Gå til innhold

Strekke beinet, AU!

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

For kanskje 3 uker siden skrev jeg at jeg hadde våknet av en helt for jævlig krampe i beinet. for litt siden fikk jeg det i venstre bein også, og så i høyre, og andre netter begge beina! Det er så utrolig vondt, og jeg blir jo lys våken etterpå siden jeg har ligget og prøvd å roe ned denne krampen med å ikke skrike og hyle og anstrenge meg for å roe meg ned.

Og etterhvert blir jeg ordentlig lemster, og ser ut som jeg er hjulbeint siden det går utover gangen min!

Bør jeg gå til legen NÅ da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_

Ville gått til legen hvis dette går ut over hverdagen din ja.

Har forresten hatt et sånt strekk i leggen selv.

Har våknet av det midt på natten. Gjør sinnsykt vondt. Virker som om leggmuskelen låser seg. Men, det har heldigvis ikke gått ut over gangen min i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da gjør jeg det :) Er bare redd for å bli sett på som hypokonder, fastlegen har sett MASSE til meg i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Da gjør jeg det :) Er bare redd for å bli sett på som hypokonder, fastlegen har sett MASSE til meg i år!

Jepp, gjør det.

At du "maser" får h*n tåle. H*n er ikke lege for morroskyld. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg får veldig ofte senestrekk både her og der (verste er vel når det kommer i tungen og skulderen, selv om leggene er ¤&%/( vondt det også), men legen hadde ikke noe annet å si til meg enn at jeg måtte lære meg å slappe av :roll: Så fortell meg gjerne hva din sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Will do! Sukk men tar vel lang tid før det blir noe time å få.

Er fysioterapauten på skolen et alternativ? De vet vel litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier også å få kramper i leggene når jeg ligger. Pleier som alltid å dukke opp når jeg strekker meg fra topp til tå. Har hørt at mye tøying hjelper på...men jeg vet ikke helt fordi jeg har ikke vært så flink på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...