Gå til innhold

Utslett etter Nix-krem...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har skabb. Tok nix-kuren på torsdag. Nå idag la jeg merke til at jeg fått ganske mange "kuler" på armene, kanskje flere steder på kroppen. Er det flere som har opplevd å få utslett etter behandling, som en bivirkning? Eller er jeg bare ikke kvitt det?

Det har klødd mindre de siste dagene enn det gjorde før, men nå er jeg jo usikker på om det er klekket nye egg. Klødd en del nå i kveld. Vet også at det kan klø i flere uker etterpå, men blir bekymret av økt utslett. Tenker jeg uansett skal ta ny kur på torsdag...

Anonymkode: d3340...a32

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.1.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Har skabb. Tok nix-kuren på torsdag. Nå idag la jeg merke til at jeg fått ganske mange "kuler" på armene, kanskje flere steder på kroppen. Er det flere som har opplevd å få utslett etter behandling, som en bivirkning? Eller er jeg bare ikke kvitt det?

Det har klødd mindre de siste dagene enn det gjorde før, men nå er jeg jo usikker på om det er klekket nye egg. Klødd en del nå i kveld. Vet også at det kan klø i flere uker etterpå, men blir bekymret av økt utslett. Tenker jeg uansett skal ta ny kur på torsdag...

Anonymkode: d3340...a32

Hei! Ble du kvitt utslettet eller var det ny smitte? Sliter med det samme nå

Anonymkode: d5813...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...