veronicabenjaminse Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Spoiler Hei, har en føflekk som er litt rar, den har forandrett seg my i en lang periode, først voks den litt ut ble mørk så nå har den vokst enda mer ut, så på den i speile i sta og den blir bare rarere og rarere, nessn som en kjøtt klump som vokser ut. Tiligere var den hard men nå er den laus og mjuk vanskelig og forklare. Men har et bilde, gjærne som inn for å se bedre. Dem var lengre men trur når jeg ligger så legger den seg mer flat vis du skjønne" Synes ikke den er så mørk Har pillet på den mye men ikke på en lang stund. Samboer mener det kan være kreft Jeg er i tvil
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Bestill deg time hos legen. Anonymkode: c4dc5...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Du bestiller deg så klart en time hos legen isteden for å spørre fremmede på et forum om sånne ting! Anonymkode: 69ae3...4e9 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Det letteste er å få en legetime og vurdering av den. Den ser ikke ut som en klassisk kreft-føflekk, men man vet aldri. Ikke pell på føflekker. Om de klør eller er plagsomme så be om å få dem fjernet. Anonymkode: 36670...bea 1
Apekatten Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Bestill time til legen med en gang, så får legen sett på den.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Jeg har nettopp sjekket en som er nesten identisk med denne, og det var ikke noe farlig føflekk. Men greit å ta en sjekk, ikke minst for at du kan slappe av etterpå. Anonymkode: bef39...7c5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #7 Skrevet 12. januar 2020 Ser ikke ut som en føflekk, men en "gammelmanns vorte". Disse er gjerne på overkropp, gjerne rundt bryst, ved armhulen eller rundt halsen/nakken. Men det er bedre å sjekke hos legen en gang for mye, enn en gang for lite. Anonymkode: 9a138...28f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå