Gå til innhold

Hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er en jente på siste året på videregående. Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg skal starte for at dette skal bli kortest mulig... Starten på dette året har vært dritt for å si det rett ut. Vennene mine føler jeg ikke egentlig er venner med meg. Jeg føler mer at de er med meg bare fordi vi går på samme skole og at de ikke vil bryte "tradisjonene" vi har. Kanskje de også synes litt synd på meg fordi jeg ikke har noen andre jeg snakker med. Jeg føler ikke at jeg kjenner de og vet ikke om de føler det samme. Det er ikke en stor vennegjeng heller...  

Hjemme er alt dritt. Det er kun krangling og dritt hjemme. Alle er alltid sure og irriterte og skriker på hverandre. Jeg føler ikke jeg har noe sted jeg kan være uten å få fred. 

De siste nettene har jeg bare ikke sovet. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg er deppet eller bare fordi jeg rett og slett ikke er trøtt. Hver natt håper jeg på at jeg aldri skal våkne igjen. Jeg håper på at jeg sovner stille inn. Det er jo den beste måten å forsvinne fra denne verden. 

Det jeg lurer på er, hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Jeg hadde noen nyttårsforsetter, men de funker jo i hvert fall ikke... Mine nyttårsforsett var å smile mer og spre mer glede, men hvordan kan jeg gjøre det når jeg ikke er glad selv? Et annet nyttårsforsett var å ikke bli irritert på småting og sånt (litt det samme som første nyttårsforsett). Men jeg får det bare ikke til. I hvert fall ikke når jeg føler jeg skal begynne å grine for hver gang noen er litt irriterte på meg eller sier noe "slemt" til meg. Da bare tar jeg headsette eller ørepropper i ørene og hører på musikk mens jeg prøver å distrahere meg selv og gjøre noe annet. 

Hvis noen lurer på noe mer, er det bare å spør meg mer.... 

Anonymkode: f7c62...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...