Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å holde det kort: Var på 2 dater når vi begge bare var hjemme til jul. Snakket om å møtes neste gang begge er i den aktuelle byen. Men vi har ikke noe plan for når. Kjemien var knallgod! Det var begge enig om! Jeg er nylig singel og sa jeg ville være det. Han sa han var ute etter forhold. Jeg liker han bedre enn jeg trodde jeg ville gjøre...Chattet regelmessig siden, stort sett jeg som tar initiativ (!!), men han svarer alltid. Skal jeg vente å la det gå sin gang, (Redd for at det da «dabber ut») eller være direkte og si at jeg likte han veldig godt og vil bli bedre kjent? (Redd for at jeg er for pågående/direkte og ødelegger noe som kunne blitt noe. Det var tross alt bare 2 dater)

Vet det sikkert er teit spørsmål, men har ikke vært singel på sånn 7år og aner ikke hvordan dette skal gjøres... 😫

Anonymkode: 90196...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om en tredje date, foreslå dag, tid og aktivitet:) 

Anonymkode: f19bc...fef

Skrevet

Kan du ikke bare si at du trenger litt tid for å bli bedre kjent, før du vil innvolvere deg i et forhold?

Det har iallefall jeg godtatt...Man kan vel ikke gå for forhold før man har blir kjent uansett🤔

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å holde det kort: Var på 2 dater når vi begge bare var hjemme til jul. Snakket om å møtes neste gang begge er i den aktuelle byen. Men vi har ikke noe plan for når. Kjemien var knallgod! Det var begge enig om! Jeg er nylig singel og sa jeg ville være det. Han sa han var ute etter forhold. Jeg liker han bedre enn jeg trodde jeg ville gjøre...Chattet regelmessig siden, stort sett jeg som tar initiativ (!!), men han svarer alltid. Skal jeg vente å la det gå sin gang, (Redd for at det da «dabber ut») eller være direkte og si at jeg likte han veldig godt og vil bli bedre kjent? (Redd for at jeg er for pågående/direkte og ødelegger noe som kunne blitt noe. Det var tross alt bare 2 dater)

Vet det sikkert er teit spørsmål, men har ikke vært singel på sånn 7år og aner ikke hvordan dette skal gjøres... 😫

Anonymkode: 90196...b6b

Er det noe jeg har lært de siste 15 årene så er det at det å ikke si noe ødelegger mye mer enn det å si noe. Han er ute etter et forhold, du har sagt at du vil være singel. Nå som du kjenner at du kanskje ikke vil være singel likevell er det viktig at du sier det til han. Følelser har oppstått, kjemien er god, du trives sammen med han og du har lyst til å fortsette å treffe han for å se hvordan det utvikler seg. Og håper at han vil det samme. 

Så er det bare å se hva han svarer. Vil han ikke så hadde han ikke villet om du ikke hadde sagt noe heller. Da hadde du bare unngått å få svar og muligens blitt mer følelsesmessig engasjert i en fyr som så etter noe annet enn deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...