Gå til innhold

Jeg sa "heldiggris"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde bare ledd og tatt det som en morsom kommentar om det var mannen her som kom med den. Noe han forøvrig har gjort et par ganger. Helt greit å være åpen om fantasier så lenge man respekterer at den andre kanskje ikke har samme fantasien. Men jeg ramler litt av innlegget ditt når du begynner å bable i vei om hennes fortid. Den har virkelig ingenting med din fantasi å gjøre. 

Anonymkode: bdf18...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg ramler litt av innlegget ditt når du begynner å bable i vei om hennes fortid. Den har virkelig ingenting med din fantasi å gjøre. 

Anonymkode: bdf18...e1b

Nei gir ingen mening. Han vil skape minner for dem sammen men sexlivet de har nå er felles minner. Er det ikke nok å være to? La fortid være fortid. Det er dere to nå ts! Jeg prøvde analsex når jeg var yngre. Aldri noe jeg ville gjort igjen. Jeg var ung og full. Kanskje kjæresten til ts var det og. Mannen min har aldri prøvd anal. Hadde han ikke godtatt at jeg ikke ville prøve dette bare fordi jeg hadde prøvd før hadde det vært slutt. Gjensidig respekt er alt i et forhold. Ikke å presse igjennom egne fantasier mot et partner som ikke har lyst. Eller kanskje har dårlige minner. 

Om mannen min hadde prøvd ting når han var singel som jeg kunne tenke meg ,men han absolutt ikke ville gjøre disse igjen , respekterer jeg det. Press og furting er for tenåringer. Om mannen min nå ble sur fordi han ville prøve trekant men jeg har ikke lyst for jeg elsker ham hadde det vært godtatt. Dere må gå hvert til dere om dette gnager deg så dypt. 

Anonymkode: 5024a...284

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er prisen du betaler for å ha en med en promiskuøs fortid...skjønner godt hvorfor folk ønsker seg partnere uten for mye seksuell bagasje. Er vel derfor menn drømmer om jomfruer og pur unge kvinner.

Anonymkode: d5808...0cc

• Liker 1
Skrevet

Høres slitsomt ut. Jeg og partneren tuller hele tiden om slikt. Vi er i midten av 20-åra, og ei dame i 30-åra flyttet inn i nabohuset forrige uke. Han spurte om hun var deilig, jeg sa ja, så sier vi begge shotgun før vi bryter ut i latter. Jeg tørr å påstå at vi har meget god kommunikasjon, og ingen av oss fantaserer om å bringe verken en mann eller kvinne inn i forholdet, og det er kanskje derfor vi er så laidback. Ligger det i kortene at du ved tidligere anledning har hintet om at du har lyst på trekant med en annen dame? Selv om det var 10 år siden sist du nevnte det, så kan det fortsatt oppfattes som mas altså 😂 men litt tull må jo være lov da.. 

• Liker 1
Skrevet

Hun er ikke villig til å jobbe med forholdet. Dump henne. 

Anonymkode: 643b9...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...