AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Hei! Noen her som har solgt trusene sine? Isåfall, hvordan gjør man dette? Kan man være anonym for eksempel? Vil ikke avsløre min identitet til dem jeg selger til. Får man betalt først eller etter? Anonymkode: 67d67...b69
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 Du må være ny på KG. Det er drøssevis av tråder om dette. https://www.google.com/search?q=kvinneguiden+selge+truser+site:forum.kvinneguiden.no&rlz=1C1CHBD_noNO816NO816&sa=X&ved=2ahUKEwim1oGJyYPnAhXLG5oKHclCBPMQrQIoBDAAegQIBxAN&biw=1536&bih=754 Anonymkode: 15fe9...d91 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må være ny på KG. Det er drøssevis av tråder om dette. https://www.google.com/search?q=kvinneguiden+selge+truser+site:forum.kvinneguiden.no&rlz=1C1CHBD_noNO816NO816&sa=X&ved=2ahUKEwim1oGJyYPnAhXLG5oKHclCBPMQrQIoBDAAegQIBxAN&biw=1536&bih=754 Anonymkode: 15fe9...d91 Ops! Beklager! Slurvete av meg. Takk for link. Anonymkode: 67d67...b69
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #4 Skrevet 14. januar 2020 Mitt råd er å droppe det. Jeg gjorde det en gang for moro skyld, men fant ut at det ikke var så moro likevel. Angret med en gang han sa han hadde lukta på den, og sa at neste gang ville han gjerne komme og rive den av meg med tennene. Kjente meg kvalm og motbydelig. Han betalte 800 for den. Menn som kjøper, bruker det ofte som inngangsport for nærmere kontakt senere. Det at han hadde lukta på trusa, var bare ekkelt. Kjente skam, og følte at jeg hadde prostituert trusa mi. Ikke gjør det. Du vil angre på det senere. Anonymkode: cfdda...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #5 Skrevet 14. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt råd er å droppe det. Jeg gjorde det en gang for moro skyld, men fant ut at det ikke var så moro likevel. Angret med en gang han sa han hadde lukta på den, og sa at neste gang ville han gjerne komme og rive den av meg med tennene. Kjente meg kvalm og motbydelig. Han betalte 800 for den. Menn som kjøper, bruker det ofte som inngangsport for nærmere kontakt senere. Det at han hadde lukta på trusa, var bare ekkelt. Kjente skam, og følte at jeg hadde prostituert trusa mi. Ikke gjør det. Du vil angre på det senere. Anonymkode: cfdda...8b6 Enig med deg. Jeg har gjort det noen ganger fordi jeg synes det var opphissende, men var til menn jeg hadde chattet med og som var like gamle som meg. Litt pirrende, men du må like det mer enn pengene Anonymkode: ae4fb...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #6 Skrevet 14. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt råd er å droppe det. Jeg gjorde det en gang for moro skyld, men fant ut at det ikke var så moro likevel. Angret med en gang han sa han hadde lukta på den, og sa at neste gang ville han gjerne komme og rive den av meg med tennene. Kjente meg kvalm og motbydelig. Han betalte 800 for den. Menn som kjøper, bruker det ofte som inngangsport for nærmere kontakt senere. Det at han hadde lukta på trusa, var bare ekkelt. Kjente skam, og følte at jeg hadde prostituert trusa mi. Ikke gjør det. Du vil angre på det senere. Anonymkode: cfdda...8b6 Takk for at du deler. Har ikke bestemt meg for å gjøre dette. Men jeg er i en sirkel hvor jeg får mye spørsmål om jeg kan selge til dem, så jeg tenkte bare å forhøre meg litt. Men kan absolutt se baksiden av å gjøre det. Ts. Anonymkode: 67d67...b69
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #7 Skrevet 14. januar 2020 Jeg gjorde. Det er ikke raske penger lenger, slik som jenter ofte tror. Det er rett og slett for mange som selger på NP. Da dette startet kunne kvinner ta veldig gode penger for det. Nå er du heldig om du får solgt en til 200-400kr. Den dyreste jeg solgte fikk jeg 700kr for, måtte ha den på i 4 dager. Noen jenter solgte sokker helt ned i 50kr, for 1 dags bruk, det er veldig vanskelig å konkurrere mot. Jeg hadde faste sokkekunder som ga meg 200-500 pr gang, det krevde at jeg smørte de opp litt, altså sendte seksuelle meldinger et par ganger i uken. Jeg fikk til rundt 3 salg i uken, pluss et par salg av nakenbilder eller naken-snapchat der jeg ikke viste ansikt. Jeg var en av de dyre, og var ikke så intens i markedsføringen. Andre kvinner var skamløse og hadde konstant flaue "tilbud" som "se meg pule en agurk i 15 min, kun 100kr denne uken!!". Man kan være anonym på nett i forhold til betaling, men husk at ditt lokale poststed blir avslørt på frimerket, hvis du tenkte å sende i post. Dette gjør det også vanskeligere å selge, for mange kjøpere vil møtes personlig. Det skal godt gjøres å finne en kjøper som kun vil ha truser og så si ha det ved personlig oppmøte. Som regel vil de ha mer, som at du tar den av foran de, eller at de får ta den av. Ofte vil de be om mer, f.eks runk, sex, beføling etc. Det er naivt å tro at trusa er nok. Ei jeg vet om prøvde personlig oppmøte en gang, hun var ganske dum og satt seg bak i bilen hans for å ta den av (som avtalt). Mannen spratt opp og satt seg bak med henne, dro fram pikken og begynte å runke, mens han holdt hu fast. Heldigvis eskalerte det ikke til voldtekt. Det er også viktig å huske på at det handler om sex, hvis du bare er business-minded og høflig som en servitrise, så blir du uinteressantt. En skal lese og skrive mye ukomfortabelt under et salg. Anonymkode: 7253c...bfa 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå