AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Som synes at mørket og lang vinter er koselig uansett vær. Januar er fantastisk. Jeg setter mer pris på vinter som 30-åring enn før. Noen som også elsker vinter? Anonymkode: 2208f...b5c 1
Sjokoladefruen Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Jeg🙋🏼♀️ Elsker at det er mørkt så lenge!
CabinCruiser Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Nei, jeg elsker ikke vinter. Hadde klart meg fint med vinter mellom 1.desember og 1.januar. Ellers avstår jeg. Det fine er at vintrene nå er preget av global oppvarming, og det som var en stabil og kald vinter fra oktober til mars er nå redusert til et par dager her og der hvor vi snør ned, ellers går det fint an å gå ut uten å kle på seg fire tusen lag. Edit: Bør legge til at vinter er litt hardt for meg. Kulden gjør at jeg spenner meg og tvinger på tyngre sko f.eks som er tungt å bære. Føttene jubler når det blir joggeskovær. Endret 12. januar 2020 av CabinCruiser
Aragorn ll Elessar Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Jeg like aller årstider like godt. Det har uansett ikke vært mye til vinter her jeg bor. Endret 12. januar 2020 av Aragorn ll Elessar
Gjest Villfisker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 Jeg liker kuldegradene, da det er en behagelig temperatur for meg. Liker den ikke så godt hvis det regner mye. Liker å være ute. Liker også godt at jula er over. Akkurat det liker jeg veldig godt med januar. Syns jula er kjedelig.
Gjest Villfisker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Alkoholist skrev: Alle årstider har sin sjarm. Er glad vi har årstider ja, men noen liker jeg bedre enn andre. Er ikke spesielt glad i sommer, men det er fordi jeg ikke er glad i varmen.
Elaine Marley Skrevet 12. januar 2020 #8 Skrevet 12. januar 2020 Nei, ikke januar. Jeg synes det er en kjip måned og stort sett er været dårligere og/eller kaldere i januar. Ser frem til lysere tider. Jeg har ikke noe imot vinter, men vinter varierer veldig etter hvor man bor. Vinter er fint om det faktisk er snø og kaldt, men ikke like fint om det blåser og regner flere måneder i strekk.
skrue Skrevet 12. januar 2020 #9 Skrevet 12. januar 2020 November er for meg den kjedelige måneden. Januar er helt flott. Merker at dagene blir lengre også.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 Jeg liker snø og mørke, men ikke at julepynten forsvinner og det blir så lenge til neste gang. Liker heller ikke at det blir lysere for hver dag. Kjerringa mot strømmen kan du si 😛 Anonymkode: 8b5cb...9af 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #11 Skrevet 12. januar 2020 Liker januar, særlig om det er snø. Liker vinter og ski, men liker også at det går mot lysere tider Anonymkode: 9abc7...220
Gjest Alkoholist Skrevet 12. januar 2020 #13 Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, Villfisker skrev: Er glad vi har årstider ja, men noen liker jeg bedre enn andre. Er ikke spesielt glad i sommer, men det er fordi jeg ikke er glad i varmen. Jeg vil også heller ha 15 -, enn 30 +. Men det som er fint med sommeren, er at hvis det ikke er for varmt, så er det fint å være ute hele tiden. Utover natten også. Også kan man sitte på stranda, og bade.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #14 Skrevet 12. januar 2020 Jeg synes januar er en spesiell måned. Både fin og vanskelig på samme tid. Man gjør seg sine tanker om hvordan livet var i året som gikk, kjenner gjerne på en slags melankoli. Jeg har ofte følelsen av å stå ved et veiskille i januar, jeg har ting og personlige mål jeg vil - eller må - få gjennomført i det nye året, som både skremmer meg og kribler i magen. Om man skal begynne i ny jobb, flytte eller andre forandringer er det ofte ved nyttår det skjer. Det er veldig kaldt (i hvert fall her i Oslo), så man lever litt isolert og er alene med sine tanker og bekymringer, venner og familie er inne i egne vinterdvaler. Samtidig merker man at sola har snudd og dagene blir lysere, klarere, man vet at våren er i emning og det vil komme grønnere, frodigere tider med folk i gatene og glede i lufta. Så ja, både og. Anonymkode: 68393...6df
Gjest YtreYtterst Skrevet 12. januar 2020 #15 Skrevet 12. januar 2020 (endret) Jeg liker januar. Det begynner å gå mot vår, jeg har bursdag, følelsen av å starte på et nytt år med nye muligheter, det er rolig på jobb med lite folk etter julesesongen, nyheter i butikken, januarsalg. Vinter er jeg ikke så begeistret for, men den startet i fjor, så den gir jeg ikke januar skylden for (ja november, det er deg jeg ser stygt på). Endret 12. januar 2020 av YtreYtterst
CabinCruiser Skrevet 12. januar 2020 #16 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Luna Llena skrev: Nei, gleder meg til våren. Enig, våren er på mange måter bedre enn sommer. Vår er frisk luft, grei temperatur, en lovnad om liv og leven, at noe nytt er i spring.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #17 Skrevet 12. januar 2020 Nei, dessverre. Jeg kunne likt januar dersom det alltid var relativt mildt, vindstille og god med snø. Det er for meg slik vinteren ideelt sett burde være, og det er da den er koselig. Regn, sterk vind, kjempeglatte veier og 10-20 minusgrader er alle ting jeg ikke kan fordra, og januar inneholder som regel flere av disse tingene. Det samme gjelder februar. Nå venter jeg bare mars.🌸 Anonymkode: bc36e...d0c 1
Gjest Villfisker Skrevet 12. januar 2020 #18 Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Alkoholist skrev: Jeg vil også heller ha 15 -, enn 30 +. Men det som er fint med sommeren, er at hvis det ikke er for varmt, så er det fint å være ute hele tiden. Utover natten også. Også kan man sitte på stranda, og bade. Ja, jeg liker også de sidene av sommeren. Men de veldig varme dagene takler jeg ikke så godt. Får ikke gjort så mye med det. Må ta det vi får
Gjest Alkoholist Skrevet 12. januar 2020 #19 Skrevet 12. januar 2020 4 minutter siden, Villfisker skrev: Ja, jeg liker også de sidene av sommeren. Men de veldig varme dagene takler jeg ikke så godt. Får ikke gjort så mye med det. Må ta det vi får Det må vi. 👍
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #20 Skrevet 13. januar 2020 Januar er blanke ark, en ny start, det blir litt lysere hver dag. Anonymkode: 3eca4...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå