Gå til innhold

SUP

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nybegynner, kan noen anbefale brett? Er det best med oppblåsbart eller ikke?

Anonymkode: 04630...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

SUP? 🤔

Anonymkode: 5cdac...539

Stand-up padle board. :) 

Jeg har oppblåsbart, og er fornøyd med det. Avhenger sikkert litt av om du har bil til å transportere brett som er fast. Jeg bestilte mitt fra KiteNorge, leste litt om andres erfaringer etc før jeg bestemte meg. Angrer litt på at jeg kjøpte et brett som også mannen kan bruke, jeg kunne hatt et som er beregnet for litt lettere vekt - men det er jo gøy uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt brett på Biltema. Oppblåsbart pga liten lagringsplass, og dessuten ville jeg ikke kaste bort flere tusen i tilfelle jeg ikke fikk det til. Men det var jo kjempeenkelt, selv for meg som sliter litt med balansen. Det viktigste som jeg har funnet ut, er at man må følge anbefalingen i bruksanvisningen når det gjelder lufttrykk. For lite luft = ustabilt brett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et jeg er superfornøyd med. Redpaddleco 10.6 som er oppblåsbart. Dyrt da, betalte 10.000,- Jeg er ganske fersk, og fikk anbefalt å investere i et godt brett av instruktøren hvis man skal mer enn å ha det som badeleke. I sommer lå det flere gode alternativer til salgs på finn, men jeg hadde ikke tid til å vente for jeg skulle jo ha det med på ferie. Gled deg, det er gøy med brett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke de oppblåsbare, de tunge er mer retningsstabile. 

Anonymkode: b0355...25a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...