Gå til innhold

"Bås-setting" av kvinners seksualitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man filterer bort "faktum" i den store nyheten om GB i Club4 i Trondheim og gråsonen rundt prostitusjon så lurer jeg på hva kvinner (og menn) her inne synes om bås-setting av kvinners seksualitet.

Det står i Nettavisen idag, av en ekspert/ psykolog:
– Det er veldig usannsynlig at det finnes mange kvinner i Norge som har så sterke seksuelle fantasier om «gangbang» og «fuckhole» at de oppsøker miljøer hvor de kan få satt fantasien ut i live, sier Øverland til Nettavisen.

Videre sier han:

At det likevel finnes kvinner som kontakter sexklubber for å arrangere «gangbang», «dogging» eller «fuckhole», kan ikke Øverland avvise. Men at det finnes mange slike kvinner, tror han ikke på.

Vi som spør er et par som ved noen anledninger har besøkt nettopp slike klubber, for "merkant" med henne og menn.

Så hva synes dere, menn og kanskje særlig kvinner, om at en stor riksavis slipper  til en ekspert som fortsetter med å sette tvangstrøyer på kvinners seksualitet?

Anonymkode: c2654...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir for dumt. Og samtidig tror jeg det er mange fler som ønsker det, men som ikke nødvendigvis snakker til alle om det. 

 

Jeg er blitt kjent med en god dose mennesker de siste måneden, der menn har vært med på flere gangbangs, og damene ønsker å ha. Og man trenger jo ikke treffe folk i en klubb for å gjennomføre det. 

Så en overskrift på fredag om at 11 menn betaler for å delta på gangbang. Treffer du de rette folkene får du det jo helt gratis 😛 

Anonymkode: 0c865...157

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer overasket over at en som hevder han er ekspert, hverken forstår konseptet realisering av fantasier, og at han faktisk har så lite kjennskap til miljøet. 

Vel, det er ikke mange, men finnes det 4 stk i Trondhjem regionen, er Club4 fullbooked for all fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jo heller ikke at det er MANGE kvinner som ønsker å gjennomføre dette, og av dem igjen tror jeg det er et fåtall som ikke "går lei" etter få ganger. Så hva hn sier som er galt, skjønner jeg ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at de ekspertene som uttaler seg ofte er selvutnevnte eller spesialplukket til dette grrunnet sitt syn på saken som ofte er vinklet feil. De kan umulig være godt skolerte og fått med seg så veldig mye av pensum når de kommer med denne svada. 

Så virker det som at man avsnitt to her prøver å rettferdiggjøre det man i avsnitt en har uttalt når man innser at det ikke var riktig istedet for å bare fjerne avsnitt en.

Min erfaing er at det er store forskjeller på damer og virker til å være noe mindre på menn. Enkelte damer og det er mange i denne gruppa er de som holder seg til misjonær med lyset av. Så har du gruppa der de ønsker å utforske litt, men kansje ikke har guts nok. Her er de en del mindre, men fremdeles en del. Så har den siste gruppa som er drøy. De er så drøye at selv jeg kan bli kvalm. De har ofte ingen "fast" partner eller familie. Jo det finnes unntak, men ofte er det slik. De søker jevnlig etter nye partnere for dp, gb osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nuith skrev:

Jeg tror jo heller ikke at det er MANGE kvinner som ønsker å gjennomføre dette, og av dem igjen tror jeg det er et fåtall som ikke "går lei" etter få ganger. Så hva hn sier som er galt, skjønner jeg ikke...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir for dumt. Og samtidig tror jeg det er mange fler som ønsker det, men som ikke nødvendigvis snakker til alle om det. 

 

Jeg er blitt kjent med en god dose mennesker de siste måneden, der menn har vært med på flere gangbangs, og damene ønsker å ha. Og man trenger jo ikke treffe folk i en klubb for å gjennomføre det. 

Så en overskrift på fredag om at 11 menn betaler for å delta på gangbang. Treffer du de rette folkene får du det jo helt gratis 😛 

Anonymkode: 0c865...157

Derfor jeg skrev at man måtte "filtrere bort" :)...Ser du hengte deg opp i "formatet" psykologen beskrev...

Det er nok ikke få kvinner som vil prøve "merkant".....

 

Anonymkode: c2654...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det merkelig at kvinner, den dag idag, godtar å bli bås-satt og seksuelt undertrykt i en riksavis.

Eller er kvinner rett og slett ikke interessert i sex annet enn med en mann i misjonær, og kun "på freddan" for å være snill?

 

Anonymkode: c2654...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, ja, enda en sånn ekspert....

Tenkte du på Psykologen i Nettavisen?

 

Anonymkode: c2654...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Club4 er suspekt, men sett bort fra det er ikke dette en uvanlig fantasi for kvinner, dersom de først har gått litt utafor boksen. Jeg har vært en del av swingers-miljøet i Norge, både på nett og i hovedstaden i ti års tid, og flere menn er på fantasi-toppen til kvinner der, akkurat som at menn ønsker flere damer. Selv synes jeg fantasien om GB er tiltrekkende, men har ikke turt å gjennomføre da det muligens blir for mye for meg, men har kost meg mye to menn, eller to damer og 3-4 menn på deling. Bestevenninna mi har gjort GB-ignende ting flere ganger og syens det er helt topp. 

