AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Her inne får jeg inntrykk av at "det er en annen jente" eller "han er utro" som er løsningen på alt. Er det virkelig slik gutter? At hvis dere ikke har mulighet til å møtes en helg eller svarer på tlf så er dere hos en annen jente? Har en eks som mente jeg var utro, hvis jeg ikke svarte på tlf eller var der jeg skulle være til eksakt tid var jeg hos en annen mann. Jeg var aldri utro, noen ganger hadde jeg bare lagt tlf på kjøkkenet på lydløs, kommet meg ut av døra litt for sent osv. Utroskap var aldri i mine tanker! Det var utrolig slitsomt og bli beskylt for noe slik hele tiden. Han jeg er med nå, og alltid stolt på når det gjelder andre jenter. Magefølelsen har alltid sagt at han gjør det han sier. Etter å ha lest her inne har jeg nesten fått panikk og tror det er en annen jente. Han har vært veldig annerledes i det siste, og fraværende, men legen har også sagt at han har depresjon og sliter en del. Er det virkelig slik at hvis dere gutter ikke svarer på tlf en kveld så er dere hos en jente? Ikke at dere bare har slengt mobilen et sted? Trenger alenetid? Er samfunnet blitt slik? At så lenge man ikke får tak i noen så skal man hoppe til værste konklusjon med en gang? Anonymkode: c6aa3...8dc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Nei det er ikke alltid sånn men nesten alle jenter har vært utsatt for en som spiller på flere hester og man lærer seg å gjenkjenne mønsteret. Alenetid er viktig og fint, men med dagens digitale tilgang til uendelig med datingsider, sexdating, profiler, flørteemojis og alt som gjør utroskap så utrolig lett gjør at mange driver med dette fra sofakroken og tror det er uskyldig of plutselig sitter de i telefonen halvannen time hver kveld med en annen dame eller lar seg lokke til sextreff og spenning. Det er trist. Man skal være på vakt og passe på å velge en mann som ikke bryr seg så mye om internett og sosiale medier, og som ikke blir rastløs og må skrive med noen så fort han er alene. Anonymkode: 5a97e...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke alltid sånn men nesten alle jenter har vært utsatt for en som spiller på flere hester og man lærer seg å gjenkjenne mønsteret. Alenetid er viktig og fint, men med dagens digitale tilgang til uendelig med datingsider, sexdating, profiler, flørteemojis og alt som gjør utroskap så utrolig lett gjør at mange driver med dette fra sofakroken og tror det er uskyldig of plutselig sitter de i telefonen halvannen time hver kveld med en annen dame eller lar seg lokke til sextreff og spenning. Det er trist. Man skal være på vakt og passe på å velge en mann som ikke bryr seg så mye om internett og sosiale medier, og som ikke blir rastløs og må skrive med noen så fort han er alene. Anonymkode: 5a97e...2f Han jeg er med bruker ikke insta, snap eller noe annet en facebook. Når han er med venner svarer han sjelden noen. Er han med meg er det også sjelden han svarer, jeg ser alltid hvem som ringer og på 6 mnd har aldri en jente ringt han (bortsett fra mammaen) Nå handler ikke spørsmålet mitt om meg og han., men hvorfor det alltid hoppes til den konklusjonen her. Syntes også det er trist at det er slik, men ja vet mange er utro. Det er bare en norsk eks som har vært utro mot meg, Ts Anonymkode: c6aa3...8dc
Whistler Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: ........................ ................men hvorfor det alltid hoppes til den konklusjonen her. Syntes også det er trist at det er slik, men ja vet mange er utro. ........... Ts Anonymkode: c6aa3...8dc Hvis vi hadde hatt full oversikt over demografien på deltakerne på forumet hadde det vært langt enklere å se forbi konklusjoner som "Han/hun er utro", og at det beste rådet du kan få om alle samlivsproblemer er "dump kjæresten din snarest." KG er ikke et snitt av befolkningen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 KG er underholdning, tull og fri fantasi 😀 Ta det for hva det er, ikke bruk KG som kilde til kunnskap Anonymkode: 5d157...cb0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG er underholdning, tull og fri fantasi 😀 Ta det for hva det er, ikke bruk KG som kilde til kunnskap Anonymkode: 5d157...cb0 Enig! Skal slutte og lese her inne mer.. Ts Anonymkode: c6aa3...8dc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 54 minutter siden, Whistler skrev: Hvis vi hadde hatt full oversikt over demografien på deltakerne på forumet hadde det vært langt enklere å se forbi konklusjoner som "Han/hun er utro", og at det beste rådet du kan få om alle samlivsproblemer er "dump kjæresten din snarest." KG er ikke et snitt av befolkningen. 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG er underholdning, tull og fri fantasi 😀 Ta det for hva det er, ikke bruk KG som kilde til kunnskap Anonymkode: 5d157...cb0 Dette er jeg ganske uenig i. Her er folk fra alle kanter av landet, alle klasser, med alle type forskjellige og like erfaringer. Et sted for folk å sosialisere og bidra med sin erfaring og råd, et søsterskap som ønsker det beste for hverandre, selvom det også er en del troll her. Anonymkode: 5a97e...2fa 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. januar 2020 #8 Skrevet 12. januar 2020 Ut fra det jeg leser fra kg fra menn så har de få sjanser til å treffe damer. Så om man ikke får tak i en mann en helg eller han svarer sent så er det vel mer unntaket at de er hos en annen dame med mindre det d er av 20% d snakkes om her som vasser i damer. Jeg tror ofte er det oss damer som overtenker og overanalysere og tror det værste så fort de ikke er å få tak på. Det er vel oftere at damer kanskje dater flere samtidig da ut fra det jeg leser er det damer som kan velge og vrake i mange flere kandidater enn menn gjør.
Whistler Skrevet 12. januar 2020 #9 Skrevet 12. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke alltid sånn men nesten alle jenter har vært utsatt for en som spiller på flere hester og man lærer seg å gjenkjenne mønsteret. .................. Anonymkode: 5a97e...2fa 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jeg ganske uenig i........... Anonymkode: 5a97e...2fa Siden vi likevel er uenige skal jeg bidra med min tolkning av det du sier i ditt øverste innlegg. -Det er ikke alltid sånn, men veldig ofte. -Nesten alle jenter har vært utsatt for en som spiller på flere hester, og siden de lærer seg å gjenkjenne mønsteret så skjer det flere ganger med nesten alle jenter. Jeg tror at det er litt mer nyansert enn som så, og ikke minst så er det ikke så ofte som du skal ha det til. Selv om en respondent har hatt en kone/mann/kjæreste/samboer som har vært utro, så kan ikke den erfaringen uavkortet gjelde alle som har kone/mann/kjæreste/samboer.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 Jo det er sånn Anonymkode: 930a3...f4f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #11 Skrevet 13. januar 2020 Det er jo de jentene som har grunn til mistanke som skriver innlegg om det her inne, da. Anonymkode: f9161...08a
draug 75 Skrevet 13. januar 2020 #12 Skrevet 13. januar 2020 Det jeg tror, er at kvinnene kjenner på det at "tenk hvis det er en annen og at han..." - dvs hun kjenner på følelsen sjalusi... Det er bra på det viset at hun blir påmint om at han betyr noe spesielt for henne, men dårlig, destruktivt, på det viset at hun dermed anklager (og dømmer) han for filureri. Hennes fantasi gjør at hun ikke stoler på han. Nå har jeg snakket om skikkelige menn, som ikke er i telefonen fordi de gjør noe arbeid, hobby, de gjør noe med livet sitt - i stedet for å sitte på sosiale medier. Selvfølgelig finnes det luringer også.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #13 Skrevet 13. januar 2020 Jeg har også lest altfor mye inne her, men min partner er på samme måte. Han jobber også ekstremt mye, har aldri på 3 år tatt han i løgn eller at han har gjort eller vært et annet sted enn det han har sagt. Og tro meg jeg har snoket 😂. Anonymkode: 2cc38...909
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå