Madebyme94 Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Hei! Jeg har slitt i noen år med smerter i beina. Noen ganger klarer jeg omtrent ikke å gå, fordi det er så sårt under. Smertene ligger spesielt på acilles sena, sidene og oppå. Så egnelig over alt. Noen ganger så sprer det seg opp til begge låret. ( smerter i begge beina btw) Idag var jeg hos nevrolog, der jeg fikk sånn støt, og venter bare på svar. Noen andre med lignende smerter som har fått en diagnose? Hva kan dette være?
Madebyme94 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2020 Og hva behandlig fikk dere? -TS
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Hva sier fysioterapeuten som henviste deg til nevrolog at dette er for noe, da? Det er jo hen som er fagpersonen, og de formeninger hen gjør seg bruker, etter egne erfaringer, å være riktige. Anonymkode: a89b0...39d
Madebyme94 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva sier fysioterapeuten som henviste deg til nevrolog at dette er for noe, da? Det er jo hen som er fagpersonen, og de formeninger hen gjør seg bruker, etter egne erfaringer, å være riktige. Anonymkode: a89b0...39d Var legen min som henviste meg hun snakker om det kan være nevropati, men d må være en årsak , så må liksom finne det ut. Men først må vi jo finne ut hva som er galt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå