Anita. Skrevet 12. januar 2020 #1 Del Skrevet 12. januar 2020 Er det noen som vet om en bra trenningsdagbok app? 🙂 Jeg har akuratt begynt med styrke trenning og ønsker å logge alt jeg klarer slik at jeg kan se hvor mye jeg kan forbedre meg 💪 Søker rundt her men finner ikke helt den appen jeg vil ha. Gjerne en app hvor jeg legger inn hvor mye og mange jeg klarer av hver øvelse, og får det opp som en graf, så det er lett å se hvordan jeg forbedrer meg over lengre tid. Noen som vet om noe sånn? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #2 Del Skrevet 27. januar 2020 Dytter denne. Anonymkode: bf4b6...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #3 Del Skrevet 28. januar 2020 Har ikke funnet noen app selv så har kjøpt en liten notatbok som jeg skriver alt ned. Anonymkode: 52e47...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerasus Skrevet 28. januar 2020 #4 Del Skrevet 28. januar 2020 Jeg bruker denne (fysisk bok): https://www.tights.no/butikk/tights-no-treningsdagbok-med-spesialtilbud/?gclid=EAIaIQobChMIrbjpvY2m5wIVDqqaCh0UmAFVEAQYASABEgL11fD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 28. januar 2020 #5 Del Skrevet 28. januar 2020 Loaded !! ( gratis på appstore) kan logge, samt lage eget program i appen. sette samme øvelser og reps, til og med lage supersetts😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Del Skrevet 29. januar 2020 Tips til god app på Android? Anonymkode: a0027...6ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Del Skrevet 29. januar 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Tips til god app på Android? Anonymkode: a0027...6ff https://www.lifewire.com/best-workout-log-apps-4140222 Anonymkode: aa6be...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Del Skrevet 30. januar 2020 Strong er definitivt den beste appen jeg har hatt Anonymkode: a9900...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå