AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Blir så frustrert over meg selv og holder på å gå på veggen snart. Eneste jeg klarer er å sitte/ligge i sofaen å glo på telefonen eller å ligge i sengen å sove. Har mer enn noe annet lyst til å sove, men det er veldig vanskelig fordi hosten er verre når jeg ligger og når jeg først endelig sovner våkner jeg av hosten... Orker ikke en gang å se på TV, hjelp. Hva skal jeg finne på?? Legen anbefalte å ta slimløsende fordi det var viktig å få opp slimet, såå det hjelper lite. Får ikke opp noe særlig uansett, kommer bare halvveis opp på en måte også går d ned igjen... Anonymkode: 52ce2...248
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Hørespill på NRK! Veldig greit å høre på, jeg orker ofte det selv om jeg ikke orker å se TV. Anonymkode: e87b1...a5a
Mezzosoprena Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Podcast, finn en som ikke krevet så mye tankevirksomhet - kan anbefale Misjonen 🙂
Hurrahei Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 10 minutter siden, Teatrica skrev: Podcast, finn en som ikke krevet så mye tankevirksomhet - kan anbefale Misjonen 🙂 Jeg anbefaler Jan Thomas og Einar blir venner!
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 Anbefaler Lindmo og Co og handler om ingenting, bare fjas og mye herlig latter. Friminutt er også bra men er litt mer bråkete.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 Sånn er det å ha en kronisk sykdom. Bare at man aldri blir frisk. Late uføre drittsekker får vi høre at vi er. Anonymkode: e5133...441
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå