Kittykat Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 (endret) Jeg fikk en samsung galaxy s10e til jul. Før hadde jeg en Huawei Honor8. Nå, huaweien har tålt mye og den har ikke fått noen riper i skjermen i løpet av de årene jeg brukte den. Samsungen derimot har fått riper i skjermen rimelig fort. Jeg har ikke mistet samsungen i gulvet, hatt skarpe gjenstander oppå den og jeg har deksel på mobilen som også dekker skjermen. Jeg har hatt mobilen i litt over 3 uker og jeg vurderer allerede sterkt å gå tilbake til min gamle mobil pga ripene. De er overfladiske, men likevel irriterendes. Og det kommer nye riper hele tiden. Jeg har lest at samsung galaxy s10e skal ha den beste skjermen, men hva pokker hjelper det hvis den får lett riper? Er det noen såkalte kjerringråd jeg kan bruke for å få ripene litt vekk? Er litt surt å måtte bytte skjerm allerede på en 3 uker gammel mobil. Jeg vet ikke om garantien dekker noe så trivielt som dette eller om det er grunn til reklamasjon, men jeg tviler på det. Og samboeren blir sikkert ikke så glad for det hvis jeg forteller det til han, da det var han jeg fikk den av. Endret 16. januar 2020 av Kittykat
Svse Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Mulig det er plastbeskyttelse på glasset? Sjekk at denne er fjernet. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, Svse said: Mulig det er plastbeskyttelse på glasset? Sjekk at denne er fjernet. Det høres sikkert teit ut for de fleste, men jeg har vært borti et par mobiler som "ble fort ripete", hvor det viste seg at det fulgte med plastbeskyttelse som aldri var tatt av. Og de blir veldig raskt ripete! Anonymkode: 818e1...add 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #4 Skrevet 13. august 2020 Samme problem her! Anonymkode: 7ca62...4ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå