Gå til innhold

Hva er din «guilty pleasure»?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden er en av mine. 

 

Før var det «dr. phil» og Paradise hotel, men det har jeg klart å avvenne meg😂 

Hva er deres? 😊

Anonymkode: dacf3...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen guilty pleasure siden jeg er ikke flau eller føler skam over ting jeg liker og se på, høre på eller lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

ABBA

Agneta Fältskogs rumpe 🤭

Anonymkode: d94f7...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sans for "slasher" filmer fra 80-tallet, så utrolig dårlig, men dog så underholdende. :fnise: 

Og dette ligger under seksualitet fordi....? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Agneta Fältskogs rumpe 🤭

Anonymkode: d94f7...7c1

Nja, den bryr jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mona Sax skrev:

Har sans for "slasher" filmer fra 80-tallet, så utrolig dårlig, men dog så underholdende. :fnise: 

Og dette ligger under seksualitet fordi....? :P 

Å nei! Trodde jeg la tråden på «generell debatt!» 🙈 Også skrev jeg den som anonym av ren vane, så får ikke flyttet den selv🙈

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mjauwow skrev:

Å nei! Trodde jeg la tråden på «generell debatt!» 🙈 Også skrev jeg den som anonym av ren vane, så får ikke flyttet den selv🙈

Ts

Tenkte meg at det kanskje var tilfellet. Shit happens! Den vil nok bli flyttet etterhvert. :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt av real crime investigation på YouTube, "flyhavarikommisjonen" og "katastrofe vitner". 

Ikke at jeg føler særlig mye skam over å se på det, men det blir av visse ansett som rart.

Endret av Sjokoladefruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til Lagerkrigen, Barhjelpen og Pantelånerne i Las Vegas, som mest sannsynlig blir sett på som søple-TV. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker å se på familievlogger på youtube som viser hva de har kjøpt i matbutikken😂 why?? Jeg aner ikke, jeg bare liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske Hollywoodfruer, selv om jeg til tiden syns det er kjedelig.  Er det eneste søppeltv jeg ser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twilight filmene. 

Jeg har flere filmer jeg bruker som bakgrunns-lyder når jeg sitter på pc'en og twilight filmene er dessverre en del av dem. Jeg kan ikke forklare det. Jeg hater filmen New Moon og hopper over den. Jeg er liksom ikke fan heller! Og det er 50 ting som er galt med hele serien, bøkene har jeg brent bortsett fra bok nr 1. For den er romantisk og søt. Resten suger og har gått i peisovnen for mange år siden (skulle ønske jeg tuller, men jeg hater dem såpass). Men det er bare noe med dem som jeg dras mot! Gjort det siden de kom ut, leste første bok før filmen kom ut. Hater at jeg fortsatt ser på dem og leser første bok. 

Anonymkode: 37a54...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...