AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #1 Skrevet 14. januar 2020 Jeg er ei jente på 25 år som føler det bare går nedover med kroppen min startet de siste årene. Har og har hatt flere problemer deriblant celleforandringer som har måttet gjøres noe med. Jeg har også begynt å få flere grå hår (selvfølgelig ikke det verste i verden, men bidrar ikke positivt til). Jeg går litt rundt paranoid hele tiden for hva det neste vil være. Jeg føler jeg har hatt mer problemer enn gjennomsnittet, og jeg søker alltid etter å vite andres problemer for å føle at jeg ikke er den eneste. Derfor lurer jeg på hva dere har hatt opp igjennom årene? Er det vanlig å gjennomgå litt, spesielt også når jeg er så ung? Jeg vil ikke nevne alt jeg sliter med med fare for å bli gjenkjent, men det har/er vært rundt 5 ting (utenom de grå hårene:p) Anonymkode: c0e0d...5b6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #2 Skrevet 14. januar 2020 tja. Begynner bli noen år siden jeg var 25, men av fysiske plager så : måtte sette kroner på fortennene, fire rundt da, syreskader. og hadde vondt i nakke og skuldre fra 19 år og har det ennå. Mer alvorlig var det psykisk: Hadde bulemi/anoreksia og var bipolar. Tidvis ocd og oftest hylende angst. Jeg var rusavhengig og var blitt misbrukt seksuelt mange ganger. Men tenker at trøsten du søker ikke finnes i andres ulykke. Selv om jeg skjønner tanken. Og den er fullt ut menneskelig og svært vanlig å tenke sånn. En føler seg mindre alene. Tror heller du må tenke at du har hatt uflaks, som så ung har hatt mye fysiske plager og håpe på det blir bedre fremover. Det er lov og viktig å sørge og å være sint over sin uflaks. Sundt er det, tror jeg. Banne, sverte og gråte, om en vil. Tenker at når du sier du trenger trøst så er du jo lei deg. Og det er jo noe en må ta hensyn til i seg selv.. Gi seg lov.. Vonde følelser en gir seg lov til å føle går ofte over har jeg erfart. Og så så smått begynne å se fremover. At fremtiden er fra i dag og fremover. vet ikke om dette var noe til hjelp. Men jeg ville nå iallefall at ikke innlegget ditt skulle stå ubesvart... Uansett: lykke til. Anonymkode: a7c40...123
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #3 Skrevet 14. januar 2020 Det er vanlig ja, men ikke normaliser for deg selv å ikke ha det bra. Livet skjer, men en skal kunne ha det bra selv om ytre ting nødvendigvis ikke er det. Alle har problemer tro det eller ei. Det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det. Anonymkode: d021f...db8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: tja. Begynner bli noen år siden jeg var 25, men av fysiske plager så : måtte sette kroner på fortennene, fire rundt da, syreskader. og hadde vondt i nakke og skuldre fra 19 år og har det ennå. Mer alvorlig var det psykisk: Hadde bulemi/anoreksia og var bipolar. Tidvis ocd og oftest hylende angst. Jeg var rusavhengig og var blitt misbrukt seksuelt mange ganger. Men tenker at trøsten du søker ikke finnes i andres ulykke. Selv om jeg skjønner tanken. Og den er fullt ut menneskelig og svært vanlig å tenke sånn. En føler seg mindre alene. Tror heller du må tenke at du har hatt uflaks, som så ung har hatt mye fysiske plager og håpe på det blir bedre fremover. Det er lov og viktig å sørge og å være sint over sin uflaks. Sundt er det, tror jeg. Banne, sverte og gråte, om en vil. Tenker at når du sier du trenger trøst så er du jo lei deg. Og det er jo noe en må ta hensyn til i seg selv.. Gi seg lov.. Vonde følelser en gir seg lov til å føle går ofte over har jeg erfart. Og så så smått begynne å se fremover. At fremtiden er fra i dag og fremover. vet ikke om dette var noe til hjelp. Men jeg ville nå iallefall at ikke innlegget ditt skulle stå ubesvart... Uansett: lykke til. Anonymkode: a7c40...123 Hei! Tusen takk for respons. Du er herlig ts Anonymkode: c0e0d...5b6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanlig ja, men ikke normaliser for deg selv å ikke ha det bra. Livet skjer, men en skal kunne ha det bra selv om ytre ting nødvendigvis ikke er det. Alle har problemer tro det eller ei. Det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det. Anonymkode: d021f...db8 Det er sant, jeg må prøve å bli mer positiv og tøff i livet. Takk for respons ts Anonymkode: c0e0d...5b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå