Nerine_ Skrevet 16. januar 2020 #21 Skrevet 16. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker litt skandinavisk stil, med naturfarger. Ellers så går fargene mørk lilla, mørk grønn og sennepsgul igjen. ts Anonymkode: ea472...cab Det finnes mange fine lysestaker og vaser som er vegghengt, så får du pynten ut fra barnas rekkevidde. Fint alene eller sammen med bilder på veggen. En fin vase med blomster på spisebordet pynter også opp. Jeg er veldig glad i nettbutikken nordiske hjem, og instagramkontoen har masse fine inspirasjonsbilder. Det er noe dyrt der da.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #22 Skrevet 16. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to under 3 år og pynter gjerne med knuselige ting, men setter det da på fine hyller på veggen. Bruker også fine, men relativt rimelige lamper, som dekor. Liker også å henge ting på veggen som vi har kjøpt på reiser rundt omkring i verden. Hvis du skal kjøpe inn alle pyntetingene nytt anbefaler jeg å kjøpe på ulike butikker slik at det ikke blir så tydelig hvilken stil du har gått for (Nille-stilen er kanskje ikke det du leter etter, selv om man gjerne kan finne en og annen fin ting der). Søstrene grene har ofte stilige vegghyller, HM Home har feks ofte fine rimelige gulvtepper, knagger, rammer, putetrekk og pledd, Kremmerhuset kan ha fine glassting og store bilder hvis du liker stilen. Ellers er det jo fint med store planter på gulvet, alternativt små planter på veggen hvis barna dine liker jord. Anonymkode: 0360e...30a Takk for gode tips, skal se på HM-home, det hadde jeg helt glemt... Ts Anonymkode: ea472...cab
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #23 Skrevet 16. januar 2020 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Det finnes mange fine lysestaker og vaser som er vegghengt, så får du pynten ut fra barnas rekkevidde. Fint alene eller sammen med bilder på veggen. En fin vase med blomster på spisebordet pynter også opp. Jeg er veldig glad i nettbutikken nordiske hjem, og instagramkontoen har masse fine inspirasjonsbilder. Det er noe dyrt der da. Tusen takk for tips, skal sjekke det! ts Anonymkode: ea472...cab
Gjest ti10 Skrevet 16. januar 2020 #24 Skrevet 16. januar 2020 Ville unngått nips og dill i barnehøyde, men kan du ikke pynte med bilder, puter, pledd, tepper, planter og gardiner? Og kanskje noen fine lysestaker, skåler eller lignende som plasseres såpass høyt opp at ungene ikke får tak i dem. Kommer an på hva du liker, men det trenger virkelig ikke å være vanskelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå