Gå til innhold

Slitsomme familiemedlemmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med disse eldre/uføretrygdede menneskene som kommer inn i huset ditt og skal fortelle deg hvor rotete det er, der du står alene med 3 barn, full jobb +++. Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer!

Anonymkode: d8e27...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse eldre/uføretrygdede menneskene som kommer inn i huset ditt og skal fortelle deg hvor rotete det er, der du står alene med 3 barn, full jobb +++. Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer!

Anonymkode: d8e27...59c

Enig, irriterende uempatiske mennesker. Og hvis du klager så sier de at alle andre har der slik🥴

Anonymkode: 24963...950

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt er ikke at de er uføretrygdede. Du behøver ikke å bruke skjellsord uten grunn. 

Problemet ditt er at de har en helt annen hverdag enn deg, og ikke evner å sette seg inn i din hverdag.

Det er ditt problem. 

Du kan begrense din omgang med dem. Du kan også bestemme hvor du ønsker å møte dem, og når.

Anonymkode: 08fed...e4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med disse eldre/uføretrygdede menneskene som kommer inn i huset ditt og skal fortelle deg hvor rotete det er, der du står alene med 3 barn, full jobb +++. Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer!

Anonymkode: d8e27...59c

Så si til dem at hvis de synes det er så ille å komme på besøk så får de bare la vær.

eller så kan du si litt om hverdagen din. Og viktigste av alt barna får masse kjærlighet fordi om det er rotete hjemme. Vi er heldigvis to, men ofte bare rot hos oss og, og barna koser seg gløgg i hjel! 😅

Anonymkode: df1d1...20d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...