Gå til innhold

Hva er galt med liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir det sett sånn ned på og spøket og tullet med av både menn og damer? Nå vet ikke jeg hva en liten penis er, men de fleste menn har vel ikke gigantisk uansett?

Anonymkode: 1abee...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten penis er i mine øyne en under 15 cm. De gir mindre nytelse, spesielt om de er tynne i tillegg. 

Anonymkode: c2a8e...a5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det ikke heller... Synes synd på menn som leser penis trådene på KG. Og tror mange av de anonyme kommentarene og trådene er menn med "stor" penis som vil trykke ned de med mindre for å opphøye seg selv

Anonymkode: bf685...0d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med det for man kan jo ikke noe for det. Men penisstørrelsen er viktig for vaginal nytelse. 

Anonymkode: dd08b...246

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, Flamme said:

Ingenting galt med det.

Det viktigste er å bruke den riktig. 😊

Ehm, det var en fin måte å si det på. Sann måte å si det på, det må vel diskuteres. :P 

Damene på KG prøver bare å være litt hyggelige med de menn som har vært uheldige med penisen sin. Derfor de sier slikt som at du kan gjøre andre ting, og er du heldig og jeg i min nåde godtar det så går det greit med en liten. Altså beholder kvinnene all sex-makt.

Anonymkode: db9a2...c95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Min er 21 cm lang målt fra oversiden.

Anonymkode: 626c8...2b1

Min er 16cm hvis man måler på jallametoden. Har hatt mange som trodde min var 18cm, også er min 13.5 i virkeligheten. Morsomt da, fordi mange er totalt forvirret.

Anonymkode: db9a2...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehm, det var en fin måte å si det på. Sann måte å si det på, det må vel diskuteres. :P 

Damene på KG prøver bare å være litt hyggelige med de menn som har vært uheldige med penisen sin. Derfor de sier slikt som at du kan gjøre andre ting, og er du heldig og jeg i min nåde godtar det så går det greit med en liten. Altså beholder kvinnene all sex-makt.

Anonymkode: db9a2...c95

For å si det helt ærlig, jeg kan komme av en lillefinger i musa så lenge klitoris blir stimulert. Har kommet mange ganger med slapp kuk fra samboer fordi han har kommet først, så lenge stimuleringen er rett har det ingenting å si med størrelsen. Bruker heller ikke noe store greier når eg onanerer selv, holder med en finger eller to.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Flamme said:

For å si det helt ærlig, jeg kan komme av en lillefinger i musa så lenge klitoris blir stimulert. Har kommet mange ganger med slapp kuk fra samboer fordi han har kommet først, så lenge stimuleringen er rett har det ingenting å si med størrelsen. Bruker heller ikke noe store greier når eg onanerer selv, holder med en finger eller to.

Bra du sier det rett ut og helt ærlig da. Dette er jo noe kvinner bør si litt oftere. Da vet jo de usikre guttene at det ikke er så farlig om de ikke har over en viss lengde og tykkelse. 

Anonymkode: db9a2...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet med små peniser er mindreverdighetskompleksene og usikkerheten de skaper hos enkelte av mennene de sitter fast på, som igjen kan gi seg utslag i overkompensering og generell ufyselig oppførsel i forsøk på selvhevdelse. 

(NB: Jeg skriver enkelte og kan gi. Jeg påstår ikke at dette er en universell sannhet.)

Anonymkode: 100df...477

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange med liten penis, og spesielt de som er omskjært, er sinte og aggressive. Er en grunn til at det er så mye kriminalitet i Midtøsten og USA. 

Dermed ikke sagt at alle med liten penis er sinte. Det virker ofte som at de med liten penis skal kompensere veldig med dyre biler, penger osv. 

Syns ofte menn er mer penis obsessed enn det damer er. Noen damer foretrekker små peniser, andre ikke. 

Anonymkode: 8bef8...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer generelt bryr seg jo fint lite om en mann har liten penis. Hvor mange trillioner ganger har man ikke hørt i løpet av livet sitt at "det er ikke størrelsen som teller, men hvordan han bruker den, og at han holder den ren" fra damer?

Det er bokstavelig talt kun menn som bryr seg om dette temaet. Det er de som lar seg styre av overlegen- og mindreverdighetskomplekser, grunnet å ha stor eller liten penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inverto
På 18.1.2020 den 13.50, Forumhei skrev:

Hvem måler sin penis ?😂

Jeg finner det ganske merkelig, selv

Endret av Inverto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg kan velge mellom en kjekk, hyggelig, morsom og på alle måter flott mann med stor penis, velger jeg han foran en kjekk, hyggelig, morsom og på alle måter flott mann med liten penis. Pose og smekk, altså. Men jeg ville aldri valgt en dustemann med stor penis foran en kjekk, hyggelig, morsom og på alle måter flott mann med liten penis. Penisen er selvsagt underordnet alt dette andre.

Anonymkode: ea948...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/17/2020 at 10:25 PM, AnonymBruker said:

Min er 21 cm lang målt fra oversiden.

Anonymkode: 626c8...2b1

Min er 38 cm.

Anonymkode: 8363c...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min er 38 cm.

Anonymkode: 8363c...107

Målt fra kneet?

Anonymkode: 626c8...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en partner som hadde ca 4 cm i erigert tilstand. Det gikk fint, heldigvis foretrekker jeg de stillingene som var optimale. 

Om den partneren hadde vært en like generøs og oppmerksom elsker som min nåværende hadde jeg ikke savnet noe. Det er altså ikke bare peisen det kommer an på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...