Gå til innhold

Nordmenn er rasister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke redd for å si dette - de fleste av dere er rasister. Så enkelt som det. Så en lignende tråd av en annen bruker. Mange der ikke som ikke likte sannheten. Sier selvfølgelig ikke at alle nordmenn er rasister, men flertallet er det. 

Anonymkode: 55d5b...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om de fleste nordmenn er rasister, men jeg har inntrykk av fremmedfrykt og overdreven tro på egen fortreffelighet er ganske utbredt, ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste er rasister uavhengig av etnisitet, punktum. Jeg opplever ofte rasisme som hvit, får slengt støtt og stadig at jeg ikke vet hva tøft betyr siden jeg er hvit og vokst opp i Norge, at jeg ikke har lov å uttale meg siden jeg er hvit osv. Jeg er rasistisk selv også, elsker rasistiske vitser. Har ikke noe i mot mennesker, men merker ofte at visse stereotyper beviser seg selv. Men i bunn og grunn dømmer jeg folk ut i fra personlighet og ikke rase eller farge. De fleste duger. 

Anonymkode: 87723...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ba et par utenlandske gutter plukke opp søppelet sitt som de slang på bakken rett ved siden av søppelkassen, ble kalt rasist. Så hvis det bare er det som skal til, så er vel de fleste rasister ja..🤷🏼‍♀️
 

Ville så klart bedt gamle, norske Olga om å plukke opp søppelet sitt og, ja.

Anonymkode: 279e2...1ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mennesker liker best og føler mest tilhørighet med mennesker som er lik en selv. 

Anonymkode: fbaaa...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hvit og gjerne norsk blir man jo automatisk stemplet som rasist.

Det verste rasistene er jo innvandrerne, gjerne muslimer.

Anonymkode: f7e7b...eac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke redd for å si dette - de fleste av dere er rasister. Så enkelt som det. Så en lignende tråd av en annen bruker. Mange der ikke som ikke likte sannheten. Sier selvfølgelig ikke at alle nordmenn er rasister, men flertallet er det. 

Anonymkode: 55d5b...004

Alle mennesker er ''rasister'' til en viss grad. Det er bare noen som er mindre ''subtle'' om det. De fleste mennesker foretrekker sin egen kultur . men jeg tror dette har mer med kultur å gjøre enn hudfarge, faktisk. Det er at mange av de som kommer hit har fortsatt en viss tilknytning til sitt hjemland, da blir intergrering vanskelig.

Anonymkode: 01e95...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Ba et par utenlandske gutter plukke opp søppelet sitt som de slang på bakken rett ved siden av søppelkassen, ble kalt rasist. Så hvis det bare er det som skal til, så er vel de fleste rasister ja..🤷🏼‍♀️
 

Ville så klart bedt gamle, norske Olga om å plukke opp søppelet sitt og, ja.

Anonymkode: 279e2...1ce

Haha, herregud... Denne verden er syk. Alle ord blir misbrukt til så de grader om en kan komme unna med det.

Anonymkode: 01e95...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2020 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke redd for å si dette - de fleste av dere er rasister. Så enkelt som det. Så en lignende tråd av en annen bruker. Mange der ikke som ikke likte sannheten. Sier selvfølgelig ikke at alle nordmenn er rasister, men flertallet er det. 

Anonymkode: 55d5b...004

Vel, ja hvis det som majoriteten av saueflokken tror er rasisme, faktisk er det, så er vi alle rasister. Skal sies at de fleste har helt på trynet feil oppfatning av hva som er rasisme og hva som ikke er det. Så basert på det så er det ikke negativt å være rasistisk nødvendigvis, når mesteparten av det som blir kaldt rasistisk, ikke er det.

Anonymkode: d6a8e...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, ja hvis det som majoriteten av saueflokken tror er rasisme, faktisk er det, så er vi alle rasister. Skal sies at de fleste har helt på trynet feil oppfatning av hva som er rasisme og hva som ikke er det. Så basert på det så er det ikke negativt å være rasistisk nødvendigvis, når mesteparten av det som blir kaldt rasistisk, ikke er det.

Anonymkode: d6a8e...fd2

Rasist spotted 😂😂😂😜

Anonymkode: 9462d...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...