Gå til innhold

Hvordan ser du at noen er submissive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel sitt. Dere dominante menn, hvordan går dere frem for å finne ut av om daten/flørten er submissive? Altså i settinger der det ikke er gitt på forhånd. Hva er det som "avslører" meg som submissive kvinne? 

Jeg har opplevd dette noen ganger nå, at jeg kommer i kontakt med menn, vi chatter om løst og fast, og plutselig snur samtalen og det blir veldig seksuelt ladet. Med bdsm tematikk. 

Anonymkode: fce2b...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I 99% av tilfellene er dom/sub-relasjoner bare et motestyrt skuespill. Det er altså svært få som ER dom eller sub selv om de spiller spillet for å være hippe. Disse kan man selvsagt heller ikke noe på når de ikke spiller. 
 

De ytterst få avvikerne som virkelig har en dyssosial, sadistisk, borderline, selvutslettende eller masochistisk personlighetsforstyrrelse, er det imidlertid ikke vanskelig å identifisere - iallfall ikke hvis man har sett dem i aksjon over tid.

Anonymkode: 0b6a1...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I 99% av tilfellene er dom/sub-relasjoner bare et motestyrt skuespill. Det er altså svært få som ER dom eller sub selv om de spiller spillet for å være hippe. Disse kan man selvsagt heller ikke noe på når de ikke spiller. 
 

De ytterst få avvikerne som virkelig har en dyssosial, sadistisk, borderline, selvutslettende eller masochistisk personlighetsforstyrrelse, er det imidlertid ikke vanskelig å identifisere - iallfall ikke hvis man har sett dem i aksjon over tid.

Anonymkode: 0b6a1...8d5

Hva er dette for tøys?

Fra naturens side er kvinnen sub. Det handler om overlevelse...når hun ble fanget ble overlevelsestaktikken underkastelse.....

Og naturen ER en del av oss om vi vil eller ikke.

 

 

Anonymkode: 17e0b...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, det har ingenting med deg å gjøre. Menn som liker dette prøver å vri det slik med alle, og det er litt vinn eller forsvinn. Du, og andre submessive reagerer positivt på det, mens de andre kvinnene avskriver han ganske umiddelbart. Så er det også veldig vanlig at kvinner reagerer positivt på mild bdsm, så risikoen for dem er liten. 

Anonymkode: 14a3c...37d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tittelen sier vel sitt. Dere dominante menn, hvordan går dere frem for å finne ut av om daten/flørten er submissive? Altså i settinger der det ikke er gitt på forhånd. Hva er det som "avslører" meg som submissive kvinne? 

Jeg har opplevd dette noen ganger nå, at jeg kommer i kontakt med menn, vi chatter om løst og fast, og plutselig snur samtalen og det blir veldig seksuelt ladet. Med bdsm tematikk. 

Anonymkode: fce2b...c82

Hehe.. Har du chattet med meg?
Selv de mest ihuga standhaftige kvinner får lyst når jeg slipper meg løs.

Kvinner er så enkle så....bare tull at de er mer avanserte enn menn....pille litt i psyken deres og vips så er dere våte og kåte.

Anonymkode: 17e0b...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. Har du chattet med meg?
Selv de mest ihuga standhaftige kvinner får lyst når jeg slipper meg løs.

Kvinner er så enkle så....bare tull at de er mer avanserte enn menn....pille litt i psyken deres og vips så er dere våte og kåte.

Anonymkode: 17e0b...a89

🤢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tar en sjanse, siden "kvinner er naturlige submissive" crap tull.
Man kan ikke vite om noen er Dom eller sub, uten å faktisk spørre dem. Eller se dem i en setting hvor de er submissive/Dom. 

Anonymkode: 4edd6...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tar en sjanse, siden "kvinner er naturlige submissive" crap tull.
Man kan ikke vite om noen er Dom eller sub, uten å faktisk spørre dem. Eller se dem i en setting hvor de er submissive/Dom. 

Anonymkode: 4edd6...326

Ut og leve livet gutten...og eksperimenter...alle kvinner er sub. Det handler om å finne "triggerpunktene"...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg prøver meg med litt forsiktig seksuell innuendo dersom jeg treffer noen som vekker min interesse. Dersom hun responderer med entusiasme på det, improviserer jeg derfra.

Jeg går på ingen måte ut fra at alle kvinner er submissive. Min nysgjerrighet dekker et langt bredere mangfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

H

Hva er dette for tøys?

Fra naturens side er kvinnen sub. Det handler om overlevelse...når hun ble fanget ble overlevelsestaktikken underkastelse.....

Og naturen ER en del av oss om vi vil eller ikke.

 

 

Anonymkode: 17e0b...a89

:roll: 

Anonymkode: 1b6f5...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nyfikent_par skrev:

Ut og leve livet gutten...og eksperimenter...alle kvinner er sub. Det handler om å finne "triggerpunktene"...

 

Jeg er kvinne. Og nei, ikke alle kvinner er submissive. 
Jeg er også aktiv i BDSM miljøet, og har derfor real life erfaring med Dominante kvinner. Flere av dem. 

Anonymkode: 4edd6...326

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne. Og nei, ikke alle kvinner er submissive. 
Jeg er også aktiv i BDSM miljøet, og har derfor real life erfaring med Dominante kvinner. Flere av dem. 

Anonymkode: 4edd6...326

Dominante kvinner er rollespill....
Fra naturens side er det ikke slik.

Men rollespill er også gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyfikent_par skrev:

Dominante kvinner er rollespill....
Fra naturens side er det ikke slik.

Men rollespill er også gøy.

Jeg digger når menn kommer med synspunkter på hvordan kvinner skal være. 
Way to go. 

Og nei, det er ikke rollespill. 

Anonymkode: 4edd6...326

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel absolutt ikke noe man kan se på noen, det synes ikke utenpå menn og kvinner om de er submissive eller dominante.

Først av alt må man snakke sammen..... Å prøve seg frem med et klaps på rompa og slikt er en ting. Men det kan jo være at noen liker kun det....og ikke noe mer.....

Så snakk sammen er vel tipset...... Hvertfall dersom man ønsker å drive med noe mer en klaps på rompa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger når menn kommer med synspunkter på hvordan kvinner skal være. 
Way to go. 

Og nei, det er ikke rollespill. 

Anonymkode: 4edd6...326

Sier ikke hvordan de skal være men hvordan de er.... 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *Mocca* skrev:

Det er vel absolutt ikke noe man kan se på noen, det synes ikke utenpå menn og kvinner om de er submissive eller dominante.

Først av alt må man snakke sammen..... Å prøve seg frem med et klaps på rompa og slikt er en ting. Men det kan jo være at noen liker kun det....og ikke noe mer.....

Så snakk sammen er vel tipset...... Hvertfall dersom man ønsker å drive med noe mer en klaps på rompa....

Snakke er nøkkelen. Det er slik jeg finner triggerpunktet til den aktuelle kvinnen 😄

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

H

Hva er dette for tøys?

Fra naturens side er kvinnen sub. Det handler om overlevelse...når hun ble fanget ble overlevelsestaktikken underkastelse.....

Og naturen ER en del av oss om vi vil eller ikke.

 

 

Anonymkode: 17e0b...a89

Denne vulgærversjonen av evolusjonsbiologi er det ingen seriøse fagfolk som støtter. Du bør lese mindre tabloidmedia.

Anonymkode: 0b6a1...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne vulgærversjonen av evolusjonsbiologi er det ingen seriøse fagfolk som støtter. Du bør lese mindre tabloidmedia.

Anonymkode: 0b6a1...8d5

Politisk korrekte kjønnsforskere støtter det ikke.....det er riktig som du sier...men om det er riktig å politisk vedta at kjønnene er like vet jeg nå ikke.

Uansett, jeg bare lever livet og forundrer meg over det jeg finner på veien.
Og langt på vei står jeg vet at alle kvinner, i ulik grad, er subinner....det betyr ikke at alle kvinner liker å få ris, eller tatt hardt osv....det er noe helt annet.

Jeg snakker om primal-mekanismer i hjernen, som når de trigges rett utløser reaksjon :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nyfikent_par skrev:

Uansett, jeg bare lever livet og forundrer meg over det jeg finner på veien.

Ja, ut fra måten du skriver på, skjønner jeg det. Men jeg vil anbefale deg å bruke litt tid på studier og refleksjon også. Det bedrer som regel forståelsen.

Anonymkode: 0b6a1...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

H

Hva er dette for tøys?

Fra naturens side er kvinnen sub. Det handler om overlevelse...når hun ble fanget ble overlevelsestaktikken underkastelse.....

Og naturen ER en del av oss om vi vil eller ikke.

 

 

Anonymkode: 17e0b...a89

Haha hæ? Jaja you wish, med din syke sexslave trelle fantasi. 

Kvinner har blitt formet til sub av slemme menn. Fra naturen side er vi FRIE 

Anonymkode: 714f4...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...