Når det gjelder pengene er vel ikke dette at man betaler for gangabngen, men inngangspenger på klubben. 300 for single menn er faktisk under normalen, og går til å dekke lokaler, utstyr, og folk som passer på sikkerhet, fyller på kondomer og vasker håndklær. Alt dette koster, og slike klubber tjener skjelden penger, og driftes stort sett av frivillige. Igjen, sett bort fra club4, som også er kjent innad i miiljøet som en suspekt liten affære. Jeg har nok innside-info jeg ikke kan skrive her til at jeg aldri ville besøkt dette stedet. 

Anonymkode: 20bef...a79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har vell påstått at det er så skrekkelig mange som vil dette så sterkt at de realiserer det? Tvert imot virker det helt selvsagt at så ikke er tilfelle.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det merkelig at kvinner, den dag idag, godtar å bli bås-satt og seksuelt undertrykt i en riksavis.

Eller er kvinner rett og slett ikke interessert i sex annet enn med en mann i misjonær, og kun "på freddan" for å være snill?

 

Anonymkode: c2654...6e1

Så ENTEN er kvinner interessert kun i misjonærsex med lyset på, ELLER så blir vi med på gangbang?!

Jaja. Tror eksperten har sine ord i behold jeg.

Anonymkode: 453e4...ccb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart noen tenker så mye på gloryholes...det finnes jo nesten ikke i Norge🤨

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke denne typen bås-setting på langt nær så ødeleggende som andre båser vi kvinner settes i, som løs, hore, sklie, felleshull og lignende. 

Det er ødeleggende for kvinner det! Det er hva som påfører kvinner skam og redsel for vår seksualitet. Det er dette og frykt for voldtekt som ødelegger for at vi kan være frie til å glede oss over vår seksualitet. 

At noen stiller spørsmål ved om mange kvinner ønsker gangbang, det er piss i havet. Det er uvesentlig hvor mange som kunne tenke seg det, og vil stå som ubesvart spørsmål til den dagen vi kvinner kan være så frie og trygge seksuelt at dem av oss som kunne tenke seg det kunne gjøre det uten å bli kalt hore, felleshull, og så videre.

Det er MYE angående kvinners seksualitet som kunne ha blitt åpent og besvart, om vi bare slapp redsel og skam. 

En ting angående dette vet jeg imidlertid 100%. Det er INGEN kvinner som ønsker å bli utsatt for ufrivillig gangbang, eller gruppevoldtekt som er mer korrekt beskrivelse. Likevel, den typen gangbang skjer.

Det er angående slike situasjoner NOEN bør stille spørsmålet om kvinnen faktisk ønsker dette, og gjøre noe med det når svaret åpenbart er nei. 

Spørsmålet om hvor mange som frivillig kunne tenke seg dette er absolutt uvesentlig, og siden dagen vi kvinner kan glede oss over vår seksualitet uten skam eller redsel neppe kommer, så får vi aldri svaret på det. 

Kanskje hadde vi hatt orgier. Festivaler til hyllest for seksuell glede, hvor mange kvinner nøt fritt med mange. 

Hvem vet! Vi får nok aldri vite det heller, for det er rikelig med skam og redsel å rydde opp i først. 

Anonymkode: 6f91e...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke denne typen bås-setting på langt nær så ødeleggende som andre båser vi kvinner settes i, som løs, hore, sklie, felleshull og lignende. 

Det er ødeleggende for kvinner det! Det er hva som påfører kvinner skam og redsel for vår seksualitet. Det er dette og frykt for voldtekt som ødelegger for at vi kan være frie til å glede oss over vår seksualitet. 

At noen stiller spørsmål ved om mange kvinner ønsker gangbang, det er piss i havet. Det er uvesentlig hvor mange som kunne tenke seg det, og vil stå som ubesvart spørsmål til den dagen vi kvinner kan være så frie og trygge seksuelt at dem av oss som kunne tenke seg det kunne gjøre det uten å bli kalt hore, felleshull, og så videre.

Det er MYE angående kvinners seksualitet som kunne ha blitt åpent og besvart, om vi bare slapp redsel og skam. 

En ting angående dette vet jeg imidlertid 100%. Det er INGEN kvinner som ønsker å bli utsatt for ufrivillig gangbang, eller gruppevoldtekt som er mer korrekt beskrivelse. Likevel, den typen gangbang skjer.

Det er angående slike situasjoner NOEN bør stille spørsmålet om kvinnen faktisk ønsker dette, og gjøre noe med det når svaret åpenbart er nei. 

Spørsmålet om hvor mange som frivillig kunne tenke seg dette er absolutt uvesentlig, og siden dagen vi kvinner kan glede oss over vår seksualitet uten skam eller redsel neppe kommer, så får vi aldri svaret på det. 

Kanskje hadde vi hatt orgier. Festivaler til hyllest for seksuell glede, hvor mange kvinner nøt fritt med mange. 

Hvem vet! Vi får nok aldri vite det heller, for det er rikelig med skam og redsel å rydde opp i først. 

Anonymkode: 6f91e...2a9

Enig. Og så er det skikkelig ironisk at de (menn) som klager over båssetting i artikkelen er de første til å sette i bås. Vi kvinner som ikke syns GB og gruppesex er noe stas er pripne fruentimmer som bare vil ha sex i misjonærstilling og med lyset avslått på freddan. Vi har ikke lyst på sex men gjør det bare for å være snille. LOL.

Og så det gamle trikset da, vil du ikke (insert alternativ) er du en prippen snerpe. Så da kan du skamme deg for det også. Hersketeknikk av verste sort. 

 

 

Anonymkode: 453e4...ccb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er galt med denne uttalelsen? Tror du det er mange kvinner som setter slike fantasier ut i livet? Noen, men ikke mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...