Jump to content
Sign in to follow this  
Paradisio1

Rakettangrep mot flybase i Irak

Recommended Posts

Fortsetter under...

Slaskete Maskot

Nei, skal mye til i den moderne tid før det blir en 3. Verdenskrig, om det så blir krig så er det stort sett rakettangrep og flyangrep det går i, soldater vil nok ikke gå inn grunnen dårlig terreng og høye fjell som fungerer som en slags mur.

Blir nok veldig hett en stund før det tar av og da har glemt hele greia, akkurat som i Venezuela, det var det store snakkisen før det avtok. Ta det med ro du :) 

PaperFlower

Ja, jeg må si meg enig med brukeren over.

Jeg tviler på at det noensinne vil bli en type verdenskrig som vi har hatt før. Det vil bli trusler gjennom media, det vil bli roping og skriking av de politiske lederene fra de forskjellige partene, men jeg tviler på at Kari og Ola Nordmann trenger å bekymre seg. Med unntak av de som oppholder seg på militærbasene som blir skutt imot, tror jeg vi er rimelig trygge, spesielt her i Norge.

Aragorn ll Elessar

En flue kan jo fly på en vindu i Irak og man begynner å rope 3 verdenskrig.

ops2

Massemedia lever av å være dramatiske. Man burde slå av nyhetene, spesielt his det er barn til stede. Stakkars unger kan jo tro på dette tullet. Vi som var barn under den kalde krigen trodde det skulle bli atomkrig.