Gå til innhold

Veldig forelsket i feil person

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har klart å bli veldig forelsket i ei jeg egentlig har et profft forhold til. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg fortelle dette til henne og bytte samarbeids partner? Hun er jo så flink i jobben hun gjør, vil jo ikke miste henne, men det blir bare tyngre og tyngre for min del. Eller bør jeg bare bytte samarbeids partner uten å gi noen forklaring? Hvordan kan jeg evt komme over henne? 

Anonymkode: 76ca8...1d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal satse jeg! Man lever bare en gang! Heia kjærligheten ❤

Anonymkode: 5d752...a72

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal satse jeg! Man lever bare en gang! Heia kjærligheten ❤

Hun er gift. Hun kunne ha vært min mor da hun er mye eldre enn meg, og vi begge er damer. Vet ikke helt om jeg tørr å satse ass😂 Derfor spør jeg om jeg bør si noe til henne eller bare bytte samarbeids partner, evt komme meg over henne. Skal nok ikke satse.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er gift. Hun kunne ha vært min mor da hun er mye eldre enn meg, og vi begge er damer. Vet ikke helt om jeg tørr å satse ass😂 Derfor spør jeg om jeg bør si noe til henne eller bare bytte samarbeids partner, evt komme meg over henne. Skal nok ikke satse.

Åja da stilte saken seg annerledes siden hun er gift 😊😂 men du vet jo aldri såklart 🤪 Men jeg ville kanskje ikke sagt noe hvis ikke du tror det er noen sjanse, bare byttet samarbeidspartner. Eller så kan du såklart beholde hun som partner, men da må du slutte å mate forelskelsen 😊 Lykke til 

Skrevet

Nesten samme situasjon som meg dette. Jeg er ikke forelska da, synes bare dama er jævli hot. Tips: Hev deg over forelskelsen eller bytt samarbeidspartner du.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hun er gift betyr ikke at hun ikke faller for fristelsen😏 Er dere begge BI?

Skrevet

Bytt samveidspartner uten å si noe om hvorfor 

Anonymkode: 40982...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...