på merke og modell? Har selv fått en Babybjörn vippestol i gave derfra og bestilte BBhugme, fordi den var noen hundrelapper billigere der enn andre steder. Ser de fører flere modeller fra Baby jogger, de er jo populære i Oslo ihvertfall! Ingen personlig erfaring med akkurat de vognene, dessverre. Anonymkode: 6bb25...a52
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Kjøpt beemo duo premium der, deres eget merke, og var kjempe fornøyd 2600 for komplett vogn på salg. Merket senere når jeg fikk en baby jogger gratis at beemo vognen føltes litt billigere og mer skranglete, men var aldri noe som plaget meg og hadde lett kjøpt den igjen. Er forøvrig veldig fornøyd med jollyroom Og handler mye der Anonymkode: 8837e...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 jollyroom har mange forskjellige merker. Noen av høy kvalitet, og noe som er ræl. Jeg kan for eksempel anbefale babyjogger som blant annet jollyroom fører. Kan enda mere anbefale å kjøpe en brukt vogn på Finn. Anonymkode: 45ab2...3b4 3
Paradisio1 Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 Hadde heller kjøpt en brukt men god vogn 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Har petite cherie og den er kjempe god. Hatt den i noen år nå og fungerer fint, er ikke ødelagt. Anonymkode: 0acc6...490 1
Thyra Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, addict skrev: Hvorfor kjøper du ikke brukt isåfall? 😊 Så slipper jeg å tenke på om noen har tisset eller spydd i den mm... 1
Thyra Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har petite cherie og den er kjempe god. Hatt den i noen år nå og fungerer fint, er ikke ødelagt. Anonymkode: 0acc6...490 Jeg så bl.a på en petite cherie heritage duovogn.
Thyra Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2020 Kommer jollyroom til å omfattes av de nye tollreglene, forresten? Eller sender de fra Norge?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #12 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Thyra skrev: Kommer jollyroom til å omfattes av de nye tollreglene, forresten? Eller sender de fra Norge? De sender fra Norge. Anonymkode: 72605...a55 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #13 Skrevet 16. januar 2020 Har Beemoo tour lux 2 eller hva den heter... som innesovevogn.. den skrangler og knirker og er skjev som fy,og lufta siver ut av alle dekkene. Jeg hater den,ungen elsker den og sovner på 2 min når den skrangles frem og tilbake oppi der. Når vi går tur ute har vi babyjogger city elite,og det er som å dytte rundt på en sky i forhold. Anonymkode: 75e22...597
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå