AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Hva tenker dere om jenter som dater utlendinger? Føler at jeg blir litt sjalu. Er jeg den eneste? Liker ikke at de blir sammen med jentene våre. Norsk mann, 30 Anonymkode: 75b98...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Synd du har denne fremmedfrykten/rasismen, og føler et eierskap over norske kvinner, altså kvinnefiendtlighet... Man skal være glad for at andre finner kjærligheten og unne dem det beste. Da øker karmaen for at det blir sendt en god dame til deg en dag også, men foreløpig er det greit å være obs på at damer ikke liker rasisme eller menn som mener de har retten på damer og ikke andre... Anonymkode: a7229...8f3 2
AnonymBrukerrr Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 Jentene «våre» faktisk. Ingen eier noen, kjærlighet har ingen rase eller kjønn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Som norsk man hater jeg å se våre jenter med ikke europeiske gutter. Det er naturlig å være sjalu når du er en hvit mann og ser brune menn ta kvinnene dine og hvite kvinner som vil ha brune menn over hvite menn. Anonymkode: 6ad65...8d9 1
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 Synes det er fint med litt crossline, setter farge på samfunnet, da synes jeg heller de er heldige de som finner seg ei fra sydligere strøk❤️
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Som norsk man hater jeg å se våre jenter med ikke europeiske gutter. Det er naturlig å være sjalu når du er en hvit mann og ser brune menn ta kvinnene dine og hvite kvinner som vil ha brune menn over hvite menn. Anonymkode: 6ad65...8d9 Nei rasisme er ikke naturlig . Æsj Anonymkode: a7229...8f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå