AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Hei... Jeg dater en mann som oppfyller alle sjekkpunkter på listen og samtalen flyter veldig bra om viktigte emner som interesser oss begge, Men han klarer ikke holde munn! Praten går i ett sett og jeg skjønner ikke når han rekker å få spist opp maten ila daten 🤣 Han kan også bli sittende å snakke om helt uinteressente og urelaterbare ting i eeevigheter. Analytiske greier fra jobben hans, tekniske systemer også måtte de få nytt system og det hadde sånn sensor ja for det trengte de for at derfor atte derfor atte og jeg skjønner ikke en dritt. Mye virker som selvskryt sånn "se hvor avanserte ting jeg jobber med" og account manager key tech service, avanserte betegnelser og kurs og jeg bryr meg virkelig ikke om å høre på det i en halvtime 😛 Akuratt det området virker han litt snobbete og selvgod på, noe jeg ikke liker. Men går det at å si rett ut at bare stopp for det er kjedelig tema eller hvordan kan man nedjustere entuisasmen hans? En dag gikk vi tur og skulle sitte på en benk å nyte, men ikke fem sekunders stillhet der heller. Kanskje han overkompenserer for min stillhet, men hvorfor er det så mange som ikke skjønner at stillhet er fint og ikke kleint? Dessuten er jeg ikke så stille, han bare tar over ordet når han blir engasjert. Anonymkode: 949e8...a18 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Jeg traff en sånn mann tre ganger over et par uker før jul og ble helt utslitt av han rett og slett. Og det var ikke nok med at han pratet hull i hodet på meg når vi møttes, men han sendte jo sånn 100 meldinger og snapper daglig. Så jeg måtte bare si at vi ikke passet sammen og han er tydeligvis enda ikke kommet over det en måned senere og ønsket å "snakke om det" for å "ta farvel" (altså hallooooo, vi møttes 3 ganger og ikke i 3 år)... Du kan ikke forandre folk, så vil du ha noen som ikke er så slitsom må du finne deg noen andre. Anonymkode: bb447...71c 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Jeg har aldri møtt en mann som snakker mye! Alle jeg møter er tause som østers, og det er sinnsykt slitsom. Men skjønner at for mye er slitsomt det også. Anonymkode: 85507...b0c
exictence Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men går det at å si rett ut at bare stopp for det er kjedelig tema eller hvordan kan man nedjustere entuisasmen hans? Anonymkode: 949e8...a18 Det ender med at du ikke orker være med ham mer til slutt, fordi han har munndiarè. Men du gjør ham og folk som må omgåes ham en tjeneste ved å si at han snakker mye. Jeg sa ifra en gang til en. Prøvde på en rolig måte, men direkte: Hører du selv at du prater veldig mye? Og at ting som er interessante som du sier, blir til slutt kjedelig å høre på, for du maser så lenge om det. Han ble sur. Det var ikke gøy. Men det kan jo være han lærte noe av det likevel. Jeg synes du bør si det. Hvis han tar det til etterretning, er det et godt tegn. Endret 15. januar 2020 av exictence 2
Bamseklemmer Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men han klarer ikke holde munn! Er han Bergenser?😂 Neida, jeg kjenner mange Bergensere og de har en kul dialekt! ...innpust...utpust... Slitsomt i lengden ja, men jeg synes det også er uforskammet å ikke la andre få prate litt. Han typen din kjenner jeg til, full av svada og ikke inkluderer andre inn i en felles samtalepunkt begge har interesse i. Men hva gjør du med han? Tror ikke det finnes metoder for at han skal bli bedre desverre🤨
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 M51. Jeg har jobbet i mannsdominerte yrker, hatt mannsdominerte hobbies, gått på skole med bare mannfolk etc. Så jeg har blitt kjent med noen hundre av det kjønnet. Den typen du beskriver er ganske sjelden 2-3% kanskje? Jeg har faktisk tatt meg i å lure på hvordan det er hjemme hos vedkommende. Det er ikke sikkert han er en god lytter heller, for hodet bobler over av neste trekk i monologen hans. Anonymkode: 0cf2c...bc7 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Han er ikke bergenser, haha! 😋 Jeg hadde håpet på noen svar som at det var helt innenfor å si det til han.😮😋 Eller er man bare selv den unormale da om man sier "tilfeldig" og snillt at det er deilig å bare være sammen uten å snakke også, eller sier litt mer alvorlig i en "bli kjent/hva ser du etter i partner" prat at 《jeg behøver space og ro og klarer ikke at du skravler i ett sett! Vet ikke om det er fordi du er sånn eller fordi du prøver å gjøre inntrykk, men jeg takler det bare ikke!》 Han er flink på å spørre og inkludere men tar alltid styringen igjen selv med en gang 🙄 Han sier han liker å bare slappe av, og jeg eeeelsker å slappe av på sofaen i timesvis i stillhet og TV, og er seriøst redd for at han vil bli fornærma om jeg ber han hjem og bare vil se på TV uten å prate i ETT SETT. ! Ellers er han topp kvalitetsmessig og utseendemessig men holder ikke ut mer munndiare og selvskryt. Kan han være narsissist eller er det vanlig at menn som vil imponere eller er nervøse snakker sykt mye om seg selv og karrieren og det de har oppnådd? Han virker ikke nervøs og snakker like mye når vi er inne på andre temaer men så fort det blir stille skal han fortelle et eller annet helt uinteressant og urelevant om seg selv eller jobben 😂 gosh vil si bare Hallo, du må holde munn litt. Anonymkode: 949e8...a18
OnFire Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 7 timer siden, exictence skrev: Det ender med at du ikke orker være med ham mer til slutt, fordi han har munndiarè. Men du gjør ham og folk som må omgåes ham en tjeneste ved å si at han snakker mye. Jeg sa ifra en gang til en. Prøvde på en rolig måte, men direkte: Hører du selv at du prater veldig mye? Og at ting som er interessante som du sier, blir til slutt kjedelig å høre på, for du maser så lenge om det. Han ble sur. Det var ikke gøy. Men det kan jo være han lærte noe av det likevel. Jeg synes du bør si det. Hvis han tar det til etterretning, er det et godt tegn. Det var en tilbakemelding som han muligens trengte, og kanskje han tok det til seg, men ikke en hyggelig tilbakemelding og skjønner at han ble litt sur.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 Herregud, svakt kvinnfolk. Ta litt styringa og sett deg over kjeften hans - så snakker han mindre og gjør kanskje noe mer nyttig 😂 Anonymkode: 93ed2...c75 3
Gjest Forumhei Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud, svakt kvinnfolk. Ta litt styringa og sett deg over kjeften hans - så snakker han mindre og gjør kanskje noe mer nyttig 😂 Anonymkode: 93ed2...c75 Ja, jeg var en sånn mann til jeg møte kona. Hun sa ifra, etterpå har jeg roet meg noe😉
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 "Nå er det på tide med litt friminutt - la oss nyte utsikten og stillheten i noen minutter" Anonymkode: 14a08...f8a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #13 Skrevet 15. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Nå er det på tide med litt friminutt - la oss nyte utsikten og stillheten i noen minutter" Anonymkode: 14a08...f8a Ja om det bare var så lett å få sånne til å koble av! Dere vet, sånne som man merker at syntes det blir kleint, og analyserer hvert sekund stillhet og bare venter på å få bryte stillhetsmuren igjen? Gud så slitsomt! Selv er jeg en som kan koble ut og tenke på ingenting ❤❤❤ Anonymkode: 949e8...a18 1
exictence Skrevet 16. januar 2020 #14 Skrevet 16. januar 2020 8 timer siden, OnFire skrev: Det var en tilbakemelding som han muligens trengte, og kanskje han tok det til seg, men ikke en hyggelig tilbakemelding og skjønner at han ble litt sur. Jeg synes ikke han hadde grunn til å bli sur. Jeg hadde takket for at tilbakemeldingen. Hadde kanskje sagt at "var det virkelig sånn jeg ble oppfattet. Det var ikke bra. Det håper jeg at jeg klarer å gjøre noe med". Hvis jeg følte selv at jeg ikke pratet så mye, hadde jeg sagt at jeg føler ikke at jeg gjør det selv, men siden du oppfatter meg sånn, så gjør jeg sikkert det. Jeg må ta meg sammen. Takk for at du sier ifra. 1
exictence Skrevet 16. januar 2020 #15 Skrevet 16. januar 2020 8 timer siden, Forumhei skrev: Ja, jeg var en sånn mann til jeg møte kona. Hun sa ifra, etterpå har jeg roet meg noe😉 Så flott av deg at du har roet deg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #16 Skrevet 16. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er ikke bergenser, haha! 😋 Anonymkode: 949e8...a18 Er han fra Kristiansand? Løøøøøøøp Anonymkode: e3084...48a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå