AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Når mannen på filmen lukket døren til hotellrommet sammen med to flotte kvinner. ... og samboer ble sur : "Er du misunnelig på ham? Du får finne deg to da!" Jeg var stille. Sa ingen ting, men kjente det boblet sinne i meg. Skal jeg ikke få lov å ha en av de vanligste fantasiene en gang? Jeg har aldri vært utro, og har aldri vært med på noe som innebar mer enn 2 personer som er et par eller forsøker å bli det. Hun derimot har levd et tidligere liv som hotwife i 10 år, og har vært med på det meste, mange ganger. Hun er ferdig med slikt, og det må jeg visst bare akseptere. Ikke enkelt, men jeg har forsøkt et par par år nå. Det plager meg at hun har disse minnene. Det plager meg at vi ikke kan "bytte" ut noe med våre egne, felles minner. Det plager meg at hun ikke bryr seg nevneverdig om mine fantasier. Jeg hadde drept for å oppfylle en av hennes, men hun har ingen igjen. Nå skal jeg ikke ha lov å fantasere en gang. Det er så mye mer, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Elsker dama, men hun behandler meg dårlig, uten å forstå det selv. Vet ikke om det er vits å fortsette lengre. Orker ikke leve et nytt ekteskap med sjalusi og følelse av å ikke bli begjært, verdsatt. Anonymkode: 6ee0e...657
kisskissbangbang Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Ugh, menn som føler at du skylder dem å gjøre alt mulig rart bare fordi du har gjort det med andre tidligere Hun har ikke lyst, og det bør være helt fint og greit, hun skylder deg ikke en dritt. Dessuten sa hun vel ikke at du ikke får fantasere, hun ville vel bare ikke høre om det. Get over it. 27
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når mannen på filmen lukket døren til hotellrommet sammen med to flotte kvinner. ... og samboer ble sur : "Er du misunnelig på ham? Du får finne deg to da!" Jeg var stille. Sa ingen ting, men kjente det boblet sinne i meg. Skal jeg ikke få lov å ha en av de vanligste fantasiene en gang? Jeg har aldri vært utro, og har aldri vært med på noe som innebar mer enn 2 personer som er et par eller forsøker å bli det. Hun derimot har levd et tidligere liv som hotwife i 10 år, og har vært med på det meste, mange ganger. Hun er ferdig med slikt, og det må jeg visst bare akseptere. Ikke enkelt, men jeg har forsøkt et par par år nå. Det plager meg at hun har disse minnene. Det plager meg at vi ikke kan "bytte" ut noe med våre egne, felles minner. Det plager meg at hun ikke bryr seg nevneverdig om mine fantasier. Jeg hadde drept for å oppfylle en av hennes, men hun har ingen igjen. Nå skal jeg ikke ha lov å fantasere en gang. Det er så mye mer, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Elsker dama, men hun behandler meg dårlig, uten å forstå det selv. Vet ikke om det er vits å fortsette lengre. Orker ikke leve et nytt ekteskap med sjalusi og følelse av å ikke bli begjært, verdsatt. Anonymkode: 6ee0e...657 Hun har pult og eksperimentert fra seg da, om hun har hatt gangbang og trippel penetrering før men med deg kun vil ha misjonær med lyset av, så er det vel kun din egen feil som slo til på den dealen? De fleste menn hadde vel sagt nei,takk. Selv om de fleste damer er som bangbang å ikke skjønner poenget. Anonymkode: 4d3c4...e4c 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun har pult og eksperimentert fra seg da, om hun har hatt gangbang og trippel penetrering før men med deg kun vil ha misjonær med lyset av, så er det vel kun din egen feil som slo til på den dealen? De fleste menn hadde vel sagt nei,takk. Selv om de fleste damer er som bangbang å ikke skjønner poenget. Anonymkode: 4d3c4...e4c Hæ? Anonymkode: bbcf7...d41 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: bbcf7...d41 De mener det samme som brukeren over , kyssbangbang. Anonymkode: 4d3c4...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Det var respektløst sagt. Du kunne og burde holdt det for deg selv. Behandle deg dårlig fordi hun reagerer på din respektløshet? Hvordan hadde du selv følt det om hun sa når det var boksekamp på tv med sexy menn med sixpack og muskler og de kysser dama si etterpå "heldiggris" om henne? Eller når det var boxerreklame på Tv med stor bul i buksa "nam!"? Ja for gangbang med muskelmenn og stor (helst svart) penis er blandt de vanligste fantasiene for damer. Men er det greit at hun kommenteree heldiggris om dama til en svart sexy mann du aldri kan sammenlignes med? Eller hadde du følt deg dårlig? Anonymkode: 4373e...67b 10
Gjest justloseit Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Forstår det sånn at du synes det er vanskelig å akseptere hennes fortid, og at det kanskje i bunn og grunn handler om det? Det er ikke så vanskelig å forstå. Men du må finne ut om du kan leve med det eller ikke. Hvis du velger å satse på henne kan du faktisk ikke holde det over henne, hvis hun er ferdig med den tiden og ikke ønsker å eksperimentere mer. Det er ditt ansvar å legge fra deg, hvis du velger henne. Dog, kan det høres ut som noe dere burde bearbeide litt mer sammen. Har hun tillitsproblemer knyttet til deg, kanskje pga. sin egen fortid? Hva føler du? Høres ut som dere trenger en god prat og en oppklaring om følelser, forventninger og ønsker - og basert på det konkludere om dere er en egnet match.