AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Hva tenker du om noen har veldig mye seltillit og ikke tenker så høytidelig om seg selv? Mener spesifikt om man ikke er redd for å ta en utfordning og snakker fint med fremmede uten provlem? Skille seg ut på sosiale medier, og legge ut mer tull enn selfier f.eks. Og at man sier det man mener, ikke er redd for å være ærlig. Anonymkode: e033d...a15
Bunuel Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Ingenting av det var noe som minner om min forståelse av ordet rar. Jeg liker rar. 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Er man rar om man gjør det du skriver? Da er jeg visst veldig rar... 😳 Anonymkode: 81b22...ad2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er man rar om man gjør det du skriver? Da er jeg visst veldig rar... 😳 Anonymkode: 81b22...ad2 Bare noen få eksempler jeg kom på i farta. Jeg har i hvert fall fått reaksjoner på at jeg har null skam, og at jeg kanskje burde bli mer "normal". Anonymkode: e033d...a15
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare noen få eksempler jeg kom på i farta. Jeg har i hvert fall fått reaksjoner på at jeg har null skam, og at jeg kanskje burde bli mer "normal". Anonymkode: e033d...a15 Tja, samboeren min mener jeg burde holde meningene mine litt mer for meg selv fordi HAN ikke liker å stikke seg ut. Men det driter jeg i, jeg har mine meninger og jeg har sterke meninger om enkelte ting. Vær deg selv du. Vi er alle unike. Om ikke noen vil date deg fordi de syns du er rar så er det dem det er noe galt med. Anonymkode: 81b22...ad2 2
Jr.Garcon Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare noen få eksempler jeg kom på i farta. Jeg har i hvert fall fått reaksjoner på at jeg har null skam, og at jeg kanskje burde bli mer "normal". Anonymkode: e033d...a15 Det å være litt rar/ særegen forbinder jeg med noe positivt. Det å ha null skam forbinder jeg med noe negativt. Tror ikke du er rar - slik jeg bruker ordet. Eksemplene du kom med har i min verden heller ingenting med det å være rar å gjøre 😅 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Kan det hende at det du opplever som "selvtillit", og sosialt utadgående adferd, av andre kan oppleves som korttenkt og lite reflektert? At du kan oppleves som påtrengende og ha manglende evne til å ta til deg sosiale signaler om at "nok er nok"? At du rett og slett er slitsom? Å være utadvendt, si sin mening osv, er flott. Men sosial IQ krever også at man kan holde munn, veie sine ord og sense hva som er rett og galt i ulike situasjoner. Kan du det, eller buser du bare på, med unnskyldingen "jeg bare er sånn"? Anonymkode: 06225...25d 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 Jeg synes ikke man er rar når man gjør det du beskriver. Jeg liker uansett rare mennesker. Anonymkode: 7d2df...c03
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare noen få eksempler jeg kom på i farta. Jeg har i hvert fall fått reaksjoner på at jeg har null skam, og at jeg kanskje burde bli mer "normal". Anonymkode: e033d...a15 Ingen god tilbakemelding, og har ikke noe med rar å gjøre. Du sårer kankje andre med din væremåte, så de ber deg tenke deg om. Forskjell på rar og slem. Anonymkode: 13a0b...e51 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, samboeren min mener jeg burde holde meningene mine litt mer for meg selv fordi HAN ikke liker å stikke seg ut. Men det driter jeg i, jeg har mine meninger og jeg har sterke meninger om enkelte ting. Vær deg selv du. Vi er alle unike. Om ikke noen vil date deg fordi de syns du er rar så er det dem det er noe galt med. Anonymkode: 81b22...ad2 Man tar hnsyn til andre. Alt annet er faktisk slemt. Samboern din har faktisk rett, gjør du han flau, så demp deg når han er med. Du er ikke verdens navle. Anonymkode: 13a0b...e51
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 Folk som sier de ikke er redd for å være ærlige dumper ofte ut med «så feit du er blitt», «den frisyren var helt jævlig» osv. Spør om du er slik. Anonymkode: cb7c4...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Skrevet 15. januar 2020 Folk sier veldig ofte at jeg er rar, men føler ikke akkurat at det er en positiv greie. Skulle gjerne vært litt mere normal og blende inn med vanlige folk. Anonymkode: 47d54...65f 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #13 Skrevet 15. januar 2020 Jeg blir skeptisk til alle som påstår at de er såkalt normale. Alle har et eller annet særegent ved seg og det er bare bra! Anonymkode: d6388...085
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #15 Skrevet 15. januar 2020 Høres mer ut som skjult selvskryt dette her 😜 Anonymkode: 58488...790
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå