Gå til innhold

Kva skal du eta denne helga. Middag, godteri osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det sjokolade, biff eller fisk?

Anonymkode: 925e4...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jatakk. 

Anonymkode: 1e5f8...2a6

Skrevet

nei vegetar å grønnsaker

Anonymkode: f280e...b80

Skrevet

Tandoori fredag, shepardspie lørdag og takeout på søndag 🤣

Litt smågodt og solo på lørdag

Skrevet

I helgen har jeg bursdag, så på lørdag blir det en etterlengtet middagsdate med mannen, har allerede sett på menyen dit vi skal og planlegger kongekrabbe til forrett, reinsdyr til hovedrett og ost til dessert😍

Fredag skal vi ha sushi og på søndag inviterer vi svigers til lammestek med rotfruktgrateng og rødvinssaus. 

Anonymkode: 6d2d7...393

• Liker 1
Skrevet

Skal ned på Aker brygge å spise sushi, mer vet jeg ikke.

Anonymkode: ea7a1...a20

Skrevet

Fredag blir det qusedillas av restene fra chili sin carnen som blir middagen i dag, lørdag hjemmelaget pizza og søndag «korv» stroganoff. Alt vegansk. Mulig det blir kjøpt inn noe chips og mørk sjokolade i tillegg.

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Pastaform og det vi har. 

Skrevet

Så langt har jeg ikke tenkt enda.

I morgen blir det nok suppe, lørdag pizza og søndag har jeg planer om en fiskegrateng. Ettersom det fremdeles "bare" er torsdag kan planene fort endre.

Skal spise is, for det har jeg i fryseboksen.

Skrevet

I morgen blir det pizza, pinnekjøtt (mmmmm) lørdag, men søndag veit jeg ikke ennå 😄 

Skrevet

Jeg sitter akkurat med ukemenyen her, så det er allerede planlagt.

I morgen har yngste bursdag og har valgt seg taco til middag (noe vi sjelden har siden jeg ikke er så glad i det, hehe).

Lørdag er det først barnebursdag med pizza til lunsj. Rett etter drar mannen og yngste på speidertur så jeg og de to eldste har funnet ut at vi skal ha pulled pork nachos til middag (de spiser den som det er, muligens med rømmedressing til, jeg vil i tillegg ha hjemmelaget guacamole og pico de gallo). Lørdagsgodt på ungene + film og når de er i seng drar jeg fram smågodt og brus. :) 

Søndag er det familiebursdag for yngste. Da blir det stekt kylling med gratinert blomkål, aspargesbønner, ovnsbakte poteter og hjemmelaget saus. Baker en Sans Rival til dessert og så blir det sannsynligvis rester av kake og muffins fra barnebursdagen også.

Skrevet

Har ikke lagt noe planer enda, men bor alene, så det er ikke noe forskjell på mat ukedager og mat helg egentlig. Forskjellen til helga er jo at da får jeg lov å kjøpe snop!!! hehe Det blir nok en sørlandschips og en melkerull til helga, nom nom!! Middagene blir kyllingfilet med grønnsaker og fiskfilet med grønnsaker

Anonymkode: b3c90...99a

Gjest Alkoholist
Skrevet (endret)

Lasagne tenker jeg ☺️ med salat og loff. 

Endret av Alkoholist
Skrevet

Når det kommer til mat har jeg ikke anelse enda, må planlegge litt med typen senere i dag. Men jeg har nybakt gulrotkake klar i kjøleskapet og jeg gleder meg!😊

Skrevet

Smash og indrefilet slik det kjennes ut akkurat nå :) 

Anonymkode: 02fa3...1cc

Skrevet

Kebab fredag, torsk lørdag og laks søndag. Kjøper kanskje en pose chips i beredskap.

Anonymkode: bd4d5...455

Skrevet
57 minutter siden, Brunhilde said:

Så langt har jeg ikke tenkt enda.

I morgen blir det nok suppe, lørdag pizza og søndag har jeg planer om en fiskegrateng. Ettersom det fremdeles "bare" er torsdag kan planene fort endre.

Skal spise is, for det har jeg i fryseboksen.

Jeg skal også spise is. Har Isabella ispinner i fryseren 😀

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg ikke har unger i helgen blir det potetgull til frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

• Liker 1
Gjest _Crocs_
Skrevet

Sjokolade hvertfall. Tenkte å prøve å lage vegetarpizza! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...