AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #21 Skrevet 20. januar 2020 Bodde på et nedlagt hotell første året, leide deretter privat resten av studietiden. Satt inn annonse og fikk utleiere til å 'kjempe' om meg. Ble boende i gåavstand til universitetet til en rimelig penge. Var i starten av 20-årene. Delte vaskerom med utleier, men hadde fast avtale så ingen problemer der. Kunne aldri tenkt meg å bo i kollektiv. Anonymkode: 05b1b...a1b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #22 Skrevet 20. januar 2020 Leier hus (ca 150kvm) til 6500kr eks. Strøm ol. Er et gammelt hus i den eldste delen av byen, så standarden er så som så. To soverom i fin standard, stue og spisestue av grei standard, kjøkken er nesten flunka nytt. Badet er også helt brukbart. Jeg har bodd her i 2,5 år ig er ferdig utdannet til sommeren. Så nå er det snakk om at jeg, om jeg vil fortsette å bo her, skal være med å bestemme hvordan opppussing som skal prioriteres ol. huset ligger forresten midt i sentrum, 2-3 min å gå til tog som går inn til oslo Anonymkode: df8a9...c4f
SPOCA Skrevet 25. januar 2020 #23 Skrevet 25. januar 2020 Bor i Oslo. Eier 4-roms leilighet med samboer. Kjøpte før jeg begynte å studere igjen. Jobber i tillegg fulltid, skal sies. Da jeg kun var fulltidsstudent og jobbet deltid, bodde jeg først noen år hjemme hos mine foreldre, deretter bodde jeg i studentleilighet både med min eksmann og alene. Trivdes godt med det. Har aldri leid ute i det åpne marked, har enten kun bodd i studentleilighet eller eid leilighet(er).
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #24 Skrevet 25. januar 2020 jeg bor hos en familiemedlem som har voldtatt meg og jeg sliter å ta utdanning min. Jeg klarer definitivt ikke jobb, ei å bo alene, så jeg vet ikke hva å gjøre.... Anonymkode: e83dc...dbe
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #25 Skrevet 25. januar 2020 Jeg leier en leilighet med tre venninner midt i Fredrikstad sentrum. Betaler 5600 kr i mnd. for mitt rom, det er stort og har balkong. Leiligheter er på over 100 kvadratmeter, høyt under taket, luftig og veldig god standard. Kunne ikke bodd bedre. Har lenge bodd i ulike kollektiver og betalt ca. èn tusenlapp mindre i mnd. var absolutt ikke fornøyd med noen av dem. Får veldig mye mer for prisen her jeg bor nå. Hadde rommene i denne leiligheten blitt leid ut som kollektiv-rom ville prisen vært langt høyere. Etter min erfaring lønner det seg veldig å finne noen man trives godt med og leie en leilighet sammen:) Anonymkode: de9ac...630
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #26 Skrevet 25. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg bor hos en familiemedlem som har voldtatt meg og jeg sliter å ta utdanning min. Jeg klarer definitivt ikke jobb, ei å bo alene, så jeg vet ikke hva å gjøre.... Anonymkode: e83dc...dbe Kom deg vekk derifra! Kan du anmelde? Anonymkode: de9ac...630
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå