AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Lurer på om det er noe alle gjør? Sjekket fb og googler. Jeg er en ekstremt nysgjerrig person, så gjør det. Anonymkode: 15033...644
Mona Sax Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Nei, hva han foretar seg mellom våre hyggemøter er ikke min sak. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Jeg har aldri tenkt på det før, men takk for tipset 🤣 Googlet faktisk én når jeg tenker meg om, men det var for å finne telefonnummeret hans. Visste ikke etternavnet, så måtte Google fornavn og området han bodde i. Anonymkode: 6a840...6e6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 Ja, det gjorde jeg. ( vi er kjærester nå, så hadde interesse for han) Anonymkode: aa391...88d 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 Ha ha ja jeg googler alt og alle nesten, så definitivt en jeg har et fysisk forhold til. Tror han hadde fått sjokk om han visste alt jeg hadde stalket meg frem til 😁. Ei venninne er stikk motsatt, datet og hadde sex med en gammel bekjent, hun hadde han som venn på FB,men hun var ikke engang innom profilen hans og oppdaget dermed ikke at han var gift. Han derimot trodde hun visste det siden de FB venner, for han var det kun et sidesprang. Hun lærte å sjekke litt bedre etter det. Anonymkode: 756b5...440 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ha ha ja jeg googler alt og alle nesten, så definitivt en jeg har et fysisk forhold til. Tror han hadde fått sjokk om han visste alt jeg hadde stalket meg frem til 😁. Ei venninne er stikk motsatt, datet og hadde sex med en gammel bekjent, hun hadde han som venn på FB,men hun var ikke engang innom profilen hans og oppdaget dermed ikke at han var gift. Han derimot trodde hun visste det siden de FB venner, for han var det kun et sidesprang. Hun lærte å sjekke litt bedre etter det. Anonymkode: 756b5...440 Haha da er vi to:) ts Anonymkode: 15033...644
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 Definitivt, er en del av moroa det Anonymkode: a71cd...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå