AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Hei, jeg trenger litt råd, eller tips eller hva som helst som kan beskrive dette. Jeg mistet katten min for noen dager siden. Jeg var jo veldig lei meg, men tenker det har gått over litt siden han var så gammel. Savnet er stort da han var en veldig spesiell katt, men det beste for han er å være i himmelen. Uansett. I dag adopterte jeg en katt. Jeg var allerede litt usikker på vei mot stedet, men tenkte ikke noe over det. Jeg skikket på flere katter der, og til slutt kom jeg til den jeg har nå. Det gikk fort og plutselig hadde jeg bestemt meg for den. Asså han var så kjærlig og søt, og elsket han virkelig. Vi har kommet hjem og han er nå på rommet mitt. Det har gått fint og han stortrives. Men nå så begynner jeg å føle meg mye mer usikker. Var dette et lurt valg eller overtenker jeg? Jeg føler på en måte at jeg svikter engel katten min, på en måte at jeg prøver å replassere han (selvom det ikke går ann å finne en katt som han) Håper ikke jeg høres gærn ut nå asså.. Jeg er bare veldig usikker og vet helt ikke om jeg tok et bra valg. Jeg har bare hatt han i noen timer og det kommer sikkert til å gå over osv osv.. Men har jeg sviktet engel katten min? Jeg har aldri hatt en annen katt en engle katten min.. jeg hadde han hele livet mitt! Det kan også være at det er uvandt da jeg bare har hatt en spesiell katt men vet virkelig ikke. Noen som har råd/tips eller bare støtte til meg? Takk. Anonymkode: 4a1ff...a9e 1
Strikkegurine Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Nei du har absolutt ikke sviktet katten du hadde før. Det du derimot har gjort er å hjelpe en katt som trenger det, du virker som et veldig kjærlig dyremenneske. De fleste kan vel fra tid til annen føle på en liten panikk når de tar på seg et nytt dyr (eller får barn for den saks skyld), det betyr ikke nødvendigvis at det er et feil valg. Kroppen reagerer på forandringer (Selv om de er positive), å som du sier selv så vil nok denne følelsen gå over ❤️ Gi det litt tid 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Jeg er sikker på at engelen din ikke har noe i mor at du har tatt til deg en ny katt. Jeg er derimot sikker på at han maler fornøyd i kattehimmelen fordi en annen nå får bo hos deg og blir sett og elsket ❤️ Anonymkode: 83b42...b4c 6
Minya Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Enig med AB over meg, du har mistet et kjært familiemedlem som aldri kan erstattes, men nå har du både hjerterom og husrom til et nytt familiemedlem. Du kan aldri erstatte en katt, men du kan helt klart hjelpe flere når du har rom for det. Ikke vær redd, du kommer til å bli like glad i denne pelsdotten. Jeg snakker av erfaring. Vår gamlepus, som hadde vært hos meg i ti år etter å ha blitt adoptert som voksen, måtte avlives i sommer. Vi hadde allerede bestemt oss for at det skulle komme flere i hus, men at det skulle gå så fort som det gjorde, kunne jeg aldri tenkt meg. Bare to timer etter at vi hadde vært hos veterinæren for siste gang, hadde vi en avtale om å besøke et fosterhjem dagen etter, og etter en liten uke hentet vi hjem to søsken. 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skikket på flere katter der Anonymkode: 4a1ff...a9e Hvorfor måtte du skikke på kattene der? Var de så umulige Anonymkode: 7a6f5...47a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #6 Skrevet 12. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor måtte du skikke på kattene der? Var de så umulige Anonymkode: 7a6f5...47a Å rettskrivnings politiet er ute å går igjen ja 🙄 skaff deg et liv Anonymkode: d8c50...f27 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå