Gå til innhold

«Men always come back» Del din erfaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjorde du når en tidligere flammer/ghoster plutselig dukker opp igjen? Hvem avsluttet og valgte du å svare/ignorere/gå tilbake etc.? Og hva ble resultatet av det x mnd etterpå? 

Anonymkode: c7ed9...5f0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel tar de alltid kontakt senere en gang! Hvis ikke (og hvis det gjelder en gammel flamme), kan du fint ta opp kontakten selv også. Funker nesten alltid. 

Anonymkode: 700f2...1f3

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd her. Jeg lot han få en ekstra sjanse. Angrer. Har kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 87426...546

• Liker 7
Skrevet

Her har vel 80-90% av alle mannfolka kommet tilbake. Flertallet har ikke hatt en sjans. Er vel 2 jeg har tatt tilbake, men da kom de og tilbake kort tid etter de avsluttet. 

Men jeg blir jo litt frustrert over hvorfor de ikke bare kan se hva de har, være fornøyd med det.

Anonymkode: 02320...0f2

• Liker 6
Skrevet

Han som ghosta meg i sommer, dukka opp i høst da jeg hadde fått meg kjæreste. Sa på en måte unnskyld, og lykke til. Det blei en liten prat. Siden har vi ikke hatt kontakt. Vet ikke om han var slem eller hadde problemer, det går vel ofte ut på ett uansett. 

Anonymkode: eb430...311

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde du når en tidligere flammer/ghoster plutselig dukker opp igjen? Hvem avsluttet og valgte du å svare/ignorere/gå tilbake etc.? Og hva ble resultatet av det x mnd etterpå? 

Anonymkode: c7ed9...5f0

Kommer an på hvor mye jeg fremdeles liker han?

Tror faktisk ikke jeg har opplevd det.

Jo, det var en, men han tak jeg ikke tilbake. Så vet ikke. Kommer an på alder og. De fleste tror jeg ikke klarer å roe seg ned med den rette når de er veldig ung, men kanskje på et senere tidspunkt.

Skrevet

2 måneder har gått og jeg venter fortsatt på at han tar kontakt igjen

Anonymkode: 78694...97c

• Liker 1
Skrevet

Her tok det 7 år før det kom en liten melding på FB, helt ubetydelig og god stemning, ikke noe spørsmål om å prøve igjen. Har opplevd det sånn at normale, trygge mannfolk ikke prøver igjen etter det er slutt da det handler om sosiale koder og egenverdi. Hadde totalt mistet respekten om noen hadde kommet for å trygle om å bli sammen igjen. Er det slutt, så er det slutt.

Anonymkode: 23b8d...731

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her tok det 7 år før det kom en liten melding på FB, helt ubetydelig og god stemning, ikke noe spørsmål om å prøve igjen. Har opplevd det sånn at normale, trygge mannfolk ikke prøver igjen etter det er slutt da det handler om sosiale koder og egenverdi. Hadde totalt mistet respekten om noen hadde kommet for å trygle om å bli sammen igjen. Er det slutt, så er det slutt.

Anonymkode: 23b8d...731

Folk finner tilbake til hverandre hver eneste dag. Noen ganger skjønner man ikke kjærligheten før man kommer litt på avstand.

Anonymkode: 16d5b...e87

• Liker 9
Skrevet
På 16.1.2020 den 1.34, AnonymBruker skrev:

Her har vel 80-90% av alle mannfolka kommet tilbake. Flertallet har ikke hatt en sjans. Er vel 2 jeg har tatt tilbake, men da kom de og tilbake kort tid etter de avsluttet. 

Men jeg blir jo litt frustrert over hvorfor de ikke bare kan se hva de har, være fornøyd med det.

På 16.1.2020 den 0.11, AnonymBruker skrev:

Det har skjedd her. Jeg lot han få en ekstra sjanse. Angrer. Har kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 87426...546

På 16.1.2020 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Som regel tar de alltid kontakt senere en gang! Hvis ikke (og hvis det gjelder en gammel flamme), kan du fint ta opp kontakten selv også. Funker nesten alltid. 

Anonymkode: 700f2...1f3

Hva oppgav de som årsak til at de gjorde det slutt første gangen?

• Liker 1
Skrevet

Herregud, ja. De gjør faktisk det! Avhengig av relasjonen vi hadde og hvorfor det ble slutt: Noen har jeg ignorert, noen har jeg svart. Noen må jeg omgås grunnet felles kjente, og da har jeg saklig og høflig avvist med at jeg har gått videre.

Noen av dem jeg har svart på, har jeg angret på at jeg lot meg lure igjen, men den ene jeg svarte ble det full klaff med og vi fant tilbake igjen og vært sammen igjen i seks år nå. 

Anonymkode: 6dade...ce2

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, ja. De gjør faktisk det! Avhengig av relasjonen vi hadde og hvorfor det ble slutt: Noen har jeg ignorert, noen har jeg svart. Noen må jeg omgås grunnet felles kjente, og da har jeg saklig og høflig avvist med at jeg har gått videre.

Noen av dem jeg har svart på, har jeg angret på at jeg lot meg lure igjen, men den ene jeg svarte ble det full klaff med og vi fant tilbake igjen og vært sammen igjen i seks år nå. 

Hvorfor gjorde an du er med nå det slutt første gangen?:)

Skrevet

De fleste kommer tilbake. Enten later de som ingen ting, eller så skal se beklage seg og fortelle hvor mye de tenker på meg. I november fikk jeg to meldinger den samme uken og da ble jeg litt satt ut... 

Anonymkode: 0abc4...745

Skrevet
On 1/16/2020 at 1:34 AM, AnonymBruker said:

Samme her. De klarer ikke se hva de har med en gang, jeg tror de får en egoboost når en dame liker dem, og så tror de skal ha sjans på alle fine damer. Når de finner ut at det ikke var slik kommer de tilbake.

Anonymkode: b4d8f...5f2

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjorde an du er med nå det slutt første gangen?:)

Jeg gjorde det slutt. Dette grunnet dårlig kommunikasjon, og at han alltid prioriterte meg sist. Feks; Først jobben, så frivillige verv, så kompiser, så meg. En god stund etter bruddet tok han kontakt igjen. I stedet for å fortelle meg at han hadde forandret seg, så viste han det. Og det fungerte :)

• Liker 2
Skrevet

Første ordentlige eksen min angret seg samme dag som han dumpet meg første gang, så vi gav det en ny sjanse. Vet ikke om det teller. To måneder senere dumpet han meg igjen - da hadde han funnet seg en ny dame...

Holdt nylig på med en annen type en liten stund. Trodde han begynte å falle for meg, men han var ikke ute etter et avstandsforhold. Tviler på at han kommer tilbake dessverre

Anonymkode: e5a2a...e00

• Liker 1
Skrevet

Hvem. Som gjorde det slutt og årsaken er nok av ganske stor betydning her.

Hvis han gjorde det slutt grunnet manglende følelser, så tviler jeg at han kommer tilbake.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvem. Som gjorde det slutt og årsaken er nok av ganske stor betydning her.

Hvis han gjorde det slutt grunnet manglende følelser, så tviler jeg at han kommer tilbake.

Men noen menn begynner ikke å kjenne på følelser før de tror de har mistet dama

• Liker 1
Skrevet
På 16.1.2020 den 1.34, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange menn har vanskelig for å se kvaliteter i det man har, og heller ser etter det man ikke har. Jeg savner selv eksen fra tid til annen. Da hun lagde middag. At det var noen i huset. Jeg savner tingene hennes på badet. 

Når man har fått nok og gjør det slutt tror jeg mange menn fokuserer raskt og enkelt på alle mulighetene foran seg. Kvinner fokuserer kanskje på det de mister der og da. Så går kvinnen raskt og effektivt videre etter en dyp sorg der og da (generelt, ikke for alle), mens menn derimot har omvendt mønster. De føler ingen sorg før det går litt tid. Deretter vokser den. Sorgen creeps up. Plutselig savner du alt det du var så glad for å være kvitt. Du ser fordeler i det du tidligere avfeide som trivielt. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk finner tilbake til hverandre hver eneste dag. Noen ganger skjønner man ikke kjærligheten før man kommer litt på avstand.

Jeg tror mange gjør lurt i å vurdere mannen nøye på gang nr 2. Kanskje han har innsett at han gjorde en grov feil da han lot deg gå? Kanskje han er en helt ny mann? Jeg har selv vært der. Hoven og barnlig, "endelig kvitt 'a". Helt inntil jeg innså hva jeg faktisk hadde mistet. At hennes konstante tilstedeværelse og oppofring ikke var plagsomt, men hengivende. Da jeg skjønte det og innså hva jeg hadde mistet fikk jeg en helt annen motivasjon og innsikt i hvem hun var og alt hun gjorde. Hvis hun hadde tatt meg tilbake hadde hele forholdet kunne vært som dag og natt. 

På den andre siden kan det hende at han bare er kåt. Da skal du lykke døren. Kjærlighet og kåtskap er to veldig forskjellige typer motivasjoner for kontakt. Vær varsom om forskjellene. Det er også negativt hvis han vil ha tilbake sin "mor" - hvis det var en rolle du hadde i hans liv. Du vil ikke ha en mann som vil ha deg tilbake fordi huset er så skittent etter at du dro. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, DHG skrev:

Jeg tror mange menn har vanskelig for å se kvaliteter i det man har, og heller ser etter det man ikke har. Jeg savner selv eksen fra tid til annen. Da hun lagde middag. At det var noen i huset. Jeg savner tingene hennes på badet. 

Når man har fått nok og gjør det slutt tror jeg mange menn fokuserer raskt og enkelt på alle mulighetene foran seg. Kvinner fokuserer kanskje på det de mister der og da. Så går kvinnen raskt og effektivt videre etter en dyp sorg der og da (generelt, ikke for alle), mens menn derimot har omvendt mønster. De føler ingen sorg før det går litt tid. Deretter vokser den. Sorgen creeps up. Plutselig savner du alt det du var så glad for å være kvitt. Du ser fordeler i det du tidligere avfeide som trivielt. 

Jeg tror mange gjør lurt i å vurdere mannen nøye på gang nr 2. Kanskje han har innsett at han gjorde en grov feil da han lot deg gå? Kanskje han er en helt ny mann? Jeg har selv vært der. Hoven og barnlig, "endelig kvitt 'a". Helt inntil jeg innså hva jeg faktisk hadde mistet. At hennes konstante tilstedeværelse og oppofring ikke var plagsomt, men hengivende. Da jeg skjønte det og innså hva jeg hadde mistet fikk jeg en helt annen motivasjon og innsikt i hvem hun var og alt hun gjorde. Hvis hun hadde tatt meg tilbake hadde hele forholdet kunne vært som dag og natt. 

På den andre siden kan det hende at han bare er kåt. Da skal du lykke døren. Kjærlighet og kåtskap er to veldig forskjellige typer motivasjoner for kontakt. Vær varsom om forskjellene. Det er også negativt hvis han vil ha tilbake sin "mor" - hvis det var en rolle du hadde i hans liv. Du vil ikke ha en mann som vil ha deg tilbake fordi huset er så skittent etter at du dro. 

Hvor lang tid tok det fra du gjorde det  slutt til du innså hva du hadde mistet og tok kontakt igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...