AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Har hatt mitt å slite med psykisk i mange år. (depresjon, spiseforstyrrelse). Nylig startet behandling hos psykolog for sistnevnte. Jeg er i 100% jobb. Aldri vært sykmeldt. I dag forsov jeg meg noe helt kolossalt til jobb. Jeg har ALDRI i HELE mitt liv forsovet meg. Jeg er typen som har søvnproblemer og som klarer meg på 3 timer søvn. En vanlig natt for meg sliter jeg med å sovne, sovner kanskje kl 1-2 og våkner av meg selv flere ganger om natten og våkner av meg selv før alarmen går av. De siste dagene har jeg sovnet med EN gang, sovner også av på dagen. I går kveld sovnet jeg sykt tidlig, kan ikke huske at jeg sovnet engang, også har jeg sovet gjennom alle alarmer og langt over tiden jeg skulle startet på jobb. Folk har ringt meg også, som jeg har sovet igjennom. Dette skremmer meg noe voldsomt siden det ikke er likt meg OVERHODET. Kan det være noe som er fysisk feil med meg eller er det mest sannsynlig psykisk ? Grunnen til at jeg ikke umiddelbart tenker det er psykisk er jo fordi jeg har hatt psykiske plager lenge og de har aldri "kommet" frem på denne måten. Anonymkode: 8c1f3...673
Silva Pluvialis Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Det kan forekomme at terapi gir en ekstrem utmattelse. Om man bærer på mye man har prøvd ‘å holde unna’ eller unngå, så kan man reagere veldig kroppslig når man ikke lenger undertrykker det. Det kan godt være du bare er ekstremt sliten og trenger mye hvile. Ville tatt det opp med psykologen igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Det er nok resultat av lang tid med lite søvn. Anonymkode: 8b0d0...282
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå