Gå til innhold

Formen er helt elendig (virus)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen på mandag og fikk beskjed om å bare ta det med ro og drikke mye når jeg hadde feber osv. Vet det ikke er stort mer å gjøre når det «bare» er et virus. Men det føles veldig ille. Har stort sett bare ligget i sengen de siste dagene og jeg føler meg helt elendig. Orker ingenting. Holder på å gå på veggen snart. Jeg våkner opp gjennomsvett selvom rommet er ganske kjølig, jeg hoster som bare det, har vondt i hodet (det hadde jeg ikke tidligere da jeg var hos legen) og føler meg generelt helt ødelagt. Lever på Ibux og Paracet men det hjelper lite. Feberen går ned ja, men formen forblir den samme. Ser ikke ut til at det blir noe bedre med det første. Føler jeg bare blir verre egentlig. Hva skal jeg gjøre? Føler meg hjelpeløs av å bare ligge i sengen og gjøre ingenting, men klarer heller ikke noe annet...

Anonymkode: 5438a...3a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det ofte som kronisk syk. Man må bare distrahere seg med tv serier, film, spill om man klarer det. Drikke te og forsøke ikke tenke på at man er syk. Etterhvert har dagen gått og forhåpentligvis er man i bedre form dagen etterpå

Anonymkode: 2a65e...a47

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg det ofte som kronisk syk. Man må bare distrahere seg med tv serier, film, spill om man klarer det. Drikke te og forsøke ikke tenke på at man er syk. Etterhvert har dagen gått og forhåpentligvis er man i bedre form dagen etterpå

Anonymkode: 2a65e...a47

Huff det høres forferdelig ut :( 

Skrevet

Poenget mitt var egentlig at jeg pleier ikke bli så dårlig av et virus. Tårene triller fordi jeg føler meg så elendig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Gjest LaptopPute
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Poenget mitt var egentlig at jeg pleier ikke bli så dårlig av et virus. Tårene triller fordi jeg føler meg så elendig, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Jeg har det også sånn det. Stråler ut i ørene og føler meg helt hjelpesløs. 

Skrevet

Kan jo være du har influensa da. Da blir man jo ofte skikkelig dårlig. 

Anonymkode: fa954...f42

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn akkurat nå. Men jeg har bare hodepine. Legen sa det var virus

Anonymkode: 86e90...7a9

Skrevet
1 time siden, LaptopPute skrev:

Jeg har det også sånn det. Stråler ut i ørene og føler meg helt hjelpesløs. 

Huff hva kan dette være

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være du har influensa da. Da blir man jo ofte skikkelig dårlig. 

Anonymkode: fa954...f42

Det kan godt hende, tror ikke jeg har hatt det før. Men er det virus da?

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det akkurat sånn akkurat nå. Men jeg har bare hodepine. Legen sa det var virus

Anonymkode: 86e90...7a9

Hmm, merkelig virus som går da kanskje

Skrevet

Høres ut som influensa, i år er det flere virus og mange forskjellige symptomer. 

Anonymkode: 2dfc8...650

Skrevet

Infleuansavirus sitter jo gjerne i kroppen i 2-3 uker og man kan hangle en stund etterpå. Kjedelig mens det står på, men du blir frisk tilslutt. God bedring!

Anonymkode: c5e2c...3fa

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Influensa? Det kan sitte i opptil 10 til 14 dager før man er på bena igjen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...