Gå til innhold

Forskjellige mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett så mange, men alle er vel egentlig litt forskjellige. Det fascinerer meg. synes det er ekstra sexy med hårete mus og fantaserer av og til om farge og mengde hår. Noen som deler fascinasjonen?

Anonymkode: a1edb...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innvendig kjennes alle nesten like ut, utvendig er det ingen som er like... Jeg liker å frisere, så jeg er vel litt fasinert🙄

Skrevet

Ja, det var det utvendige jeg tenkte på 😍

• Liker 1
Skrevet

Skogmus, spissmus og husmus😉

Anonymkode: 3b53b...378

• Liker 4
Skrevet

Helt enig, men jeg har aldri sett en ekte blondine dvs en med blond dusk på musa. Det var min drøm som ung, men har gitt opp dette nå 😟

Men har sett flotte, mørke dusker da 😊

Anonymkode: b240a...b3b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hehe..mmm...hvordan ser du forskjellen?

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, men jeg har aldri sett en ekte blondine dvs en med blond dusk på musa. Det var min drøm som ung, men har gitt opp dette nå 😟

Men har sett flotte, mørke dusker da 😊

Det er velig fint, ja.  Også hvis de har tynn truse på så du skimter dusken...

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bollemusa er den  mest facinerende 

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Bollemusa er den  mest facinerende 

Den blir jo ofte tydelig når kvinnen har trange bukser. Kanskje derfor? Men ikke nødvendigvis det samme som camel toe, eller?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den blir jo ofte tydelig når kvinnen har trange bukser. Kanskje derfor? Men ikke nødvendigvis det samme som camel toe, eller?

Du kan ikke kalle det ei skikkelig bollemus før den er synlig i bunad😀

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Du kan ikke kalle det ei skikkelig bollemus før den er synlig i bunad😀

Haha..stakkars dame🙄Det tror jeg vi slipper å se...

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg er plantebasert, blir det hummus her 😄 

Skrevet
2 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Siden jeg er plantebasert, blir det hummus her 😄 

Bra hårvekst da😜

Skrevet

Men fargen...de fleste har mørkere hår nedentil enn på hodet, hvis de er blonde. Det finnes kanskje noen som har like lys dusk som håret på hodet? Ikke alle er helt sorthåret der i allefall.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men fargen...de fleste har mørkere hår nedentil enn på hodet, hvis de er blonde. Det finnes kanskje noen som har like lys dusk som håret på hodet? Ikke alle er helt sorthåret der i allefall.

Jeg har :)  Like lyst som jeg har lys blondt hår. 

Skrevet

Mine erfaringer er at de smaker forskjellig, har forskjellig størrelse på klitoris, kjønnslepper, dybde, tranghet, riller innvendig, forskjellig styrke i muskelbruk osv. Aldri vært med ei som er lik ei annen. Er fint med mangfold og at ting ikke alltid er likt. Gjør spenningen større.

Anonymkode: c1700...263

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Jeg har :)  Like lyst som jeg har lys blondt hår. 

😍

Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

😍

Er kanskje kult på en måte, men ikke like kult da jeg var tenåring. Jeg var tenåring på åttitallet, så jeg er en gammel mus ;)

Da hadde alle jentene i klassen min en stor, flott svart firkant med hår, mens jeg hadde knapt hårvekst. Og det lille håret jeg hadde, det var det ingen som så, siden hårene var helt lyse, nesten gjennomsiktige. Da følte jeg meg skikkelig utenfor og flau over at jeg virket så sent utviklet, tror jeg ble 25 år før jeg i det hele tatt hadde hår på musa som noen kunne se. Og på avstand så det ut som jeg ikke hadde hår.

Nå er jeg femti år, håret er like lyst, kanskje det blir kritthvitt i stedet for grått, både mor og mormor fikk kritthvitt hår etter de passerte 70, kanskje hårfargen på musa følger etter, er i hvert fall ikke grått, verken på hode eller mus :) Og nei, jeg kommer ikke til å spørre mor om dette ;) 

Er en stor fordel, og det er at jeg ikke har hårvekst generelt, trenger knapt å shave legger, mus og armhuler, hårveksten min er minimal og det håret som kommer er helt lyst og blankt, nesten usynlig. 

Skrevet
19 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Er kanskje kult på en måte, men ikke like kult da jeg var tenåring. Jeg var tenåring på åttitallet, så jeg er en gammel mus ;)

Da hadde alle jentene i klassen min en stor, flott svart firkant med hår, mens jeg hadde knapt hårvekst. Og det lille håret jeg hadde, det var det ingen som så, siden hårene var helt lyse, nesten gjennomsiktige. Da følte jeg meg skikkelig utenfor og flau over at jeg virket så sent utviklet, tror jeg ble 25 år før jeg i det hele tatt hadde hår på musa som noen kunne se. Og på avstand så det ut som jeg ikke hadde hår.

Nå er jeg femti år, håret er like lyst, kanskje det blir kritthvitt i stedet for grått, både mor og mormor fikk kritthvitt hår etter de passerte 70, kanskje hårfargen på musa følger etter, er i hvert fall ikke grått, verken på hode eller mus :) Og nei, jeg kommer ikke til å spørre mor om dette ;) 

Er en stor fordel, og det er at jeg ikke har hårvekst generelt, trenger knapt å shave legger, mus og armhuler, hårveksten min er minimal og det håret som kommer er helt lyst og blankt, nesten usynlig. 

Som tenåring skal man jo ikke skille seg ut. Og lyse hår er ofte tynnere enn mørke har jeg hørt. Likevel synes det høres fint ut.  😊 Som voksen er s6et kanskje lettere?

Skrevet
1 time siden, Dævendøtte skrev:

Jeg er på din alder, og det var jeg som skrev lenger opp at jeg aldri hadde møtt en "ekte" blondine. Nå vet jeg i det minste at du fantes 😉, og du høres fantastisk ut🙂

Jeg undret veldig på, den tiden, om Agneta Fältskog i ABBA var blond "der nede"  🤭, likte ikke musikken til ABBA, men Agneta, hun var sexy 😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...