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: De mener det samme som brukeren over , kyssbangbang. Anonymkode: 4d3c4...e4c Det var deg jeg sa "hæ" til. Hva mener du med: Selv om de fleste damer er som bangbang å ikke skjønner poenget. Anonymkode: bbcf7...d41 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var deg jeg sa "hæ" til. Hva mener du med: Selv om de fleste damer er som bangbang å ikke skjønner poenget. Anonymkode: bbcf7...d41 De fleste damer har ingen forståelse for at den "heldige" ektemannen føler det er kjipt at kona tidligere har hatt gangbang, trippel penetrering, analsex og suge konkurranser, mens hun nå, med sin ektemann kun ønsker misjonær og lyset av. Men som sagt så har TS valgt dette selv og har ingen grunn til å klage sånn sett. De fleste menn hadde jo sagt nei, takk til en sånn deal. Anonymkode: 4d3c4...e4c 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste damer har ingen forståelse for at den "heldige" ektemannen føler det er kjipt at kona tidligere har hatt gangbang, trippel penetrering, analsex og suge konkurranser, mens hun nå, med sin ektemann kun ønsker misjonær og lyset av. Men som sagt så har TS valgt dette selv og har ingen grunn til å klage sånn sett. De fleste menn hadde jo sagt nei, takk til en sånn deal. Anonymkode: 4d3c4...e4c Så dette er noe du mener de fleste damer har hatt? Anonymkode: bbcf7...d41 5
Kim123 Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 Du kan fantasere så mye du vil, men er du smart så holder du det for deg selv.👍 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dette er noe du mener de fleste damer har hatt? Anonymkode: bbcf7...d41 Du suger på å analysere setninger. Anonymkode: 32668...7cc 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #13 Skrevet 15. januar 2020 Synes dama di overreagerer på den kommentaren. Samtidig virker det som du sliter med hennes fortid. Jeg selv og sexpartner har i løpet av noen år hatt trekant med menn og sex med par etc, kommer aldri til å si det til neste kjæreste, nettopp fordi menn ikke skjønner at man kan ha lyst til å prøve noe, så er man liksom ferdig med det. Da er en bitter misunnelig ny kjæreste utrolig usexy. Anonymkode: df91a...9d6 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #14 Skrevet 15. januar 2020 Jeg tenker og at hun overreagerer. Men stiller meg da spørsmål ved om det er en grunn til det.. At kanskje ts' kjærestes har plukket opp at ts sliter med å akseptere hennes fortid og at det igjen kan gjøre henne usikker på ham? Kan godt være hun tenker like mye som ts på at hun har hatt flere seksuelle opplevelser enn det han har hatt, og at dette gjør at hun blir i tvil på om han blir tilfredsstilt av henne. Uansett høres det ut som at dere har mye å prate om og finne ut av. Anonymkode: 5fc46...026
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #15 Skrevet 15. januar 2020 Høres ut som dårlig kommunikasjon mellom dere. Kanskje var det en overreaksjon, kanskje du er dårlig på å formidle det du tenker. Å foreslå trekant eller lignende ved å si heldiggris om noen på film er et veldig dårlig utgangspunkt. I verste fall kan det virke som om du forsøker hinte om at hun ikke er nok, at en mann må ha to modellpene kvinner med seg for å ha det bra seksuelt. Det er derfor man snakker åpent om sex sammen, og kommuniserer, ikke kommer med vage kommentarer på film og blir sint uten å fortelle partner hvorfor man ble sint for kommentaren Dersom dere har snakket sammen og hun ikke vil prøve noe av det du ønsker, så tenker jeg at du burde vurdere om forholdet deres er liv laga. Sex er viktig, og dersom dere har ulike greier dere vil gjøre og tenner på, så er det ikke sikkert forholdet vil vare. Anonymkode: 8800a...dd7 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. januar 2020 #16 Skrevet 15. januar 2020 Du kunne kanskje heller ta det opp med henne på en annen måte enn gjennom en film på tv. 😂
Katten.2.0 Skrevet 16. januar 2020 #17 Skrevet 16. januar 2020 Virker som hun er lei av at du maser om det. Forsåvidt kjipt at du har valgt en partner hvor du ikke for levd sexlivet som du vil, men det er din egen feil. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #18 Skrevet 16. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så dette er noe du mener de fleste damer har hatt? Anonymkode: bbcf7...d41 Gud bedre...Nei, det har jeg ikke skrevet noe som helst sted. Anonymkode: 4d3c4...e4c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #19 Skrevet 16. januar 2020 Kjør på, dette finner du ut av👍 Bare å tenke på seg selv😍 Anonymkode: 69996...0cd
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #20 Skrevet 16. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det plager meg at hun ikke bryr seg nevneverdig om mine fantasier. Jeg hadde drept for å oppfylle en av hennes, men hun har ingen igjen. Du forventer at hun skal si ja til dine fantasier. Jeg forventer ikke at kjæresten sier ja til å leve ut fantasien min om to menn som suger hverandre. Og jeg forstår om han hadde blitt usikker og lei om jeg hadde sagt heldiggris om ei dame gikk inn på et hotellrom. Han hadde skjønt tankene mine og følt at han alene ikke var bra nok. Kjæresten din er nok lei å bli mast på om noe hun ikke vil. Fantasien din er at to damer kliner og går ned på hverandre b.la eller? Eller er det at begge har sex med deg? Synes du det er rart om hun ikke har lyst til å dele deg med andre? Forskjell på å ha trekant som singel og å ha trekant når man er glad i noen!! Du hadde oppfylt dem om hun fantaserte om to menn? For om hun fantaserer om at du har sex med en annen mann, som mange kvinner gjør, hadde du vært interesser? Anonymkode: 5024a...284 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå