Sirhelen Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Jeg forstod ikke helt med at det skal ‘appliseres inne i skjeden ‘ hva betyr dette? prøvde å spørre hun på apoteket men hun sa jeg skulle lese papairet før bruk.
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 (endret) Du klemmer hele tubens innhold inn i det aktuelle hulrom, en gang pr. dag før du legger deg, i syv dager. Endret 15. januar 2020 av Hoppetaujenta 2
Sirhelen Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2020 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Du klemmer hele tubens innhold inn i det aktuelle hulrom, en gang pr. dag før du legger deg, i syv dager. Takk, hvilken hulrom? ((: Skal jeg presse den inn så lang som mulig ?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, Sirhelen skrev: Takk, hvilken hulrom? ((: Skal jeg presse den inn så lang som mulig ? Skjeden er et annet ord for vagina. Det er det aktuelle hulrommet du skal ha gelen i. Appliseres betyr påføres. Gelen skal med andre ord inn i vagina. Jeg vil tro det er en applikator i den pakken din som gjør det enkelt for deg å klemme gelen inn i vagina. Anonymkode: bcde9...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, Sirhelen skrev: Takk, hvilken hulrom? ((: Skal jeg presse den inn så lang som mulig ? skjeden Anonymkode: 4771f...8a0
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Jeg ser forøvrig at det i grunn står på pakken "innholdet innføres i skjeden før sengetid". Så da forstår jeg ikke hva du ikke forstår? Du har vel kjøpt produktet til bruk i vaginaen/skjeden din, så jeg greier ikke helt å skjønne hva det er du egentlig trenger hjelp til. Anonymkode: bcde9...5e3 3
Sirhelen Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser forøvrig at det i grunn står på pakken "innholdet innføres i skjeden før sengetid". Så da forstår jeg ikke hva du ikke forstår? Du har vel kjøpt produktet til bruk i vaginaen/skjeden din, så jeg greier ikke helt å skjønne hva det er du egentlig trenger hjelp til. Anonymkode: bcde9...5e3 Trengte hjelp til å vite hvordan man skal bruke det, da pakkingen var litt forvirrende og hun på apoteket ikke sa noe. Endret 15. januar 2020 av Sirhelen
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #9 Skrevet 25. januar 2020 På 15.1.2020 den 19.20, Sirhelen skrev: Takk, hvilken hulrom? ((: Skal jeg presse den inn så lang som mulig ? Hvis du ikke skjønner at vaginakrem skal i vagina så tviler jeg på at du er gammel nok til å bruke dette?? Anonymkode: 68bbf...117 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå