Gå til innhold

Forbud på treningssenter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke klær som viser omriss av brystvorter eller underlivet mitt, jeg hadde satt pris på å ikke få gyngende baller som utsikt. Og jeg holder ikke kjeft, for jeg tar ikke feil her. 

Anonymkode: ffd60...903

Det er for svarte bare baller. En menneskelig kroppsdel. Du får passe på at daiene dine ikke rører seg en millimeter selv da når du løper. Kanskje de homofile synes det er jævla ekkelt 😂 Haha, herregud ass. At det går an å være så oppi sitt eget rasshøl! Stakkars deg som ble tvunget til å se et sett med baller. Hvor vanskelig på en skala fra 1-10 synes du det er å se brystvorter? Bør vi innføre tøy som flater ut omriss av dicks and boobs? Ja, i merket "Krenk Krenkesen". 

Anonymkode: 62ff4...ed2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På mitt senter er det tredemøller foran sykler og ellipsemaskiner. Jeg satt og syklet da en kar i tights går på mølla foran meg, jeg kikker opp etter en intens runde på sykkelen og ser rett inn ballene hans inne i tightsen og dunker frem og tilbake for hvert steg... ærlig talt.

Anonymkode: ffd60...903

Så du mener det er værre enn kameltåa som skviser seg ut av thigtsen til kvinner? 

Hvis du syns det er så ille så får du rett og slett bare la være å se. Mannen du snakker om hadde på seg klær, ergo han gjorde ingenting galt eller ekkelt. 

Det jeg derimot syns er ekkelt og galt er slike som deg. 

Endret av Krissi91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for svarte bare baller. En menneskelig kroppsdel. Du får passe på at daiene dine ikke rører seg en millimeter selv da når du løper. Kanskje de homofile synes det er jævla ekkelt 😂 Haha, herregud ass. At det går an å være så oppi sitt eget rasshøl! Stakkars deg som ble tvunget til å se et sett med baller. Hvor vanskelig på en skala fra 1-10 synes du det er å se brystvorter? Bør vi innføre tøy som flater ut omriss av dicks and boobs? Ja, i merket "Krenk Krenkesen". 

Anonymkode: 62ff4...ed2

👏👏😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningstights er jo behagelig.. at men har baller og kuk er jo ikke deres feil?! 

Anonymkode: 04a62...643

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som burde være forbudt er ufyselige folk som er på treningssenter for å glo på andre sin kropp i stedet for å trene selv og ha fokus på seg selv. For min del må gjerne både tjukke, magre og veltrente mennesker få trene rundt meg i nøyaktig hva de vil, samme om vi snakker bar mage, hotpants eller whatever. Jeg er jo ikke på trening for å studere noens kropp.

Anonymkode: eb5c0...cb3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for svarte bare baller. En menneskelig kroppsdel. Du får passe på at daiene dine ikke rører seg en millimeter selv da når du løper. Kanskje de homofile synes det er jævla ekkelt 😂 Haha, herregud ass. At det går an å være så oppi sitt eget rasshøl! Stakkars deg som ble tvunget til å se et sett med baller. Hvor vanskelig på en skala fra 1-10 synes du det er å se brystvorter? Bør vi innføre tøy som flater ut omriss av dicks and boobs? Ja, i merket "Krenk Krenkesen". 

Anonymkode: 62ff4...ed2

Ja men om de insisterer så kan de vel ta på en bedre boksershorts eller annet undertøy da, som holder mer på plass?

Anonymkode: ffd60...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, kalaush skrev:

Og tights har ingen funksjon! Men fine damer med tights ohhh, blir kåt øyeblikkelig. Ja, det må bli forbudt for menn!!!  

Neida, tights har jo iiiiingen funskjon, derfor er det jo helt merkelig at friidrettsutøvere har på seg tights! :ironi:

Jeg er en av de som begynte med tights lenge før det ble vanlig her i Norge, og det er en grunn til at absolutt alle i friidrettsmiljøet bytta fra joggebukse til tights. Det var faktisk en revolusjon. 

Anonymkode: e5244...772

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Synes det er et greit plagg når jeg løper og trener knebøy. Faktisk ingen plagg som er bedre til akkurat det.

For knebøy er shorts over knehøyde hakket bedre. Mye mer bevegelig i det.

Anonymkode: 4a880...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ikke klær som viser omriss av brystvorter eller underlivet mitt, jeg hadde satt pris på å ikke få gyngende baller som utsikt. Og jeg holder ikke kjeft, for jeg tar ikke feil her. 

Anonymkode: ffd60...903

Du får begynne å faktisk trene når du er på treningssenteret, så blir du så opptatt av øvelsene dine at du ikke har anledning til å glo på vaiende baller. ;)

Anonymkode: e5244...772

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener i tights med shorts over. Tights er definitivt det mest behagelige å trene i og jeg kan ikke forstå hvorfor det bare skal være forbeholdt kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For knebøy er shorts over knehøyde hakket bedre. Mye mer bevegelig i det.

Anonymkode: 4a880...30f

Nå har også jeg tatt et par knebøy oppigjennom tiden slik at her vet jeg hva jeg synes er best. Tights er det beste å knebøye i. Det er det beste plagget mtp. se hvor dypt man går og for teknikken sin del. Det er også det plagget som gir best bevegelsesfrihet da det følger kroppen. Skal man ha et plagg som kan være ennda bedre så er det hotpants.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal en henge seg opp i og. Tren i hva du vil... treninga er tross alt viktigst. Har ikke noe i mot menn i tights på lik linje med damer i tights. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy fader. Krenk krenkesen. Dere er små mennesker ass. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 62ff4...ed2

Det er visst tilbud på krenkekrakken nå.

Anonymkode: c7a83...62b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

På mitt senter er det tredemøller foran sykler og ellipsemaskiner. Jeg satt og syklet da en kar i tights går på mølla foran meg, jeg kikker opp etter en intens runde på sykkelen og ser rett inn ballene hans inne i tightsen og dunker frem og tilbake for hvert steg... ærlig talt.

Anonymkode: ffd60...903

Ja, og pupper rører ikke på seg når kvinner løper? Er dette like ille? Tråden her er helt idiotisk. La folk få ha på seg hva de vil!

Anonymkode: 87d76...2a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

La folk kle seg som de vil, tenker jeg... Som kvinne synes jeg ikke det er det værste i verden å se veltrente menn på treningsstudioet, uansett bekledning.. Folk henger seg opp i mye unødvendig.. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/16/2020 at 4:23 PM, AnonymBruker said:

På mitt senter er det tredemøller foran sykler og ellipsemaskiner. Jeg satt og syklet da en kar i tights går på mølla foran meg, jeg kikker opp etter en intens runde på sykkelen og ser rett inn ballene hans inne i tightsen og dunker frem og tilbake for hvert steg... ærlig talt.

Anonymkode: ffd60...903

Man driver da ikke å stirrer på andres kjønnsorganer når man trener? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
3 minutter siden, Tiuren skrev:

Man driver da ikke å stirrer på andres kjønnsorganer når man trener? 

Mange som gjør det😂De samme kvinnfolka som syter for at menn stirrer på de så gjør de det selv! Kvinnfolk er ikke noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det overhode ikke er fint. Men nå er ikke treningstightsens funksjon å se fin ut. 90% av damer, inkludert meg, kler det heller ikke, jeg bruker det samma faen. På trening, vel å merke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...