Gå til innhold

Lekeslåssing- var det flørt?


Gjest undring1

Anbefalte innlegg

Gjest undring1

Da vi gikk på ungdomsskolen var det ofte litt lekeslåssing mellom gutter og jenter. Ofte var guttene sterkest, men noen ganger vr det jenter som vant også.  Var det en form for flørt? Hvordan oppfattet dere det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger, andre ganger ikke, slik jeg husker å ha oppfattet det. Ofte var det kun lek og ikke noe mer, mens andre ganger merket jeg en slags "spenning" når vi kava rundt på plenen eller gulvet, og prøvde å få overtaket på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undring1
6 timer siden, Mona Sax skrev:

Noen ganger, andre ganger ikke, slik jeg husker å ha oppfattet det. Ofte var det kun lek og ikke noe mer, mens andre ganger merket jeg en slags "spenning" når vi kava rundt på plenen eller gulvet, og prøvde å få overtaket på hverandre.

Synes jeg kjenner igjen det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, undring1 skrev:

Synes jeg kjenner igjen det, ja.

Ja, husker at jeg var ikke helt "der" enda, men det var noe jeg ikke kunne forklare, og som jeg selvsagt holdt for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undring1
2 minutter siden, Mona Sax skrev:

Ja, husker at jeg var ikke helt "der" enda, men det var noe jeg ikke kunne forklare, og som jeg selvsagt holdt for meg selv. 

Nei, stemmer - det var aldri samtaleemne. Men det lå et eller annet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, undring1 skrev:

Nei, stemmer - det var aldri samtaleemne. Men det lå et eller annet der.

Absolutt, det var et av livets små mysterier i oppveksten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undring1
8 timer siden, Mona Sax skrev:

Noen ganger, andre ganger ikke, slik jeg husker å ha oppfattet det. Ofte var det kun lek og ikke noe mer, mens andre ganger merket jeg en slags "spenning" når vi kava rundt på plenen eller gulvet, og prøvde å få overtaket på hverandre.

...og i snøen om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, undring1 skrev:

...og i snøen om vinteren.

Da merket man i det minste ikke visse reaksjoner takket være tykke dunbukser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undring1

Det var nok like greit 🙂 Det var ikke til å komme fra at det l¨å litt spenning der. Om man var litt forelsket i noen, kunne det hende man lot dem vinne også, for å få ha dem tett på en liten stund

Endret av undring1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undring1

Kunne faktisk kjenne en spenning av å se ei jente for eksempel kryne noen andre enn meg også. Nesten så jeg ble littt sjalu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undring1

Å sitte eller ligge oppå ei jente man likte, og bruke litt tid på å snødøpe henne...jo det lå noe spenning i det, helt klart. Kanskje til og med å ha henne oppå seg etterpå, la henne få en 'søt' hevn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest undring1
6 timer siden, kalkulator skrev:

Ikke flørt

Ok. Men hvordan opplevde du det da ? Plaging? Lek uten at det var flørt? Avhengig av om du havnet øverst eller underst?

Endret av undring1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...