Gå til innhold

Ignorert etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datet en mann ganske lenge, men så gjorde han det slutt i en krangel, men vi gikk fra hverandre som venner etter å ha snakket. Jeg kjørte no contact, og etter en måned kom han løpende. Han angret og savnet meg, og sendte masse fine meldinger. Vi hadde sex, og etter det holdt han kontakten men var ikke like intens. Vi hadde sex igjen tre uker etterpå, og dagen etter blir jeg ignorert. Jeg forsøkte å sende melding "Hei, takk for en hyggelig kveld i går, håper du har en fin dag i dag :)" men fikk ikke noe svar.

Han virket kald og følelsesløs siste gangen vi hadde sex. Jeg skjønner ikke hva som foregår. Hvis han ikke vil date meg igjen, kan han ikke si det til meg? Føler meg skikkelig brukt og lurt. Savner han, og håpet vi skulle bli sammen.

Hjelp?

Anonymkode: 9aea1...294

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg ikke på den måten. 

Anonymkode: 086b5...ec3

• Liker 4
Skrevet

Og han tør ikke si det, for han vil ha tilgangen på sex. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datet en mann ganske lenge, men så gjorde han det slutt i en krangel, men vi gikk fra hverandre som venner etter å ha snakket. Jeg kjørte no contact, og etter en måned kom han løpende. Han angret og savnet meg, og sendte masse fine meldinger. Vi hadde sex, og etter det holdt han kontakten men var ikke like intens. Vi hadde sex igjen tre uker etterpå, og dagen etter blir jeg ignorert. Jeg forsøkte å sende melding "Hei, takk for en hyggelig kveld i går, håper du har en fin dag i dag :)" men fikk ikke noe svar.

Han virket kald og følelsesløs siste gangen vi hadde sex. Jeg skjønner ikke hva som foregår. Hvis han ikke vil date meg igjen, kan han ikke si det til meg? Føler meg skikkelig brukt og lurt. Savner han, og håpet vi skulle bli sammen.

Hjelp?

Gjøre det slutt under en krangel, ingen kontakt på en måned ,så sex og så ingen/laber kontakt igjen. Du har jo fått røde flagg hele veien, så det her har du jo valgt selv. 

Anonymkode: f3471...94a

• Liker 11
Skrevet

Han kom tilbake til deg fordi han kjedet seg og ville ha sex. Er ikke verre enn det

Anonymkode: 87f57...6d6

• Liker 8
Skrevet

Han kjedet seg, ble dumpet av noen andre, følte seg ensom, manglet tilgang på sex etc. Menn er utrolig flinke til å fake interessen når de trenger oppmerksomhet eller er kåte. Aldri ta dem tilbake! Hadde han virkelig likt deg og var genuint interessert, så hadde ikke han gjort det slutt i første omgang. Blokker fyren, han er ikke verdt en dritt.

Anonymkode: 7a5e5...696

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han egt har dame? Sjekk gjennom bilder, likes, kommentarer. Eller følg med framover. Kanskje han har dame og det er en grunn  for det. Hevn på han å fortell dama.

Anonymkode: 723b0...dec

• Liker 4
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kom tilbake til deg fordi han kjedet seg og ville ha sex. Er ikke verre enn det

Anonymkode: 87f57...6d6

Er du mann?

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og han tør ikke si det, for han vil ha tilgangen på sex. 

Er du mann?

Skrevet

Klassisk. Han skulle nok teste om han fortsatt kunne få deg da du kjørte null kontakt. Da han fikk bekreftelse på at du ville ha ham, var du ikke interessant lengre. 

• Liker 2
Skrevet

No contact er ikke så dumt d. Man oppnår i hvertfall de gangene en ikke ønsker mer kontakt at de tar kontakt og det er jo gøy å se noen en liker ta kontakt igjen og etter en mnd eller to. Du er i hvertfall ikke glemt i d minste

Skrevet

Folk som "kjører no contact" må vel nesten forvente at andre også bruker manipulasjonsteknikker.

Anonymkode: db3b4...39c

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, _Malene said:

Klassisk. Han skulle nok teste om han fortsatt kunne få deg da du kjørte null kontakt. Da han fikk bekreftelse på at du ville ha ham, var du ikke interessant lengre. 

Som alle jeg har datet etter jeg ble singel, jeg tør å være sårbar, viser at jeg liker vedkommende og tar initiativ selv om jeg er livredd avvisning. Da forsvinner de, når jeg resignerer og blir borte tikker det inn drøssevis av meldinger igjen. Er ikke vits å date menn, i motsetning til damer ber de ut, ligger med og henger med motsatt kjønn de IKKE liker, så umulig å vite med dem. 

Anonymkode: 0ab3f...739

• Liker 3
Skrevet

TS her

Jeg "kjørte no contact" fordi kontakten ville gjøre meg vondt, og fordi jeg tror på et rent brudd og muligheten til å tenke seg om. Jeg ville ikke være en slitsom eks dersom han ikke hadde følelser mer. 

Han sa masse for å få meg på gli, og det virket oppriktig. Skjønner ikke hvordan dette kan endre seg så brått når han skjønner at jeg fremdeles har følelser. Syntes hvert fall han kunne vært ærlig med meg. 

Jeg vet han ikke har ny dame, men fått høre at han nylig har begynt å date noen. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg "kjørte no contact" fordi kontakten ville gjøre meg vondt, og fordi jeg tror på et rent brudd og muligheten til å tenke seg om. Jeg ville ikke være en slitsom eks dersom han ikke hadde følelser mer. 

Han sa masse for å få meg på gli, og det virket oppriktig. Skjønner ikke hvordan dette kan endre seg så brått når han skjønner at jeg fremdeles har følelser. Syntes hvert fall han kunne vært ærlig med meg. 

Jeg vet han ikke har ny dame, men fått høre at han nylig har begynt å date noen. 

Det er trist det har blitt sånn i dette tilfelle. Ikke sikkert den nye daten får det så mye bedre hvis det er noen trøst❤️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...