Hr. Aktiv Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Jeg leser rundt om at det finnes en del damer som ikke får så mye respons fra menn på datingsider og de som får får masse. Jeg er selv på enkelte sider og titter litt. Det som går igjen er fryktelig dårlige bilder og mange bilder sier jo ingenting om hvordan du ser ut. Bilder som f.eks. er utav fokus, tatt i missvisende og samme vinkel osv. Bare ved å børste håret og få tatt gode bilder har mange damer lett gått opp fra å være 5-6 til 8-9. For mange er jo veldig flotte damer som ødelegger førsteinntrykket med dårlige bilder. Disse "treningsbertene" er jo litt flinkere med reklame for seg selv, men der er det så mye annet som trekker ned desverre. Er det slik at dere får så masse henvendelser at det har ingenting å si hva dere har bilder av? Kan si at jeg mister raskt interessen av ei dame som ikke orker å bruke mere energi på å treffe meg visuelt. Jeg føler det skal være unødvendig å måtte be om å få tilsendt bilder før en date.
Blondine Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Da lurer jeg på hva det er med menn som har solbriller på seg! Hva er poenget med det? 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Jeg har elendige bilder helt bevisst. Dette for å ikke bli så gjenkjent. Jeg får allikevel veldig mange matcher. Så tror ikke det har så mye å si (er dame) Anonymkode: 41204...16f
OnFire Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, Blondine skrev: Da lurer jeg på hva det er med menn som har solbriller på seg! Hva er poenget med det? Veldig mange damer med solbrillebilder, og bakhodebilder, for lang avstand, dårlige vinkler osv, og for ikke å snakke om alle de som tror det er lurt å ha ørten venninner på samtlige bilder (de mener kanskje at man bør gidde å sette av noen minutter til å finne ut hvem av dem hun er). Det er ikke slik at hva du gjør er viktigere enn hvordan du ser ut på for eksempel Tinder. Først må du være pen nok, så får vi se nærmere på hvordan du er. 1
OnFire Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har elendige bilder helt bevisst. Dette for å ikke bli så gjenkjent. Jeg får allikevel veldig mange matcher. Så tror ikke det har så mye å si (er dame) Anonymkode: 41204...16f Damer kan ha bilder av hva som helst, for eksempel en papegøye, uten å eie en papegøye, og likevel bli høyresveipet av mange 😑 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. januar 2020 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2020 5 minutter siden, Blondine skrev: Da lurer jeg på hva det er med menn som har solbriller på seg! Hva er poenget med det? Det samme bruker damer. Veldig irriterende. Ikke sikkert jeg er noen drømmemann, men trofast og ærlig er jeg og prøver å få et forhold til å vare. Trist at dama med solbriller blir venstresveipet fordi hun ikke har et bilder uten solbriller på.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #7 Skrevet 13. januar 2020 Slutt å bruk tid og energi på dating. Anonymkode: 2cd23...d52
Bamseklemmer Skrevet 13. januar 2020 #8 Skrevet 13. januar 2020 (endret) Kvinner som bruker solbriller eller ikke viser så mye ansikt kan være smart. De fleste som jeg kjenner igjen er ikke lengre på dating, noen er det flere år siden de var der... Bildene brukes videre som spamgirls av nettsted/apper som selger dårlig. Det finnes så mange døde profiler, og for å ta kontakt med dem, forlanger nettsted/appen at du betaler. På tinder vet jeg ikke hvordan det fungerer, skulle ikke forundre meg at bildene blir brukt til stalking for falsk profil? Nei, å legge igjen elektronisk spor av ansikt og kjønnsorganene har jeg sluttet med for lenge siden😂 Endret 13. januar 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #9 Skrevet 13. januar 2020 Kanskje kjipt, men damer trenger jo ikke en gang ha bilder. Får masse likes og oppmerksomhet uansett. Med bilde får alle flere 1000 likes, i sentrale strøk i det minste. Så ikke rart mange ikke gidder legge mye energi i det Anonymkode: 96a9a...309
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #10 Skrevet 13. januar 2020 Solbriller ser jeg som dame altfor mye av. Ett bilde er greit liksom, men når alle åtte bildene man har er med solbriller sveiper jeg hele mobilen rett i veggen. Anonymkode: 43512...597 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #11 Skrevet 13. januar 2020 Er det noe som helst bra med kvinner da TS? Syns ikke det er annet enn syting. Anonymkode: 19839...079
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #12 Skrevet 13. januar 2020 Jeg forstår også at kvinner får haugevis med likes selv om de har bilder av en kaktus. Men tenker de gjennom om det er de ønskede som sveiper høyre på sånt? De ekskluderer jo gjerne de som legger litt mer i det, betrakter alle bildene, og leser profilteksten etc. Anonymkode: e30cd...114
Okapi Skrevet 13. januar 2020 #13 Skrevet 13. januar 2020 7 hours ago, Blondine said: Da lurer jeg på hva det er med menn som har solbriller på seg! Hva er poenget med det? Ser ikke så mye til menn på datingsider, men jeg synes alltid dette er fascinerende i kommentarfeltene. Spesielt når det er snakk om innvandring eller noe slikt, er det en masse menn på drøyt 40 som kommenterer, og de har sjokkerende ofte bilde av seg selv i bilen, med solbriller på. De må vel mene at det er stilig på et eller annet vis, men jeg sliter med å forstå det. Meanwhile, kommentarfeltdamer på 50+ har rammer med engler og blomster og dådyr. Husker gode gamle Nettby også var pakket med sånne. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå