Stina90x Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 (endret) Hei! Jeg mistet ganske nylig mannen min, på grunn av at han ikke orket å leve mer... (rundt 8 månder siden) Jeg er gravid med hans første barn og tenker veldig mye på at han aldri får se sitt barn vokse opp. Håper og tror han er med meg uansett ❤️ Nå vet jeg at bestevennen min, som jeg nå også har fått følelser for sliter veldig mye psykisk. Vi bor sammen, og han har lovet å hjelpe til med babyen. Han er en snill og god mann, men han blir lett irritert når noe ikke går bra, noe han ikke får til, og han er veldig deprimert 😔. Han sliter også med alvorlig grad av angst, noe som resulterer i at han ofte drikker alkohol om helgene. Det er sikkert for å trøste seg, men jeg prøver å få han til å roe seg ned med alkoholen. Noe han ikke er enig i. Han har ofte snakket om at han ikke orker å leve mer i denne grusomme verden, når livet kommer å biter han i ræven hele tiden. Han tenker også at alle får det bedre uten han. Det knuser hjertet mitt 😢. Jeg er kjempe bekymret for han. Denne graviditet gjør ikke akkurat tankene og bekymringene lettere å takle... Jeg er livredd for å miste han også, spesielt nå med fødselen bokstavligtalt rundt hjørnet. Er allerede 3 dager over termin 😳... Har dere noen gode råd? Dps nekter å hjelpe desverre... Måtte bare få det ut! XOXO Stina ❤️❤️ Endret 15. januar 2020 av Stina90x
Stina90x Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2020 (endret) Ingen? XOXO Stina ❤️❤️ Endret 15. januar 2020 av Stina90x
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Hva er xoxo ? Anonymkode: f3d35...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Blir utrolig sint når jeg leser om folk som ikke får hjelp av DPS når en sliter så mye at en for alvor vurderer å ta livet sitt. Hva er begrunnelsen for avslaget? Har han noe å leve for? Anonymkode: df9f9...6e0 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 «Be om hjelp», sier dem. Fra hvem? Har du god økonomi så kan du nok få hjelp av privatpraktiserende psykolog. Men alle er ikke så priviligerte, og da er det jaggu ikke lett å få hjelp! Hør med rus og psykiatritjenesten i din kommune. Det skal være et lavterskeltilbud. Og om han sliter med alkohol også, så burde det hverfall være en mulighet for å få hjelp der. Lykke til med babyen❤️ Anonymkode: c6aff...572 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Du kan selvfølgelig ikke ha en angstfull og deprimert småalkoholisert mann rundt barnet ditt. Han må få orden på livet sitt uten at du og barnet må stå i det sammen med ham. Kort sagt: Han må ut. Du må velge barnet ditt. Anonymkode: 00e76...b8e 12
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 7 timer siden, Stina90x skrev: Hei! Jeg mistet ganske nylig mannen min, på grunn av at han ikke orket å leve mer... (rundt 8 månder siden) Jeg er gravid med hans første barn og tenker veldig mye på at han aldri får se sitt barn vokse opp. Håper og tror han er med meg uansett ❤️ Nå vet jeg at bestevennen min, som jeg nå også har fått følelser for sliter veldig mye psykisk. Vi bor sammen, og han har lovet å hjelpe til med babyen. Han er en snill og god mann, men han blir lett irritert når noe ikke går bra, noe han ikke får til, og han er veldig deprimert 😔. Han sliter også med alvorlig grad av angst, noe som resulterer i at han ofte drikker alkohol om helgene. Det er sikkert for å trøste seg, men jeg prøver å få han til å roe seg ned med alkoholen. Noe han ikke er enig i. Han har ofte snakket om at han ikke orker å leve mer i denne grusomme verden, når livet kommer å biter han i ræven hele tiden. Han tenker også at alle får det bedre uten han. Det knuser hjertet mitt 😢. Jeg er kjempe bekymret for han. Denne graviditet gjør ikke akkurat tankene og bekymringene lettere å takle... Jeg er livredd for å miste han også, spesielt nå med fødselen bokstavligtalt rundt hjørnet. Er allerede 3 dager over termin 😳... Har dere noen gode råd? Dps nekter å hjelpe desverre... Måtte bare få det ut! XOXO Stina ❤️❤️ Syns bestevennen din, som du har fortalt hvem er i andre innlegg her inne og som er en bruker her, at det er greit at du bretter ut hans problemer og utfordringer på denne måten? Anonymkode: 84d7e...6e7 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Å få en baby opp i dette vil jeg si er uansvarlig. Han må ordne opp i sine ting før dette går, og du kan ikke ta ansvaret for en annens depresjon og alkoholproblem. Den lille kommer først. Håper virkelig du skjønner det. Anonymkode: cc25f...884 2
Stina90x Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns bestevennen din, som du har fortalt hvem er i andre innlegg her inne og som er en bruker her, at det er greit at du bretter ut hans problemer og utfordringer på denne måten? Anonymkode: 84d7e...6e7 Bare for å ha det klart. Han er klar over at jeg legger ut desse innleggene og han syns det er helt greit!! XOXO Stina ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #10 Skrevet 16. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er xoxo ? Anonymkode: f3d35...bb3 Det betyr "hugs and kisses". X betyr kisses og O betyr hugs. Anonymkode: 84d7e...6e7 3
Stina90x Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #11 Skrevet 16. januar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan selvfølgelig ikke ha en angstfull og deprimert småalkoholisert mann rundt barnet ditt. Han må få orden på livet sitt uten at du og barnet må stå i det sammen med ham. Kort sagt: Han må ut. Du må velge barnet ditt. Anonymkode: 00e76...b8e Han bor i kjellerleiligheten... Blir han for voldsom, og jeg lukter alkohol, så kommer han ikke inn til meg i hovedetasjen 👍 Så han kommer ikke til å være med meg når han er sur eller full. Har stilt han ett ultimatum... Viss han vil ha noe med oss å gjør så må han ta seg isammen og begynne å gjøre litt selv. Ikke vente at dps skal gjør jobben for han. Forstår hva du mener ❤️ XOXO Stina ❤️❤️
Stina90x Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir utrolig sint når jeg leser om folk som ikke får hjelp av DPS når en sliter så mye at en for alvor vurderer å ta livet sitt. Hva er begrunnelsen for avslaget? Har han noe å leve for? Anonymkode: df9f9...6e0 Vel, han har meg og babyen når den velger å komme ut. Men jeg kan ikke la han være med babyen i rusa tilstand, eller når han er aggressiv/dårlig humør. Får se hvordan det utvikler seg... XOXO Stina ❤️❤️
Stina90x Skrevet 16. januar 2020 Forfatter #13 Skrevet 16. januar 2020 Tusen takk for råd og tips ❤️ Detter stor pris på dere alle 😊 XOXO Stina ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #14 Skrevet 16. januar 2020 Om han er veldig ustabil, full, snakker om selvmord, så kan du ringe politi eller legevakt og si fra. De vil de dukke opp og det vil vurderes om han burde innlegges. Du har allerede nok med ditt og ditt tap, du kan ikke ta på deg å passe på denne fyren også. Anonymkode: 754bd...64e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #15 Skrevet 1. mars 2020 Skjønner at det ikke var lett, men bra du dumpet mannen og fikk han til å flytte ut. Det viktigste er at du passer på deg selv og babyen. Sikkert veldig snill mann, men så lenge han sliter såpass mye så er han både skadelig for babyen og din psyke. Anonymkode: 489d4...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #16 Skrevet 26. april 2020 Håper det går bra med deg! Anonymkode: 7f528...858 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #17 Skrevet 26. april 2020 Er dette samme mannen som du måtte låse inne i kjelleren mens du og baby var på andre siden av døra? Anonymkode: 9cf8a...780 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #18 Skrevet 26. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er dette samme mannen som du måtte låse inne i kjelleren mens du og baby var på andre siden av døra? Anonymkode: 9cf8a...780 Ikke jeg som er trådstarter, men ja det er samme mannen. Jeg som bumpet tråden, trådstarter har ikke vært aktiv på flere månedere så derfor svarer jeg på spørsmålet ditt. Håper hun har blitt kvitt mannen og at både hun og babyen er trygge og friske. Anonymkode: 7f528...858 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #19 Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke jeg som er trådstarter, men ja det er samme mannen. Jeg som bumpet tråden, trådstarter har ikke vært aktiv på flere månedere så derfor svarer jeg på spørsmålet ditt. Håper hun har blitt kvitt mannen og at både hun og babyen er trygge og friske. Anonymkode: 7f528...858 Mannen er jo her ser jeg. Aktiv just nu Anonymkode: 46f88...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #20 Skrevet 26. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen er jo her ser jeg. Aktiv just nu Anonymkode: 46f88...d2c Takk, men ser ikke ut som mannen er aktiv lengre. I profilen til @Von Erich står det at han sist var aktiv 7. april. @Stina90x var sist aktiv 20. april, men har ikke skrevet noe siden 28. januar. Anonymkode: 7f528...858 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå