AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Hei. Jeg er en jente i starten av 20-årene og har aldri hatt kjæreste. Nylig laget jeg en tinder-profil, men hadde ikke særlig hell der. Har heller aldri hatt særlig suksess med menn i det virkelige livet heller. Problemet er at jeg er veldig stygg. Ikke bare sånn litt uheldig med et par uperfeksjoner, men helt forferdelig uattraktiv og bare rett og slett stygg. Heldigvis har jeg nok selvinnsikt til å se dette. Jeg har heller ikke en bra personlighet. Generelt er jeg en ganske kjedelig person. Jeg liker å strikke, gå tur med hunden og se på Dagsrevyen. Dette er så og si de eneste tingene jeg liker å gjøre. Jeg er også litt overvektig, men har store pupper så føler det burde veie opp for noe, men det ser det ikke ut til å gjøre. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre og er redd for å dø alene. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan bli mindre stygg? Jeg har ikke kviser eller hudproblemer, er bare stygg. Er ikke interessert i plastisk kirurgi. Anonymkode: ccb14...145 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, Juloren skrev: kanskje du bare må finne en stygg mann Men jeg liker bare svært attraktive menn, som Leonardo DiCaprio og Justin Timberlake. Gidder ikke å bare måtte finne meg i å aldri ha en pen mann. Anonymkode: ccb14...145
Juloren Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men jeg liker bare svært attraktive menn, som Leonardo DiCaprio og Justin Timberlake. Gidder ikke å bare måtte finne meg i å aldri ha en pen mann. Anonymkode: ccb14...145 du sikter altfor høyt. 6
Korpsnerden Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 Nå tar jeg utgangspunkt i hvordan du beskriver deg selv stemmer, selv om jeg synes du høres i overkant pessimistisk ut. Bryr du deg om hvordan du tar deg ut eller vil du bli likt uten sminke og i hverdagsklær? Mye kan forbedres med sminke, klær og holdning. Sminke kan du lære mye om, gratis, på Youtube f.eks. Ellers er det mange som tilbyr sminkekurs hvis du vil legge litt penger i det og få det mer tilpasset deg av noen som kan det. Klær trenger ikke være dyrt, men du må finne ut hva din kropp kler. Å pynte seg litt (også i hverdagen) gjør alle penere i mine øyne. Viser du interesse for andre folk og det de holder på med, eller vil du kun gå tur med hunden, strikke og se Dagsrevyen? Man bør være åpen for å prøve nye ting når man dater, samt vise interesse for det daten holder på med. 8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg liker bare svært attraktive menn, som Leonardo DiCaprio og Justin Timberlake. Gidder ikke å bare måtte finne meg i å aldri ha en pen mann. Anonymkode: ccb14...145 Troll avslørt Anonymkode: 78caa...3d3 25
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg liker bare svært attraktive menn, som Leonardo DiCaprio og Justin Timberlake. Gidder ikke å bare måtte finne meg i å aldri ha en pen mann. Anonymkode: ccb14...145 Lykke til med det
Korpsnerden Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Troll avslørt Anonymkode: 78caa...3d3 Tenkte akkurat det samme! 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #10 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, Korpsnerden skrev: Nå tar jeg utgangspunkt i hvordan du beskriver deg selv stemmer, selv om jeg synes du høres i overkant pessimistisk ut. Bryr du deg om hvordan du tar deg ut eller vil du bli likt uten sminke og i hverdagsklær? Mye kan forbedres med sminke, klær og holdning. Sminke kan du lære mye om, gratis, på Youtube f.eks. Ellers er det mange som tilbyr sminkekurs hvis du vil legge litt penger i det og få det mer tilpasset deg av noen som kan det. Klær trenger ikke være dyrt, men du må finne ut hva din kropp kler. Å pynte seg litt (også i hverdagen) gjør alle penere i mine øyne. Viser du interesse for andre folk og det de holder på med, eller vil du kun gå tur med hunden, strikke og se Dagsrevyen? Man bør være åpen for å prøve nye ting når man dater, samt vise interesse for det daten holder på med. Jeg har min egen stil og synes den er fin, men andre kan ofte oppfatte den som litt for unik... Sminke synes jeg er unødvendig siden det da føles som om jeg lyver til alle. Jeg vil jo være ærlig om hvordan jeg ser ut så ikke en potensiell partner får sjokk når jeg en dag tar av sminka. Jeg viser ikke mye interesse for andre ting, siden jeg vil jo ha en mann med samme interesser som meg. Men nå har jeg aldri vært på date, mest sannsynlig pga tidligere nevnte grunner. Anonymkode: ccb14...145 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. januar 2020 #11 Skrevet 13. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er en jente i starten av 20-årene og har aldri hatt kjæreste. Nylig laget jeg en tinder-profil, men hadde ikke særlig hell der. Har heller aldri hatt særlig suksess med menn i det virkelige livet heller. Problemet er at jeg er veldig stygg. Ikke bare sånn litt uheldig med et par uperfeksjoner, men helt forferdelig uattraktiv og bare rett og slett stygg. Heldigvis har jeg nok selvinnsikt til å se dette. Jeg har heller ikke en bra personlighet. Generelt er jeg en ganske kjedelig person. Jeg liker å strikke, gå tur med hunden og se på Dagsrevyen. Dette er så og si de eneste tingene jeg liker å gjøre. Jeg er også litt overvektig, men har store pupper så føler det burde veie opp for noe, men det ser det ikke ut til å gjøre. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre og er redd for å dø alene. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan bli mindre stygg? Jeg har ikke kviser eller hudproblemer, er bare stygg. Er ikke interessert i plastisk kirurgi. Anonymkode: ccb14...145 Du har sikkert ei vennine eller to som kan hjelpe deg med bittelitt sminke og hår. Klesveien kan vel de ta seg av. Bilder lar du en "fotograf" ta seg av og vipps så er du skjønnheten og ikke udyret lenger. Tinder`n din kommer til å koke. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #12 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Troll avslørt Anonymkode: 78caa...3d3 Ok boomer, jeg er bare en fortvilet kvinne på jakt etter gode råd. Anonymkode: ccb14...145 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #13 Skrevet 13. januar 2020 Du må enten håpe på at en pen mann forelsker seg i personligheten din, eller bli rik. Anonymkode: e85eb...9cd
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #14 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Du har sikkert ei vennine eller to som kan hjelpe deg med bittelitt sminke og hår. Klesveien kan vel de ta seg av. Bilder lar du en "fotograf" ta seg av og vipps så er du skjønnheten og ikke udyret lenger. Tinder`n din kommer til å koke. Det var ikke en dum ide 🙂 Takk for råd! Anonymkode: ccb14...145 1
Korpsnerden Skrevet 13. januar 2020 #15 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har min egen stil og synes den er fin, men andre kan ofte oppfatte den som litt for unik... Sminke synes jeg er unødvendig siden det da føles som om jeg lyver til alle. Jeg vil jo være ærlig om hvordan jeg ser ut så ikke en potensiell partner får sjokk når jeg en dag tar av sminka. Jeg viser ikke mye interesse for andre ting, siden jeg vil jo ha en mann med samme interesser som meg. Men nå har jeg aldri vært på date, mest sannsynlig pga tidligere nevnte grunner. Anonymkode: ccb14...145 Lykke til med det! Uvant at jenter i starten av 20-åra har Justin og Leonardo som favoritter. Det passer bedre til troll i slutten av 30-åra. 6
spunky Skrevet 13. januar 2020 #16 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 2 minutter siden, Korpsnerden skrev: Lykke til med det! Uvant at jenter i starten av 20-åra har Justin og Leonardo som favoritter. Det passer bedre til troll i slutten av 30-åra. jeg vokste opp med Titanic og Backstreet Boys, og jeg er 25... så jeg ser ikke helt problemet. regner med at ts gjorde det samme. Endret 13. januar 2020 av spunky
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #17 Skrevet 13. januar 2020 3 minutter siden, Korpsnerden skrev: Lykke til med det! Uvant at jenter i starten av 20-åra har Justin og Leonardo som favoritter. Det passer bedre til troll i slutten av 30-åra. Det er bare eksempler på menn jeg synes er kjekke 🙂 Anonymkode: ccb14...145
Gjest bloody Skrevet 13. januar 2020 #18 Skrevet 13. januar 2020 Personlig så syns jeg store pupper veier opp mye så jeg tror det har litt med din selvinnsikt å gjøre også.
Korpsnerden Skrevet 13. januar 2020 #19 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 7 minutter siden, spunky skrev: jeg vokste opp med Titanic og Backstreet Boys, og jeg er 25... så jeg ser ikke helt problemet. regner med at ts gjorde det samme. Joda, men de ser ikke akkurat ut som de gjorde i N'sync og Titanic nå lenger.. Men for all del - hver sin smak. Endret 13. januar 2020 av Korpsnerden
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #20 Skrevet 13. januar 2020 Hm? Du skriver at du ikke vil date "stygge menn", så hvorfor står det som overskrift at ingen vil date deg når det tydeligvis bare er de som er attraktive på utsiden som du vil ha? Nei, du har ikke en bra personlighet. Og tror du at du vil finne en mann, som passer dine utseende-kriterier og samtidig har samme hobbyer? Jeg tror det heller er du som ikke vil date noen. Anonymkode: e0041...01e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå